Dovrebanen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vet noen hvor man får kjøpt politibildekor. Altså sånne klistrelapper man kan sette på bilen? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ooOooo.. mystiske greier Skal du ha blålys og eller? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har du prøvd å spørre på politistasjonen? De kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Du får sikkert tak i fake. Ellers kan du ringe Møller å høre hvor de skal dekorere de kommende politibiler. De skal jo levere MANGE politibiler nå. edit: Jeg tok feil her, tenk å bytte ut møller med en av de store konkurentene. :s Endret 9. april 2007 av espennyh Lenke til kommentar
epifant Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Politibildekort er ikke bare "klistrelapper", det er maskinskårne deler av dekorfolie. Fåes hos bildekorfirmaer, men du kommer garantert til å få nei uansett. Å utgi seg for å være polititjenestemann er i høyeste grad straffbart, både for deg og for firmaet som supplerte dekoren Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Om du da ikke kan få laget en digital mal og får det laget i utlandet, kanskje? Uansett ikke en god ide. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du får sikkert tak i fake. Ellers kan du ringe Bertel O. Steen å høre hvor de skal dekorere de kommende politibiler. De skal jo levere MANGE politibiler nå. 8337333[/snapback] Vant BOS noe anbud?Vet Møller (VAG) vant, men.. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Prøv å kontakt Ferno Norden(mener jeg det het)i Horten om de fortsatt driver klargjøring av uttrykningskjøretøy Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Marvil, jeg som skrev feil i farten. Rettet opp nå Det er VW Politiet kommer til å rulle rundt i nå ja Lenke til kommentar
Tobinor Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva skal du med politidekor om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Prøv å kontakt Ferno Norden(mener jeg det het)i Horten om de fortsatt driver klargjøring av uttrykningskjøretøy 8340122[/snapback] Det stemmer, Ferno norden i horten bygger politibiler, har selv jobbet der... Men tviler på at de selger noe til privatpersoner... Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Prøv å kontakt Ferno Norden(mener jeg det het)i Horten om de fortsatt driver klargjøring av uttrykningskjøretøy 8340122[/snapback] Det stemmer, Ferno norden i horten bygger politibiler, har selv jobbet der... Men tviler på at de selger noe til privatpersoner... 8340245[/snapback] Nei, de selger ikke ut no slikt til privatpersoner. Kjenner en som har en gammel Mercedes E-klasse av de såkalte Rescueline som Ferno har laget. Den brukes som et slags klenodium. Ettersom lakken var dårlig dro vi til Horten og hørte om de hadde maler fra gamle Ambulanser og om de kunne produsere, men vi fikk et ganske klart nei. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det som man trenger på en bil er blinkende blå lys på front fangeren...."It's a sound of police" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå