Mortings Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har et "lite" problem med pc'en. Jeg har et rart program som heter Winlogon eller no lignende. også skulle jeg prøve og ta det vekk ved og ta vekk et kryss på Autoruns. Jeg tok vekk et kryss som var no påloggingsprogram eller no. Og dermed så logger pc'en seg på også logger den seg av med en gang etter hverander. Noen som har opplevd samme problem eller har noe svar på dette? Gjennoprettning eller lignede? Morten Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 winlogon.exe er en windows-systemfil som har noe med pålogging og validering av windows å gjøre.. Å fjerne den ville være det samme som at du ikke har tastet inn serialkey til windows Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Stemmer nok ganske bra det ja, for jeg dreit meg ut skikkelig! Men jeg har i hvertfall en sånn fatti logon screen :S Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hehe.. Slår ikke mine feil Funker det nå eller? Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Det funker ikke nei! For når jeg skriver inn passordet så logger den på på vanlig måte. Bakgrunnen vises i 0,5sek også logger den av igjen Fins det ingen måte og gjennoprette pc'en til et tidligere tispunkt uten og starte maskinen? Endret 8. april 2007 av Morten92 Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Er det ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Start den i safe mode (tapp på F8 tasten under oppstart ) Så kjører du autoruns pånytt og stiller winlogon tilbake til run. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Start den i safe mode (tapp på F8 tasten under oppstart )Så kjører du autoruns pånytt og stiller winlogon tilbake til run. 8333979[/snapback] Jeg starter sikkerhetsmodus ja, også skal je gbegynn eog trykke mange ganger etter hverdandre på F8 tasten hele siden under "loading" ell oppstart? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du må ha tastet F8 rett føre xp load baren dukker opp. Da skal du få en meny med bla SAFE Mode . (velg safe mode without networking) Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Du må ha tastet F8 rett føre xp load baren dukker opp.Da skal du få en meny med bla SAFE Mode . (velg safe mode without networking) 8334066[/snapback] Det gjorde jeg, og da kan jeg logge på med administrator. Det gjorde jeg men jeg får liksom ikke logget inn! Jeg skriver inn passord, det står den logger inn, også logger den ut med en eneste gang igjen.. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Kom igjen, er rastløs nå! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du har fjernet denne register keyen med autoruns: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\Current Version\WinLogon String : UserInit=C:\Windows\System32\userinit.exe Uten userinit får du da aldri logget inn verken normal eller safe modus. Eneste du kan gjøre uten repair eller reinstall er å kopiere tilbake registeret fra last backup til \Windows\System32\Config ved å bruke fremgangsmåten som er omtalt her : http://support.microsoft.com/kb/307545 Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Du har fjernet denne register keyen med autoruns:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\Current Version\WinLogon String : UserInit=C:\Windows\System32\userinit.exe Uten userinit får du da aldri logget inn verken normal eller safe modus. Eneste du kan gjøre uten repair eller reinstall er å kopiere tilbake registeret fra last backup til \Windows\System32\Config ved å bruke fremgangsmåten som er omtalt her : http://support.microsoft.com/kb/307545 8334266[/snapback] Stemmer, er den jeg har slettet eller sånn ja! Har et lite problem til og, for jeg har mistet Xp cd'en min Endret 8. april 2007 av Morten92 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 winlogon.exe er en windows-systemfil som har noe med pålogging og validering av windows å gjøre.. Å fjerne den ville være det samme som at du ikke har tastet inn serialkey til windows 8333797[/snapback] Winlogon benyttes til pålogging på lokal maskin, ikke til validering av Windows. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Men er det noen mulighet og fikse dette uten XP cd'en? Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Men jeg kan få lånt en XP cd av en kamerat. Gjør det noe om det er professional? Jeg har jo home på min. jeg tenkte på den guiden liksom! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Xp Pro eller Home plate spiller ingen rolle så lenge du skal kun boote til "Recovery Console" prompt . Endret 8. april 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Supert! Har prøvd litt nå, men cd-romen på pc'en min er ødelagt så måtte koble i en annen, men skal prøve og fikse det nå Endret 8. april 2007 av Morten92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå