ChrisCon Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Skal kopiere et spill, jeg har laget selv og er derfor lovlig, til xbox. Funker det å bruke copy dvd i den nyeste nero, eller er det noe mer hokus pokus? Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 viss du har laga spillet sjølv kan du vel bare lage ein ny dvd?? :smile: kva program har du laga spillet i da??? Lenke til kommentar
ChrisCon Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 har man laget et spill selv er det lovlig, er det lovlig blir ikke posten min fjernet... Så.... Bare lurer på om det går ann å bruke copy funkjsonen i nero jeg. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg slenger meg på.. La oss si jeg kjøper meg en DVD-brenner. Kan jeg da brenne backup av Gladiator-DVD-filmen min, på samme måte som jeg kopierer ei vanlig CD-plate? Eller må jeg gjøre noen smarte DVD-Jon-triks? Lenke til kommentar
nikey Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 smart dvd jon triks? som hva da? lage et brukegrensesnitt og ta æren for å ha laget "gladiator"? neida, du bruker DVDxCOPY Lenke til kommentar
vegge Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Hehe.. Og hva er så DVDxCOPY? Hvordan fungerer det? Kunne jo søkt i google/forumet, men.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå