Gå til innhold

24: Hvem er den mystiske personen? SPOILER


Anbefalte innlegg

Nå spekuleres det i vilden sky om det er en TBD eller ikke. Det som er sikkert er at det scriptet som lekket ut er blitt mye endret og de som har lekket informasjon leker nå katt og mus med tilhengerne og hinter både om at TBD ikke eksisterter og at han gjør det. Gleder meg uansett til mandag nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal være følgende tre alternativer å velge mellom. Ingen av dem imponerer meg, for å si det mildt....

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1. Det er ingen TBD. Han møter Audrey og Heller og avslutter sesongen ved å stå ved en klippe, uten å vite hvilket valg han skal ta videre i livet.

2. Det er Charles Logan, som har en medhjelper som viser seg å være tvillingsøsteren til avdøde Nina Meyers.

3. Det er Tony Almeida som lenge før dag 5 ble hyret av Henderson. Noe som gjorde at han mistet Michelle.

 

Det er et rykte, som det festes lite troverdighet til, at det er en tilleggscene til det av de tre alternativene man ender opp ved.

 

Jeg må si jeg er skuffet over alle tre alternativene. Nr. 1 er kjedelig, nr.2 er bare tåpelig og nr. 3 er så lite logisk (som om Tony noensinne ville ofret Michelle....)

Lenke til kommentar

Nå som det nærmer seg så tør jeg nesten ikke håpe på noen ting, ikke at det er en sånn scene engang. Tenk om de har droppet den, og gjør noe helt annet. :(

Eneste man kan gjøre er å vente å se, men av de alternativene Dotten hadde så vil jeg aller helst se nr. 3. Som du selv sa, nr. 2 var bare dum, og nr. 1 var kjedelig.

Lenke til kommentar

Og da er det bekreftet at nr. 2 (heldigvis) er tilbakevist. Det er enten nr. 1 eller 3. Om det da ikke er kommet gigantiske foilers (men det er tvilsomt da det er informasjon sluppet av mangeårig "spion" som pleier å være ganske pålitelig, men som liker å leke litt når han kommer med spoilere)

Lenke til kommentar
Hva er TDB?

8665492[/snapback]

 

TBD= "To Be Decided" tror jeg det står for.

 

Det påstås at det eksisterer noen bilder fra episoden som støtte opp om følgende alternativ;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1.

 

Men jeg har selv ikke sett bildene.

Lenke til kommentar

La meg presentere dem slik de ble skrevet av "tysteren";

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Choice # 1

 

 

Jack drops off of the helicopter (on purpose) and Buchanan knows not to go look for Jack and that if he ever wants to be found he will be.

 

 

Later, Jack arrives at a house on the beach. The owner of this house is simply James Heller. Jack has Heller at gun point and it's almost as if he wants Heller to apologize for what he said about Jack being cursed and all of the people around him dying. Jack didn't want Audrey to come and look for him and also feels that Heller didn't use any of his political power to try and get Jack out of China. Jack thinks Heller wanted him to rot and die in China because Audrey would have been safer if Jack was dead. Heller can't argue and he knows Jack is right. Jack believes that there is something between him and Audrey and that Heller can't stop them from loving each other. Jack says he will just disappear because he is good at it and if Heller sends people to find him, Jack will kill them because he is pretty good at that too. Heller then takes Jack to Audrey who is in a coma like condition and Jacks speaks to her. Jack tells Audrey that's he's in the crossroads and he doesn't know what to do. Jack knows he needs to let go of Audrey because that's the only way she can be safe. Jack says that it's so difficult because he loves her so much and cares for her but this is something he has to do. Jack tells Audrey that he loves her and that he always will. Audrey never moves and she remains asleep. Jack kisses Audrey on the forehead and says his final goodbye. Jack walks past Heller and outside the house to the edge of a cliff where the house is on. We see Jack looking over the edge, and then we see Jack's face with a look of confusion, and hurt. He doesn't know what to do next and the show ends with Jack on the cliff at the crossroads of his life.

 

 

END OF SEASON

 

Special Note: Internal rumors of a super secret ending to add onto the above scenes which apparently nobody really knows about which likely means it's bogus but nonetheless should be noted.

 

 

 

Choice # 3

 

 

Jack drops off of the helicopter (on purpose) and Buchanan knows not to go look for Jack and that if he ever wants to be found he will be.

 

 

Jack makes it to the shore and sits and looks off into the ocean. There's complete silence as Jack ponders where his life goes from here, he's at the crossroads of his life. Then out of the silence we hear a faint sound. As the sound grows closer we realize it's a helicopter. Jack looks behind him at a house on a cliff and a piercing white light focuses in on him as the helicopter descends down and lands on the beach. Jack takes out his gun and he thinks it's CTU to come and detain him but it's not. A heavily armed special forces unit pours out and they make Jack drop his gun. Jack complies and the men put a blindfold over Jack's head and take him inside the helicopter. The soldiers place Jack next to their leader who remains unseen as he's talking on a cell phone which obscures his identity. The man on the phone hangs up and we go to complete darkness as we are now watching from Jack's perspective. Then we hear the voice. I'm paraphrasing and it went something like; "I'm going to remove your blindfold Jack, but you need to understand something first. There are people within our government who want change. Two years ago I was part of that change and I payed a steep price for my patriotism... That price {Jack's blindfold is removed} ..... was my wife"... Jack's eyes adjust to reveal Tony Almeida. Jack simply replies with "Tony" as the look on his face registers as pure shock. We are left to believe that Chris Henderson recruited Tony well before day 5 and that Tony's alleged death was nothing more than an elaborate hoax so that he could continue whatever work Henderson's group has plans for. I guess we're supposed to believe that Tony is recruiting Jack and this will lead us into the drastic season 7 change.

 

 

END OF SEASON

Lenke til kommentar
Siden disse to alternativene her blir beskrevet i meget god detalj, kan det da være at de har spilt inn begge, kanskje med hensikt for at det skal bli spekulasjoner, eller at de kan velge helt i siste liten hvilken de vil bruke?  :hmm:

8666214[/snapback]

Hadde vært litt kult om de hadde valgt ut i fra diskusjonen som raser rundt om kring, og at denne "tysteren" egentlig er helt planlagt. Men siden det bare er et par timer til det skal sendes så er vel akkurat det ganske usannsynlig. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...