Dotten Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Når Jack skyter noen så nekter jeg å tro at de overlever Det kan jo også være Henderson fra forrige sesong. Jack skjøt han jo, men så snakket jo også han og Jack om en avtale hvor de skulle fake døden hans i forkant. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ja, men da hadde vel Jack visst at Henderson fortsatt var i live, hvis han var med på å fake døden hans. Og har jeg forstått ryktene rett så skal vel dette være en person Jack selv blir sjokkert over å se i live. Har egentlig en liten følelse på at det er Curtis, selv om Jack skjøt han ganske presist rett ned. Tør ikke håpe på at det er Tony heller, for da blir jeg bare skuffet. Lenke til kommentar
intheass Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hva med Kate Warner? Håper på hun eller Tony... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ble veldig nyskjerrig nå, David eller Tony hadde vært kult, men vet ikke om jeg tør å satse på det. Kanskje det er broren til Jack at han ikke døde av de medisinene, men ble paralysert og gikk i koma eller noe, litt Romeo & Juliet Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Fikk vi ikke se at Tony døde da? Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hva skjedde egentlig med Agent Tom Baker? Han var jo Jack's medhjelper når han var ute for å angripe forskjellige terrorister i sesong 2, og litt i 3. Altså, "en tidligere Curtis." Tom Baker ble spilt av han som nå spiller Jin i Lost. Har sett litt gjennom de episodene han var med i, og det ser ut til at han forsvant i løse luften etter et oppdrag som gikk galt. Men sjansen er vel relativt liten for at det er han. Og tror de fleste har glemt han også. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Kanskje de til og med endrer det, siden det er lekket ut? De gjorde det med Ryan Chapelle. Det var opprinnelig ment at døden skulle fakes, men man endret det da det lekket ut på internett. Så da drepte Bauer han, til sjokk for seerne. Uansett er det gøy å spekulere i det. 8334188[/snapback] Oi, det visste jeg ikke Men kvapp nesten litt når jeg leste det, at det egentlig skulle fakes. Når jeg tenker over det, så var det ikke så overraskende at de var inne på tanken. Det overrasket med virkelig når Jack skjøt han, men 24 har 3en tendens til å gjøre slike ting som overrasker, i stedet for å følge den "vanlige" amerikanske serien, hvor ingen helter dør etc. Som når David Palmer ble skutt. Kvapp litt da og EDIT: Når jeg så denne tråden var det tre personer jeg håpte dette ville være; David Palmer, Curtis eller Tony Almeida. Når jeg tenkte litt til, så kan det jo ikke være mulig at David kommer tilbake. Det blir jo bare dumt. Han ble skutt og døde virkelig, men likte han godt, så hadde jo fortsatt et bittelite håp. Jeg likte også Curtis, men det er nok ikke han, for han er ikke viktig nok i mine øyne, og Jacks reaksjon ville vært annerledes om det hadde vært han tror jeg. Så jeg ender vel opp med å ha sterk tro på at det er Tony Almeida. Tony er jo den perfekte kandidaten til å være denne mystiske personen. Han er viktig, som Dotten sa, så var det ikke sikkert at han døde, bl.a. det med tikkingen (sekundene) og man så vel egentlig ikke at han virkelig var død, ikke som jeg i hvertfall kan huske. Min stemme går til Tony Almeida Hva med å sette opp en vote her? Endret 1. mai 2007 av christopher909 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Uff dette var spennende, men tviler på at det er Tony Almeida, ikke fordi det ikke er logisk og bla bla, men siden han er min favoritt hadde det vært for godt til å være sant. Kan noen gå innpå forumene som Dotten snakket om å pm hvem det er? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) har "skummet" gjennom ganske mye stoff på nettet nå og har funnet ut at den mystiske personen sannsynligvis kan være Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Kim Bauer Endret 7. mai 2007 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Seriøst? Ufattelig KJEDELIG! ARGGH, men det var jeg som ville vite det så... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hva er så mystisk med det da? Det hadde vel ikke vært noen overraskelse? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 har "skummet" gjennom ganske mye stoff på nettet nå og har funnet ut at den mystiske personen sannsynligvis kan være Kim Bauer 8559935[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det sies at det skal være en vi tror var død. I tillegg til at det skal være en man (om da skribentene ikke prøver å lure folk). Så det stemmer jo litt dårlig. Ville vært kjipt om det var henne. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Fader jeg gleder meg til sesongavsluttningen! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Eg håper at det enten er tony eller david som er den mystiske personen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Eg håper at det enten er tony eller david som er den mystiske personen. 8595079[/snapback] Vi vil vite det snart... Hva het forresten han fyren som styrta de nukene istedenfor Jack i ørkenen? Han er nok død, men hva het han? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Det var George Mason som styrta i sesong 2. Endret 12. mai 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ja, det var han... Det var noen fra Midtøsten som var terrorister den gangen, am I right? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg tror faktisk det er Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Walker Texas Ranger som tar en tur opp fra Texas for å få ting under kontroll. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hvis det er Tony som kommer tilbake så veit jeg seriøst ikke hva jeg gjør! David og Curtis når ikke Tony opp til anklene en gang spør du meg! Edit: En ting er sikkert, jeg kommer til å belage meg på frysninger BIG TIME! Endret 16. mai 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Uansett hvilken person det måtte være som er helt uventet blir hårreisende for min del! Hoho! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå