Gå til innhold

24: Hvem er den mystiske personen? SPOILER


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men da hadde vel Jack visst at Henderson fortsatt var i live, hvis han var med på å fake døden hans. Og har jeg forstått ryktene rett så skal vel dette være en person Jack selv blir sjokkert over å se i live.

Har egentlig en liten følelse på at det er Curtis, selv om Jack skjøt han ganske presist rett ned.

Tør ikke håpe på at det er Tony heller, for da blir jeg bare skuffet.

Lenke til kommentar

Hva skjedde egentlig med Agent Tom Baker?

Han var jo Jack's medhjelper når han var ute for å angripe forskjellige terrorister i sesong 2, og litt i 3. Altså, "en tidligere Curtis."

Tom Baker ble spilt av han som nå spiller Jin i Lost.

Har sett litt gjennom de episodene han var med i, og det ser ut til at han forsvant i løse luften etter et oppdrag som gikk galt. Men sjansen er vel relativt liten for at det er han. Og tror de fleste har glemt han også.

Lenke til kommentar
Kanskje de til og med endrer det, siden det er lekket ut? De gjorde det med Ryan Chapelle. Det var opprinnelig ment at døden skulle fakes, men man endret det da det lekket ut på internett. Så da drepte Bauer han, til sjokk for seerne.

 

Uansett er det gøy å spekulere i det.

8334188[/snapback]

 

Oi, det visste jeg ikke :p Men kvapp nesten litt når jeg leste det, at det egentlig skulle fakes. Når jeg tenker over det, så var det ikke så overraskende at de var inne på tanken. Det overrasket med virkelig når Jack skjøt han, men 24 har 3en tendens til å gjøre slike ting som overrasker, i stedet for å følge den "vanlige" amerikanske serien, hvor ingen helter dør etc. Som når David Palmer ble skutt. Kvapp litt da og ;)

 

EDIT: Når jeg så denne tråden var det tre personer jeg håpte dette ville være; David Palmer, Curtis eller Tony Almeida. Når jeg tenkte litt til, så kan det jo ikke være mulig at David kommer tilbake. Det blir jo bare dumt. Han ble skutt og døde virkelig, men likte han godt, så hadde jo fortsatt et bittelite håp. Jeg likte også Curtis, men det er nok ikke han, for han er ikke viktig nok i mine øyne, og Jacks reaksjon ville vært annerledes om det hadde vært han tror jeg. Så jeg ender vel opp med å ha sterk tro på at det er Tony Almeida.

 

Tony er jo den perfekte kandidaten til å være denne mystiske personen. Han er viktig, som Dotten sa, så var det ikke sikkert at han døde, bl.a. det med tikkingen (sekundene) og man så vel egentlig ikke at han virkelig var død, ikke som jeg i hvertfall kan huske.

 

Min stemme går til Tony Almeida :)

 

Hva med å sette opp en vote her?

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
har "skummet" gjennom ganske mye stoff på nettet nå og har funnet ut at den mystiske personen sannsynligvis kan være

 

 

 

Kim Bauer

8559935[/snapback]

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det sies at det skal være en vi tror var død. I tillegg til at det skal være en man (om da skribentene ikke prøver å lure folk). Så det stemmer jo litt dårlig. Ville vært kjipt om det var henne.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...