Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

da har jeg satt vekkerklokka på ring kl 03.30 i natt. skal stå opp og sette på nedlasting da. :blush:

tror dere jeg kan stå opp enda tidligere?

jeg er en STOR fan av Prison Break :love:

mulig jeg kommer til å se episoden før jeg går til skolen i morgen :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første episode er veldig godkjent! Siden episoden er ganske fersk så tar jeg resten i spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Noen som husker hvor lang tid de brukte i sesong 1 på å bryte seg ut fra fengslet mtp at han fikk en uke på seg til å bryte ut James? Håper virkelig ikke at hele denne sesongen blir et oppkok av sesong 1 bare at denne gangen er de i Panama.
Lenke til kommentar
Første episode er veldig godkjent! Siden episoden er ganske fersk så tar jeg resten i spoiler:

Noen som husker hvor lang tid de brukte i sesong 1 på å bryte seg ut fra fengslet mtp at han fikk en uke på seg til å bryte ut James? Håper virkelig ikke at hele denne sesongen blir et oppkok av sesong 1 bare at denne gangen er de i Panama.

9517851[/snapback]

Skal være snill å ta det i spoiler jeg og.

Han brukte vel ikke mer enn et par uker på å bryte seg ut i sesong 1? Denne gangen får han vel også hjelp fra The Company.

Edit: S03E02 Promo

Endret av Alfen92
Lenke til kommentar

Helt ok start av sesong 3, men ikke helt overbevisende...

Virker som det blir en mer ekstrem versjon av sesong 1, kan bli vanskelig å holde interessen oppe om det drøyer ut i det fengselet. Vil ikke vite hva Bellick fikk å spise av han som satt inne der nede :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...