JFM Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 da har jeg satt vekkerklokka på ring kl 03.30 i natt. skal stå opp og sette på nedlasting da. tror dere jeg kan stå opp enda tidligere? jeg er en STOR fan av Prison Break mulig jeg kommer til å se episoden før jeg går til skolen i morgen Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvis du ikke skal se episoden før du går på skolen er det veldig lite vits å stå opp kl. 03:30. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Helt utrolig at så mange snakker om nedlasting her inne. Det står tydelig i reglene at det ikke skal diskuteres på forumet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Endelig tid for Prison Break igjen da! Da har jeg noe å glede meg til når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Endelig tid for Prison Break igjen da! Da har jeg noe å glede meg til når jeg kommer hjem fra skolen. 9517250[/snapback] Undertegnede òg. It has been a long time coming! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) ingen vet hva jeg laster ned nå jeg laster ned en fil men navn "xxxxxxxxxHDTV.kvalitet" på 4.09 gb Endret 18. september 2007 av JFM Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Første episode er veldig godkjent! Siden episoden er ganske fersk så tar jeg resten i spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som husker hvor lang tid de brukte i sesong 1 på å bryte seg ut fra fengslet mtp at han fikk en uke på seg til å bryte ut James? Håper virkelig ikke at hele denne sesongen blir et oppkok av sesong 1 bare at denne gangen er de i Panama. Lenke til kommentar
Lokomotiv. Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) irriterende at det skal gå så snegletreigt med nedlastningen.. Har ikke gjort noe anna enn å stirra inn i skjermen den siste timen edit: takk CurSe for at du putta det der i spoiler Endret 18. september 2007 av Hkn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Liek meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh sesongstart for min del. Jeg er ikke imponert i det hele tatt, men en får vel vente å se om det blir no nytt...jeg har mine tvil, men en kan bli imponert.. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Første episode er veldig godkjent! Siden episoden er ganske fersk så tar jeg resten i spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som husker hvor lang tid de brukte i sesong 1 på å bryte seg ut fra fengslet mtp at han fikk en uke på seg til å bryte ut James? Håper virkelig ikke at hele denne sesongen blir et oppkok av sesong 1 bare at denne gangen er de i Panama. 9517851[/snapback] Skal være snill å ta det i spoiler jeg og. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han brukte vel ikke mer enn et par uker på å bryte seg ut i sesong 1? Denne gangen får han vel også hjelp fra The Company. Edit: S03E02 Promo Endret 18. september 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Der hadde jeg også fått sett første episoden, var egentlig utrolig kjedelig. Jeg begynner å lukte et syltynt plott som involverer at Scofield blir satt i fengsel etter fengsel for å utvikle den perfekte superspion, alt i regi av de amerikanske myndighetene ... blæh Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 skal jeg sove 20min mens jeg nedlaster, så skal jeg se den;) Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skal se den etter skolen.. Gleder meg Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Utifra den lille promoen av episode 2 må jeg si jeg syntes det så farlig likt ut i forhold til første sessong Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skal se episoden nå snart, men synd at mange har blitt litt skuffet da : ( Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 jævlig bra ep. De som ble skuffet kan gå tilbake til Lost. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Var grei episode, men ingenting tyder på at den vil overgå sesong 1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Herlig episode!! Lenke til kommentar
Ndzy Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Helt ok start av sesong 3, men ikke helt overbevisende... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Virker som det blir en mer ekstrem versjon av sesong 1, kan bli vanskelig å holde interessen oppe om det drøyer ut i det fengselet. Vil ikke vite hva Bellick fikk å spise av han som satt inne der nede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå