Aleks Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Håper de gjør det sånn at LJ forteller til Linc at det med Sarah bare var tull, at de tvang han til og si at de sagde hodet hennes av forran han.. Selv om han kanskje har drøya det litt lenge med og si det da Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Håper de gjør det sånn at LJ forteller til Linc at det med Sarah bare var tull, at de tvang han til og si at de sagde hodet hennes av forran han.. Selv om han kanskje har drøya det litt lenge med og si det da Det jeg håper, er at produsentene bare sa det med Sarah for å lure oss,og så er det egentlig Kellerman som kommer tilbake Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det hadde jo vært best eller at begge kom tilbake, og ble sammen så vi får sett en hevngjerrig scofield uansett Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Prison Break Sesong 3 DVD (R2) - 19. mai Extras on the set include an exclusive breakout episode, 13 director’s takes and a special ‘making of’ feature for episode 1. There is also something called “Between Takes”. Endret 1. april 2008 av Alfen92 Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er forsåvidt greit at Sarah kommer tilbake, men synes nå PB er på tynn is! Hvordan kan, Linc, og LJ ta feil? Det blir liksom for urealistisk! Jeg og håper at dette er bare "kødd" for å dekke over at Kellermann dukker opp istedet! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sarah sitt hode ble jo sendt til Linc i en boks da...og det har vi jo sett! Vi har sett hodet til Sarah i en boks så hva er denne diskusjonen i spoiler? Jeg mener har det kommet noen rykter om hodet vi så i boksen plutselig ikke var Sarah sitt? + At hun fikk vel egentlig sparken eller no.....var jo mye om det rundt omkring rett før vi så hodet hennes kappet av, og i et intervju med hun sa hun vel kort og greit at hun hadde fått sparken, men om hun skulle få sjangs til å komme tilbake hadde hun svart ja.... Men jeg tror nok aldri vi får se henne mer p.g.a at hun fikk sparken og seerne fikk se hodet hennes i en boks......... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 eh, dem trikser det nok til på en måte..og hun fikk ikke sparken, hun ble gravid og kunne derfor ikke spille inn. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Er vel en link til et intervju i denne tråden et sted...kan ikke huske at i intervjuet ble det nevnt noe om graviditeten som årsak Men husker at det var mye snakk om at hun var gravid og at det var mye rykter om det var grunnen til at hun ble skrevet ut av serien... Kan ikke huske at hun selv bekreftet at det var årsaken....jaja....et fett...hodet er GONE uansett årsak..... Men man skal jo aldri si aldri....utrolig hva disse som skriver serier finner på....kanskje de finner på at hele serien var en drøm....Men Michael drar til fengselet for å sjekke om det jobber en Sarah der, som det gjør, og vips lever de lykkelig alle sine dager Edit: lest spoiler for sessong 4 Sarah er med? ALTSÅ ene episoden for linc en eske, han åpner den og hele verden lurer på HVA F**** er det i den esken??? Noen episoder senere står linc og prater med michael og michael spør linc: ER SARAH OK? Linck tenker tilbake...hele verden får se hva som er i esken HODET TIL SARAH...jaja sef. lignet det jo ikke 100% da.... Men uansett synes dette blir for TEIT at hu er tilbkae nå... Endret 3. april 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er vel en link til et intervju i denne tråden et sted...kan ikke huske at i intervjuet ble det nevnt noe om graviditeten som årsak Men husker at det var mye snakk om at hun var gravid og at det var mye rykter om det var grunnen til at hun ble skrevet ut av serien... Kan ikke huske at hun selv bekreftet at det var årsaken....jaja....et fett...hodet er GONE uansett årsak..... Men man skal jo aldri si aldri....utrolig hva disse som skriver serier finner på....kanskje de finner på at hele serien var en drøm....Men Michael drar til fengselet for å sjekke om det jobber en Sarah der, som det gjør, og vips lever de lykkelig alle sine dager Edit: lest spoiler for sessong 4 Sarah er med? ALTSÅ ene episoden for linc en eske, han åpner den og hele verden lurer på HVA F**** er det i den esken??? Noen episoder senere står linc og prater med michael og michael spør linc: ER SARAH OK? Linck tenker tilbake...hele verden får se hva som er i esken HODET TIL SARAH...jaja sef. lignet det jo ikke 100% da.... Men uansett synes dette blir for TEIT at hu er tilbkae nå... Er det sikkert det som står i spoileren din? Kilde? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) altså det som står i spoileren har jo skjedd i sessong 3... .men om sarah kommer tilbake har jeg ingen aning om edit: tror jeg er litt trøtt etter jobb jeg...;P og trøtt da jeg slang opp spoileren i går.....det jeg har lest er at Sarah kommer tilbake...men synes det er teit etter at vi har sett hodet hennes i en boks i sessong 3 Endret 5. april 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) hvor mange episoder av Sesong 3 har det kommet ut til nå? Endret 12. april 2008 av Simkin Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hvor mange episoder av Sesong 3 har det kommet ut til nå? 13. Sesongen er ferdig nå Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen som vet når sesong 3 kommer på dvd her til lands? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Noen som vet når sesong 3 kommer på dvd her til lands? 19 mai. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5125758/Pri...-3/Product.html Endret 23. april 2008 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Noen som vet når sesong 3 kommer på dvd her til lands? 19 mai. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5125758/Pri...-3/Product.html Ganske ironisk å svare på det noen spør om uten å i det hele tatt svare på hva det blir spurt om. "på dvd her til lands" gjelder vitterlig ikke når DVD-en blir tilgjengelig i utenlandske nettbutikker. Tror forøvrig ikke DVD-en har fått noen fastsatt utgivelsesdato her i Norge enda. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Fant sesong 3 på playx.no, der står det at den ikke kommer før 01.10.2008.. Nesten så jeg har lyst til å bestille fra utlandet... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Fant sesong 3 på playx.no, der står det at den ikke kommer før 01.10.2008..Nesten så jeg har lyst til å bestille fra utlandet... Ja, det finnes da vel ingen grunn til å ikke gjøre det? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) For et par uker siden begynte jeg å se Prison Break fra starten. Nå har jeg sett tilogmed s03e09-boxed in. En ting jeg lurer på: Hvorfor sitter/satt McGready inne i fengsel? Endret 3. mai 2008 av JFM Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vi fikk ikke vite nøyaktig hvorfor McGrady satt inne, men vi vet at han har vært der i tre år, og at det hadde noe med bilkjøring å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå