Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å de bestemte seg for å avslutte sesongen tidlig for å slippe å måtte spille inn episoder i hastverk og kunne ikke lage flere etter de hadde sagt at sesongen var over noen uker før streiken var over(de får altså ikke midler lenger av tv-kanalen for å forsette den tredje sesongen mer, så de pengene går nå over til produksjon av den fjerde sesongen).

Lenke til kommentar
STOR, men utrolig interessang og lettende spoiler om sesong 4!

Ikke les denne spoileren om du ikke vil ha noe av handlingen avslørt.

Ber om at diskusjon spoilere for episoder for episoder som ikke er vist enna, holder seg i spoilertråden for Prison Break.

Greit, jeg klarte ikke la være denne gangen. Jeg pleier som oftest å holde meg unna spoilere, og jeg hater meg selv litt for at jeg klikka på linken, men:

FY FAEN. Jeg gleder meg. Selv om jeg personlig hadde håpa at Kellerman skulle komme tilbake i stedet for Sara, så må jeg vel innse at Sara har mye mer å tilføre selve historien

Lenke til kommentar
Var den spoileren like stor som den forrige? Den med at T-bag og gjengen ikke kom seg ut? Angrer du på at du leste den? Ble sabla nyskjerrig selv om forrige gang var jeg overlykkelig for at jeg ikke leste den :p

Den er nok en del større en det ja. Angrer ikke på at jeg leste den, men jeg pleier som oftest å lese spoilere. Klarer ikke å vente på neste sesong av PB. :p

Endret av Alfen92
Lenke til kommentar

Hmm.. greide ikke og dy meg :p Det er en slags spoiler som ikke røper handlingen, men jeg mister jo den sjokk opplevelsen når det kommer til og skje da :/

Men kan ikke si at jeg ikke venta det egentlig :)

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar

Dette syns jeg blir for dumt, hu mista jo hodet, og LJ sa jo at de sagde av hu hodet rett foran han...

Det jeg og stussa på. Derav håper jeg de har en -solid- historie for at hun ikke er død allikevel. Sikkert at de kutta av hodet på ei anna ei, som også LJ var i rom med. Eller noe. No idea. Bør være en solid historie, ellers blir jeg skuffa. =P

Lenke til kommentar

Leste spoileren.

*skuffet*

Å ta tilbake Sara er jo idiotisk. Blir sikkert som Erasus sier at de lever lykkelig videre osv..

Jeg som synes Prison Break tok en naturlig vending og ble et hakk mer realistisk, men her slår de tilbake.

Får håpe de klarer å gjøre historien god nok til at det ikke blir helt katastrofe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...