Erasus Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Så hva synes folket om season finale da? Jeg synes det var en kjempebra sesong finale. Helt perfekt, og den sangen på slutten satte den perfekte stemningen, det og rosen og pistolen som lå på setet ved siden av Michael. Gleder meg til fortsettelsen Hah ja, veldig gangsteraktig slutt der. Krysser dessuten fingran på at Kellerman ikke er død og kommer tilbake. Endret 16. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Så hva synes folket om season finale da? Jeg synes det var en kjempebra sesong finale. Helt perfekt, og den sangen på slutten satte den perfekte stemningen, det og rosen og pistolen som lå på setet ved siden av Michael. Gleder meg til fortsettelsen Krysser dessuten fingran på at Kellerman ikke er død og kommer tilbake. Det gjør vel alle Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nei, fordi det er med å melke ut en bra karakter som egentlig har fått sin slutt og hatt den mest meningsfulle døden på Prison Break til nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Bare fordi en karakter var bra, betyr jo ikke det at han vil suge når han kommer tilbake da. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Wentworth Miller (Michael Scofield) sier i et intervju at de starter produksjonen av episoder i mai, som blir sendt på tv i september. The usual season is 22 episodes long, this one is only 13, but we are going back to work very soon, the middle of May with new episodes that starts airing in the States next September. Link til intervju Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nice, håper bare det ikke blir noen pauser eller tull neste sesong. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Det blir garantert en pause mellom november-desember til etter nyåret. Men ellers er det vel som vanlig med en to ukers pause etter hver episode Endret 19. mars 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvorfår har dem egentlig sånne teite pauser? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Mange grunner til det. De som lager serien må få en pause i innspillingen de også. Ferie anyone? Dessuten er det da vanlig at alle slags serier og tv-programmer har julepause fra november/desember til januar/februar. Og så må de strekke sesongen utover en lengre periode enn det hadde blitt dersom de hadde sendt kontinuerlig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 I tillegg så må de også rekke å spille inn alt Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Gode nyheter! Season 4 is Officially Picked Up So we got word on Wednesday that we are officially picked up by the network for Season 4. This is great news. We are all very excited. We are moving offices onto the Fox Studio Lot next week Season 4 is Officially Picked Up Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 hei, takk for at du postet dette. JIPPI, nå ble jeg glad!!!! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Håper bare at de trekker serien opp i neste sesong. Ikke misforstå, jeg liker alle tre sesongene så langt, men sesong 3 var mye dårligere enn de to første. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 ja helt klart... sesong 1 var legendarisk! ingen av de 2 etterkommerene er i nærheten av å være så vanvitti bra som den var. Men liker alle sesongene til nå , men sesong 1 elsker jeg Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 enig der. Selv om jeg elsker Prison Break, så er jeg enig i at sesong 3 var litt laber i forhold til de to foregående. Håper manusforfatterne tar seg tid til å lage en virkelig bra og troverdig slutt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Bra at det kommer sesong 4. Gleder meg Blir gøy å se hva som skjer. Om Linc og LJ får et lykkelig liv, mens Michael er ute for hevn på The Company. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Hadde vært litt arti med en death sentence lignende slutt på serien, men håper de lager noe litt mer kreativt^^ Endret 22. mars 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 ja, blir konge digg med ny sesong! Men er det bestemt at sesong 4 er den siste? Jeg håper egentlig det kommer mange sesonger til så lenge de holder seg til akseptabelt spenningsnivå! Noe de har gjort med glans de 3 første! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg synes nå det var en svakhet å runde av sesong 3 etter bare 13 episoder. Synes det sier litt om entusiasmen rundt serien.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva skulle dem gjort da? Improvisert et nytt manus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå