dysfunctional Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du følger jammen godt med Vi har jo skrevet i mange sider at det kommer ny sesong. Jeg er en sjelden gjest i denne tråden i og med at jeg følger de norske sendetidene. :> Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ga meg over, måtte bare se resten av Prison Break. Dumt at Sucre ble kastet inn i Sona... Hater T-Bag nå. McGrady fikk sin velfortjente ending lykkelig. Lurer på hva Micheal vil gjøre... Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Eg gleder meg så sinnsykt til neste sesong. Men noen må jo redde Sucre! Tipper Michael kommer til å buste an ut og få han med seg på Gretchen jakt!!! Noen som vet når PB starter igjen? September, Oktober? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 September, hvis serien får grønt lys ifra Fox noe den ikke har gjort enda. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ja, lurer på hvordan det kommer til å gå med Sucre :/ Tror han kommer til å knerte T-Bag. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg tror at Sucre, Bellick og T-Bag vil mest sannsynlig slå seg sammen for å prøve å rømme igjen, eller så får de hjelp, enten av Michael og/eller noen andre. T-Bag må for all del ikke avlives, han er en av de aller råeste karakterene i serien. Jævel'n er smart i tillegg Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis T-bag dör, slutter jeg å se Prison break. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hah! Har litt vanskelig for å tro den der Det eneste som får meg til å slutte å se PB er om Michael og Sucre dør. Lincoln håper jeg faktisk at det skjer ett eller annet grusomt med, på den måten får vi enda mer spenning inn i bildet. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Uansett hvem som dør, slutter jeg ikke å se Prison Break Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er kun to som er "udødelige" for meg i PB, og det er T-Bag og Micheal. T-bag kan godt dø i siste episode eller no, men en episode uten han er ikke en bra episode. Han er genial! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 har tv3 sendt alle episoder i sesong 3? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 De sender de 2 siste nå snart på samme dag tror jeg Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 De siste 2 blir sendt nå idag? Syns jeg hørte noe sånt på tv'n ista : p Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 stemmer det... så da blir det ett par norske prison break fans oppe til 23.30 tiden idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvilken episode var det som gikk på tv3 i går? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvis T-bag dör, slutter jeg å se Prison break. Det at gode karakterer dør er jo brutalt for seerne. Om T-Bag dør er det synd. Men etter å ha sett The Wire / Sopranos så har jeg blitt imun mot at karakterer dør. Spesielt The Wire har det med å drepe av en goo karakter i hver eneste sesong. Sopranos også. stemmer det... så da blir det ett par norske prison break fans oppe til 23.30 tiden idag. lol oppe til 23.30 ? snart tentamen eller ? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Så hva synes folket om season finale da? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Så hva synes folket om season finale da? er så lengesiden jeg så den at jeg ikke husker så mye.... neida men lengesiden den gikk i usa, grei nok typisk sånn avsluttning som trenger en forsettelse. så da må det jo selvsagt bli en sesong 4 om dem skal avslutte serien skikkelig. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Så hva synes folket om season finale da? Jeg synes det var en kjempebra sesong finale. Helt perfekt, og den sangen på slutten satte den perfekte stemningen, det og rosen og pistolen som lå på setet ved siden av Michael. Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå