Kjakan24 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg håper Prison Break fortsetter men at serien tar seg kraftig opp. Det er fortsatt mange mil mellom sesong 1 og nivået på episodene i sesong 2 og 3. Blir nivået på serien slik som S2 og 3 har vært så håper jeg de legger ned etter sesong 4. Er derimot sesong 4 på høyde med sesong 1 så kan de godt holde på i 7-8 sesonge spør du meg. Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Betyr det at sessong 4 kommer allerde i mai? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvordan skal det være mulig? De har vel ikke begynt på manuset for sesong 4 enda... Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvordan dro dere den tolkningen? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvordan dro dere den tolkningen? Det lurer jeg og på... Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har hørt at de har manus til mange sesonger fremover. Men at det er innspillingen de ikke er ferdig med, derfor ender de opp med å bli ferdig i Aug/Sept. ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hadde dem hatt manus for mange sesonger framover så hadde jo dem ikke kutta ned sesong 3 pga streiken... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tror det er ideer for mange sesonger de har. Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvordan dro dere den tolkningen? Det lurer jeg og på... Leste det på den internettsiden som ble oppgitt på forige side: http://spoilertv-prisonbreak.blogspot.com/ Der står følgende: When are you heading back? Amaury Nolasco: From what I hear, we are going back in May. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det betyr bare at de kanskje begynner å lage nye episoder i mai. Da får vi kanskje mer Prison Break i august/september. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Så nettopp på Tv3 nå. De er iferd med å rømme, men idet Micheal sier "30 seconds. Go!", sluttet det. Jeg må vite hva som skjer! Noen som vil spoile litt for meg? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Så nettopp på Tv3 nå. De er iferd med å rømme, men idet Micheal sier "30 seconds. Go!", sluttet det. Jeg må vite hva som skjer! Noen som vil spoile litt for meg? ah da har dere bare en episode igjen så er dere også ferdig med sesong 3 Hadde jeg vært deg ville jeg ha venta en uke, uten spoilere. For jeg kan si som så at neste episode er veldig spennende. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Bare 1 episode igjen? :o Oi, da må det skje mye i den episoden for at alt skal få mening. Eller kommer det en ny sesong som vi må vente leenge på? :/ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 det er ikke helt bekrefta enda men mest sannsynlig så vil jeg tro det kommer en sesong til hvertfall. Episoden slutter hvertfall slik at dem har mer å bygge på Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du følger jammen godt med Vi har jo skrevet i mange sider at det kommer ny sesong. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Kan noen si meg hvilken episode som gikk idag? sånn sett fra amerikansk ståsted? og var dette en av de siste før en lang pause igjen? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Håks: Du har to episoder igjen. Det vet jeg pga at for ca to uker siden startet jeg å se Prison Break (fra sesong 01) på nytt. Har nå sett tilogmed S03E12. Sesongen består av 13 episoder. På slutten av episode 11 sier Michael: "30 seconds. Go!" Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Håks: Du har to episoder igjen. Det vet jeg pga at for ca to uker siden startet jeg å se Prison Break (fra sesong 01) på nytt. Har nå sett tilogmed S03E12. Sesongen består av 13 episoder. På slutten av episode 11 sier Michael: "30 seconds. Go!" altså var det ep 11. takk : ) Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 sesong 1 22 episoder sesong 2 19 episoder sesong 3 13 episoder hva skjer egentlig, får jeg ikke ser mer episoder de neste måneder? hjelp Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Sesong 2 22 episoder Bevis Endret 7. mars 2008 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå