Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

Jeg håper Prison Break fortsetter men at serien tar seg kraftig opp. Det er fortsatt mange mil mellom sesong 1 og nivået på episodene i sesong 2 og 3.

Blir nivået på serien slik som S2 og 3 har vært så håper jeg de legger ned etter sesong 4. Er derimot sesong 4 på høyde med sesong 1 så kan de godt holde på i 7-8 sesonge spør du meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så nettopp på Tv3 nå. De er iferd med å rømme, men idet Micheal sier "30 seconds. Go!", sluttet det. Jeg må vite hva som skjer! :p Noen som vil spoile litt for meg?

ah da har dere bare en episode igjen så er dere også ferdig med sesong 3 :) Hadde jeg vært deg ville jeg ha venta en uke, uten spoilere. For jeg kan si som så at neste episode er veldig spennende.

Lenke til kommentar

Håks: Du har to episoder igjen.

Det vet jeg pga at for ca to uker siden startet jeg å se Prison Break (fra sesong 01) på nytt. Har nå sett tilogmed S03E12. Sesongen består av 13 episoder. På slutten av episode 11 sier Michael: "30 seconds. Go!"

Lenke til kommentar
Håks: Du har to episoder igjen.

Det vet jeg pga at for ca to uker siden startet jeg å se Prison Break (fra sesong 01) på nytt. Har nå sett tilogmed S03E12. Sesongen består av 13 episoder. På slutten av episode 11 sier Michael: "30 seconds. Go!"

altså var det ep 11. takk : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...