Aleks Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tror det hadde vært smartere og prøve med samma greie som de gjorde med T-Bag. Den elektriske greia mot kuken hans.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jaggu flaks at de ble reddet i vannet av faren til han ene attpå-klatten, ellers hadde de nok vært i trøbbel ja.. Jeg tenkte " å nei, nå er det ute med dem" men samtidig tenkte jeg " håhå, de har nok gullhår som vanlig" og jammen dukka ikke faren opp gitt.. ja, en skulle hatt sånn flaks i hverdagen ja.. :!: Michael Scofield er den heldigste mannen jeg har sett noen gang,, ja, nesten for godt til å være sant.. Wentworth sa på ett intervju en gang at han hadde blitt oppringt av ekte fanger som satt inne, haha, men han bare la på .. mon tro han hadde klart å få de ut med samme elegans Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Han har jo nesten like mye flaks som selveste MacGyver Ekte fanger som satt i fengsel hadde fått tak i nummeret hans og ringt han? Tror ikke det nei.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja, ja tro det eller ei men han sier det jo selv da .. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Bare jeg som synes de siste episodene ikke var noe spessielt bra? Vet ikke helt hva det er, men synes ikke det er Prison Break lengre, i alle fall ikke når Michael går for hevn. nei huff, han har ikke en sånn karakter. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Bare jeg som synes de siste episodene ikke var noe spessielt bra? Vet ikke helt hva det er, men synes ikke det er Prison Break lengre, i alle fall ikke når Michael går for hevn. nei huff, han har ikke en sånn karakter. Fullstendig enig. Det er jo ikke noe kult og eget ved det lenger. Den "hjemmekoselige" følelsen fra sesong 1 er fullstendig borte. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Bare blitt en random tv-serie, med gisseldrama, masse mobil ringing, skyte/bil scener osv. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Bare blitt en random tv-serie, med gisseldrama, masse mobil ringing, skyte/bil scener osv. Nettopp. Hele greia gikk fra genialt fengselsutbrudd, til middelmådig hollywood-action. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nesj. Uenig i det siste her. Settingen fra SEsong 1 med oversnill lillebror som skal hjelpe storebror ut har jo selvsagt forsvunnet, men det kan da være tenkelig at gjennom disse 3 sesongene så har Michael forandret karakter noe sinnsykt etter alt han har vert gjennom? Tipper de fleste her ville vert ganske pissed på en gjeng i dress som har prøvd å drepe deg X antall ganger, prøvd å drepe bror din X antall ganger, prøvd å drepe nivøen din X antall ganger, og faktisk drept "the love of your life". Skal man tenke over alt, så er det ikke så sinnsykt rart at Michael er sint. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Men nå hadde han sjanse og stikke av sammen med broren og nevöen. Hvis han dreper mennene i dress kommer ikke Sarah tilbake i live, han er/var smart nok til å skjönne det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det er jo bare logisk at alt ikke er som første sesong. Jeg liker vendingen til Prison Break. Hadde jeg vært Michael hadde jeg nok gjort det samme. Things change, deal with it Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er jo bare logisk at alt ikke er som første sesong. Jeg liker vendingen til Prison Break. Hadde jeg vært Michael hadde jeg nok gjort det samme. Things change, deal with it Enig Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 er det stop etter 13 episoder pga. streiken eller en ukes pause? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sesong 3 er ferdig, og det er usikkert om PB begynner igjen i det hele tatt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Sesong 3 er ferdig, og det er usikkert om PB begynner igjen i det hele tatt. Hva skjer med Prison Break og de nye episoder? Vi starter med Prison Break igjen torsdag 21.februar. Vi får fem episoder i første omgang, det samme antallet som blir vist i USA. Resten kommer til høsten. Kilde: TV3.no Endret 26. februar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Med det ble vel sagt av Fox eller et eller annet firma som har mer peiling at det er i risikosonen for og forsvinne. Tror heller på det enn tv3. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vet ikke om det er lov å spørre om dette: Er det noen her som har syncet tekst til Prison Break 03 episode 08 og episode 09? 720p Dersom det ikke er lov å spørre kan jeg fjerne det,,, Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vet ikke om det er lov å spørre om dette: Er det noen her som har syncet tekst til Prison Break 03 episode 08 og episode 09? 720p Dersom det ikke er lov å spørre kan jeg fjerne det,,, HVorfor skal ikke det være lov liksom? Du må kontakte noen som medlem på norbit, der har de prison break med tekst. Laster du ned filmen begår du et lovbrudd. Teksten er ikke ulovlig å laste ned! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er medlem på den sida du nevner. Men ingen har lastet opp tekst til disse to episodene Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er medlem på den sida du nevner. Men ingen har lastet opp tekst til disse to episodene Last ned hele fila da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå