Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

I neste sesong vert MacGyver kasta inn i Sona. Sesong 4 vil altså handle om Sucre og MacGyvers escape.

Yuo maed a funnay!!1! You win the prize!

YouWinThePrize.jpg

Men for å være litt seriøs; Jeg tror, og håper at Sucre, Bellick og T-Bag forsvinner ut av serien nå, ettersom de ikke har noe å tilføye hovedhistorien lenger. Er synd i Sucre selvfølgelig, og ble trist da jeg så sluttscenene i episoden, men shit happens, det er ikke alltid man får en lykkelig slutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Link?

Står ikke moe her

Selvsagt står det ikke "moe" der, Moe har ikke der noe å gjøre Han er i baren og fyller opp Homer og Barney som vanlig. :p (Sorry kunne ikke dy meg)

Anywho, her er en liten sitat:

Spørsmål og svar

Her vil vi legge ut de vanligste spørsmålene vi får om det som går på TV3, og andre generelle ting om TV3.

Sist oppdatert 17.01.2008.

Hva skjer med Prison Break og de nye episoder?

Vi starter med Prison Break igjen torsdag 21.februar. Vi får fem episoder i første omgang, det samme antallet som blir vist i USA. Resten kommer til høsten.

Vet ikke hvor de har sine kilder fra, men tror ikke de vil legge ut noe som ikke er sant.

Endret av Myst
Lenke til kommentar
selv håper jeg at vi får se mer til sucre, han er en enormt bra character for serien.

Ja, det håper vi ser mer til han :) Håper vi får sett T-Bag mer også, selv om han ikke egentlig burde være med mer nå, for en drittsekk! :D Noen som vet noe om tilstanden til Kellerman, som jeg ikke har fått med meg ?

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ja, de kommer nok med mange overraskelser, og jeg har mine mistanker om at det kanskje var Kellerman's menn som kom og skjøt de politivaktene i svartemarja'n, og plutselig kommer Kellerman tilbake og redder dagen :D Pew pew..

Men en ting er sikkert, Wentworth er den fineste mannen på denne planeten..! Homofil eller ikke..

Lenke til kommentar

haha, ja det står jo at tråden inneholder spoilere da.. men jeg vil ikke svare på en spoiler uten å sette spoiler på det selv, vil ikke ødelegge no for andre her.. Men det står jo "med spoilere" i topicen, så da må kanskje folk tåle å lese noe de ikke vil lese kanskje.. :ermm::p

Lenke til kommentar

Litt treg jeg da, og så episoden først nå. Må si at det må være noe av det dummeste jeg har sett av avslutninger. Kunne ikke blitt mer skuffa over den tåpelige avslutningen.

Mahone i Kompaniet?

Gretchen klarte å stikke av.

Scofield drepte ikke Gretchen.

Sofia ble skutt og trekker til seg undødvendig attention.

Sucre havna i Sona.

Lechero dør.

Bellick lever.

Whistler lever.

Scofield må ta hevn fordi de tullingene drepte Sarah.

Masse irriterende tull som er helt unødvendig. Hvorfor kan vi ikke få litt finish på dette? De haler jo bare serien lengre og lengre utover. Makan. Ett pluss for at episoden var spennende da, og T-Bag som alltid er kul.

Lenke til kommentar

Nei, de lager en fortsettelse, det er jeg 99% sikker på... De kan jo ikke gjøre noe annet! :blink: Seerne har altfor mye utilfredse spørsmål og hvis de avslutter nå så tror jeg de står ovenfor mye hets og irritasjon i fremtiden, og det tror jeg produsentene også skjønner.. samme som handlingen i Lost, millioner i verden sitter med spørsmål og håp om svar, og hvis de ikke leverer, så blir det baluba med stor B...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...