eXtreme-501 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Håper det kommer en ny sesong.. Det kan jo ikke bare ende sånn ... Men... Noen som vet hva den sangen i prison break reklamen på tv3 heter? xD Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Var skikkelig skuffa når jeg så at det var Whistler som dukka opp bak Mahone i den baren. Var knallsikker på at det skulle være Kellerman Syns samtalen om at Sarah var "the weakest link" var merkelig.. Virker som om hun kanskje lever enda da, tror ikke akkurat Linc studerte hodet hennes og jeg syntes det ikke ligna i det hele tatt på Sarah. *Lever i håpet* Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Var skikkelig skuffa når jeg så at det var Whistler som dukka opp bak Mahone i den baren. Var knallsikker på at det skulle være Kellerman Syns samtalen om at Sarah var "the weakest link" var merkelig.. Virker som om hun kanskje lever enda da, tror ikke akkurat Linc studerte hodet hennes og jeg syntes det ikke ligna i det hele tatt på Sarah. *Lever i håpet* Sarah "the weakest link"?? Trodde han snakket om Gretchen. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 selvfølgelig var det gretchen han snakket om. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Syns det virka som som det var Sarah han prata om. Elsket scenen med T-Bag (ikke Tea-Bag), men det var en som babla om at han innførte komunisme? Det var jo akkurat det han fjerna jo, når alle er equals(like) så er jo alle med på bestemme, ergo demokrati. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Syns det virka som som det var Sarah han prata om. Elsket scenen med T-Bag (ikke Tea-Bag), men det var en som babla om at han innførte komunisme? Det var jo akkurat det han fjerna jo, når alle er equals(like) så er jo alle med på bestemme, ergo demokrati. Han sier til alle at de er like, samt at han får de til å tro at det er et demokrati. Mao. temmelige klare likhetstrekk med kommunisme. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Var skikkelig skuffa når jeg så at det var Whistler som dukka opp bak Mahone i den baren. Var knallsikker på at det skulle være Kellerman Syns samtalen om at Sarah var "the weakest link" var merkelig.. Virker som om hun kanskje lever enda da, tror ikke akkurat Linc studerte hodet hennes og jeg syntes det ikke ligna i det hele tatt på Sarah. *Lever i håpet* Jeg tenkte også at det kunne være Kellerman. Det hadde vært über! Men har fortsatt et håp om at Kellerman kan være i live og komme tilbake i en evt. sesong 4. Hva med Michael og Kellerman som slår seg sammen for å ta the Company? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Vi får nå se på om han lurer dem eller ikke da, selv om det er liten tvil om at han har ugler i mosen, men om han kjører pure kommunisme nå så blir han jo ikke spessielt populær... Micheal og Kellerman hadde vært et drømmeteam, Micheal er hjernen og Kellerman er mannen med våpnene Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har hørt at sesong 4 starter opp i oktober. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Oktober? :| SÅ LENGE? Jeg klarer aldri i livet å holde ut så lenge uten å vite hva som skjer videre Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 For oss som har fulgt med fra starten er vandt med så lange pauser og er heller glade for at de ikke er lengere Det er hvertfall jeg^^ Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg klarte å vente på Lost i nesten 1 år. Prison Break som er en mye bedre serie, skal jeg godt klare å vente på til oktober. Men, saken nå er vel at det er fare for at serien ikke kommer tilbake. Uff, blir så innmari skuffet om vi ikke får minst en sesong til. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har ventet utrolig lenge på Lost jeg og, sikkert samme tid som deg siden vi bor nå i norge begge to Men Prison break har jeg fulgt med på i fra starten ja, og jeg mente ikke at pausene var så lenge Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det bare MÅ komme mer. Noe annet går ikke! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Helt enig! De har for mange løse handlinger og tråder hengende i lufta til å avslutte nå.. Nei, jeg vedder alle månedslønningene mine frem til oktober på at de starter opp igjen der de slapp av.. eller vent, nå angrer jeg, jeg vedder en tier! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 he-he Melisma, dagens kommentar! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 haha, ja jeg var litt for optimistisk der innså jeg Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du skal få beholde den tieren TV3 har oppgitt på sidene deres at den fortsetter til høsten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har Fox sagt noe om det da? Tror ikke helt på tv3 med engang... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 I neste sesong vert MacGyver kasta inn i Sona. Sesong 4 vil altså handle om Sucre og MacGyvers escape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå