Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var skikkelig skuffa når jeg så at det var Whistler som dukka opp bak Mahone i den baren. Var knallsikker på at det skulle være Kellerman :p

 

Syns samtalen om at Sarah var "the weakest link" var merkelig.. Virker som om hun kanskje lever enda da, tror ikke akkurat Linc studerte hodet hennes og jeg syntes det ikke ligna i det hele tatt på Sarah. *Lever i håpet* :D

Lenke til kommentar
Var skikkelig skuffa når jeg så at det var Whistler som dukka opp bak Mahone i den baren. Var knallsikker på at det skulle være Kellerman :p

 

Syns samtalen om at Sarah var "the weakest link" var merkelig.. Virker som om hun kanskje lever enda da, tror ikke akkurat Linc studerte hodet hennes og jeg syntes det ikke ligna i det hele tatt på Sarah. *Lever i håpet* :D

 

 

Sarah "the weakest link"?? Trodde han snakket om Gretchen.

Lenke til kommentar
Syns det virka som som det var Sarah han prata om. Elsket scenen med T-Bag (ikke Tea-Bag), men det var en som babla om at han innførte komunisme? Det var jo akkurat det han fjerna jo, når alle er equals(like) så er jo alle med på bestemme, ergo demokrati.

 

:)

 

Han sier til alle at de er like, samt at han får de til å tro at det er et demokrati. Mao. temmelige klare likhetstrekk med kommunisme.

Lenke til kommentar
Var skikkelig skuffa når jeg så at det var Whistler som dukka opp bak Mahone i den baren. Var knallsikker på at det skulle være Kellerman :p

 

Syns samtalen om at Sarah var "the weakest link" var merkelig.. Virker som om hun kanskje lever enda da, tror ikke akkurat Linc studerte hodet hennes og jeg syntes det ikke ligna i det hele tatt på Sarah. *Lever i håpet* :D

 

Jeg tenkte også at det kunne være Kellerman. Det hadde vært über! :D

Men har fortsatt et håp om at Kellerman kan være i live og komme tilbake i en evt. sesong 4. Hva med Michael og Kellerman som slår seg sammen for å ta the Company? :wee:

Lenke til kommentar

Vi får nå se på om han lurer dem eller ikke da, selv om det er liten tvil om at han har ugler i mosen, men om han kjører pure kommunisme nå så blir han jo ikke spessielt populær...

 

Micheal og Kellerman hadde vært et drømmeteam, Micheal er hjernen og Kellerman er mannen med våpnene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...