Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke litt rart at de har kuttet sesongen midt i? Altså, en sesong har jo hittil vart i 22 episoder. Og plutselig er sesong 3 på 13 episoder? Jeg skjønner at de har hatt litt komplikasjoner pga denne streiken, men det eneste logiske var vel å fortsette med sesong 3, vis det skal komme flere sesonger?

Ut i fra dette vil jeg tro at dette var slutten på PB?

Blir jo bare rart hvis de fortsetter slik:

Sesong 1: 22 ep

Sesong 2: 22 ep

Sesong 3: 13 ep

Sesong 4 (?): X

Da virker det som vi har gått glipp av mange episoder i sesong 3. Og plutselig hopper de på sesong 4.

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar

Fantastisk episode og sesongfinale. Slutten av episoden ga meg frysninger. Spent på om det blir en sesong 4 nå, noen mener vel at serien er i fare for å bli kansellert av Fox. Håper ikke det, jeg vil se Michael få hevn.

Ellers, i likhet med sesong 2-finalen så kunne dette vært en slutt for serien. Ting gikk riktig vei, endelig var Michael, Lincoln og LJ frie og sammen. Denne gangen så det virkelig lyst ut. Men Michael må selvsagt fortsette til han får hevnen sin.

At McGrady fikk en lykkelig slutt er jeg veldig glad for. Det har vært så få av dem i serien tidligere så. At Sucre endte i Sona kom heller ikke som noen overraskelse, selv om jeg noen ganger i løpet av episoden trodde han skulle bøte med livet. Men nå blir det nok en oppgave om å få ham ut i neste sesong.

Måten T-bag tok over Sona på var dessuten fenomenal. Herlig karakter som absolutt må bli med videre. :)

Lenke til kommentar

nei, er skuffa over den siste episoden, lite tilfredsstillende at Sucre som er en av de snille gutta skal havne i Sona.. Og at Scofiled måtte dra fra broren og nevøen på en Kill Bill jakt etter hevn, som vi kanskje ikke får se engang! Vil jo se romanse mellom Burrows og hu dama, og se at Scofield får hevn og at Sucre kommer seg ut og får leve lykkelig sammen med dama og baby'n sin.. Og at de slemme folka får det de fortjene osv..

Men så ett intervju med Wentworth der han hintet til flere sesoner, men man vet jo ikke om han tuller eller ikke.. uansett håper jeg at det blir en fortsettelse på disse karakterene i Prison Break, det må jo bli det! kan ikke skjønne noe annet..! :blink: Håper nå ihverfall ikke at de snur det om til en kvinnelig spin-off som en annen tråd her på forumet antyder..

Greit at ordtaket sier "man skal slutte når man er på topp" men vi andre sitter jo igjen med masse forventinger om hva som skal skje videre..! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...