Are.......... Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her diskuterer vi prison break ikke om hvordan en freak som har oppkalt seg etter en av norges største krigshelter sender signaler ut og inn. Herregud Blir kvalm! Blir kvalm av deg jeg! Synes at den siste episoden var bra. Var ikke så mye som skjedde underveis, men hele episoden var liksom oppbygningen til det som vi har ventet på i 11 episoder, på en måte. Ble nesten andpusten og hjertet slo som bare det helt mot slutten. Ble nok en gang irritert på feite Bellick som snek seg foran Michael og Whistler. Gleder meg til neste episode! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Gleder meg til neste episode nå. Bare 2-3 dager igjen Endret 9. februar 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tror det var en grunn til at Bellic snek ser foran Michael og Whistler. Promoer og sneak peaks. http://www.youtube.com/watch?v=lXM_Y6WaPr8 http://www.youtube.com/watch?v=lXM_Y6WaPr8...feature=related Denne her kan være en liten spoiler. http://www.youtube.com/watch?v=jkUAYs6AmwA Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 elsker å se hvordan det oppstår konflikter av slike småting som ble diskutert ovenfor! sitter å småler for meg selv når jeg leser de Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fikk nå sett EP11. Bra episode, men ganske forutsigbart på slutten. Synst det med Sucre var litt rart.. Tipper at alle kommer seg ut, utenom stakkars basketgutten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kommer ikke 11 i morra? Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er nok ep 12 som kommer i morgen natt Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 "I morgen natt" som i natt til onsdag, eller natt til tirsdag? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Digg, gleder meg til episoden Håper det blir like spennende som forrige gang. Lenke til kommentar
Hooogen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ingen som har sett den ennå? Jeg har den ferdig lasta ned.. Må bare komme meg hjem fra skolen først Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Fy faen for en bra episode. Kanskje den beste Prison Break episoden (imo). Prison Break er en serie som virkelig er verd å se. Angrer på at jeg leste spoileren Lenke til kommentar
neoman Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 kjempe bra episode 12 , gleder meg til 13 nå. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tror ikke episode 13 vil bli like bra som 12. Episode 12 var jo bare helt rå. Får nesten lyst til å bryte meg ut av et fengsel. (Må først inn da) Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 wow, var en knall bra episode. Men, jeg er forbannet på T-bag, den jæv... og stakkars sucre Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 God episode, endelig klarte de å flykte ut av den blindveien Sona har vært for serien. Mye spenning og de klarte å binde opp ting fra tidlig i sesongen opp til fluktforsøket. Men selvsagt irriterer de klassiske PrisonBreak-greiene med den boka han mistet og Lincoln vs Mahone opplegget litt. Nå håper jeg de bare får eid hu drittkjerringa i neste episode. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Enda en fantastisk episode, selv om spoilerene jeg har lest ødela litt. Håper Michael knuser trynet på Gretchen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Grei episode, fint hovedfokuset endelig er vekk fra Sona. Begynte å bli drittlei Sona, Sona, Sona....liker uansett hva som skjer fremover. Vedder på at T-Bag dreper Lechero nå som han skadet og svak. Den Mahone-greia synes jeg var litt unødvendig. Bellick kommer nok til å være med på "laget" til T-Bag hvis T-Bag tar over Sona ifra Lechero. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Skal vedde på at Sucre blir kastet i Sona med T-Bag og Bellick, så må Scofield jobbe med å få Sucre ut av fengselet også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Vi får hvertfall se mer av T-Bag pga at han tok boka, noe som jeg egentlig er fornøyd med Trailer til episode 13, anyone? Edit: Fant den, sinnsykt fet trailer! Endret 12. februar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå