JFM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har tenkt tanken at kanskje Scofield blir igjen i Sona.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg og.. da kunne det faktsik avslutta serien... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men nå har vel Scofield sakt at han skal "knuse" "The Company"... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tror heller kanskje han er lei hele greia, og i Sona kan dem jo ikke røre han.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tror heller kanskje han er lei hele greia, og i Sona kan dem jo ikke røre han.. Jeg skjønner hvordan du tenker. Men husk at Lincoln og LJ er på utsiden. Scofield er også en sånn mann som er veldig glad i sine nærmeste. Jeg tror med andre ord ikke han ville vært i fengsel og "sett" på hva The Company gjør med Lincoln og LJ. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg håper på Kellerman- comeback Lenke til kommentar
Andy21 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg tviler på at det blir et kellerman comback, men det hadde vært kult ja. p.s sykt bra episode i dag. gleder meg til episode 12 noen som har funnet traileren? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er bare klipp fra dagens episode i den nye traileren, du finner link på forrige side. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg fant en trailer. Men den på man laste ned på en torrentside. Det er også en privat torrent side... Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Det er bare klipp fra dagens episode i den nye traileren, du finner link på forrige side. Det var jo traileren for episoden som allerede har blitt sendt. Hvor traileren for 312 er, har jeg ikke peiling på. Utrolig bra episode i dag forresten. EKSTREM SPOILERWARN: De klarer å rømme, men ikke alle. Tror det er en del av planen til Michael at Lechero, T-Bag og Bellick skulle gå først. Det ender med at Lechero blir skytt, mens T-Bag og Bellick blir kastet inn i Sona sammen med Sucre. Michael, Mahone, Whistler og McGrady kommer seg vekk fra Sona. Endret 5. februar 2008 av Alfen92 Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 utrolig bra episode idag, gleder meg til neste! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er bare klipp fra dagens episode i den nye traileren, du finner link på forrige side. Det var jo traileren for episoden som allerede har blitt sendt. Hvor traileren for 312 er, har jeg ikke peiling på. Utrolig bra episode i dag forresten. EKSTREM SPOILERWARN: De klarer å rømme, men ikke alle. Tror det er en del av planen til Michael at Lechero, T-Bag og Bellick skulle gå først. Det ender med at Lechero blir skytt, mens T-Bag og Bellick blir kastet inn i Sona sammen med Sucre. Michael, Mahone, Whistler og McGrady kommer seg vekk fra Sona. Hvor får du det fra? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) EKSTREM SPOILERWARN:Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Angrer som en hund på at jeg leste. Er dog ikke sikker på om det tremmer. Link til kilde? Edit: Spoileren gikk vist til faens Endret 5. februar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 EKSTREM SPOILERWARN:Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Angrer som en hund på at jeg leste. Er dog ikke sikker på om det tremmer. Link til kilde? Edit: Spoileren gikk vist til faens Det er fra spoilere jeg har lest rundt på diverse forum og spoilersider. PB spoilertråd fra TWoP PB- Spoilerfix Leser det meste her i fra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva er det egentlig som er så morsomt med spoilere? Så traileren til dagens episode før jeg så episoden og angra på at jeg så det med vannet når jeg så episoden.. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Neeei Jeg leste. Angrer angrer. Værsåsnill og lyv og si at det ikke var sant. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Synes det er så dumt å lese spoilere. Nå kan jeg vel si at jeg også har lest spoilere før, men det ødelegger så mye. Det er bare en uke til neste episode, og to uker til sesongavslutningen. Og, forresten, det burde være en egen tråd for spoilere, denne tråden er strengt tatt ment til å diskutere episoder som har gått på tv i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå