Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror heller kanskje han er lei hele greia, og i Sona kan dem jo ikke røre han..

Jeg skjønner hvordan du tenker.

Men husk at Lincoln og LJ er på utsiden. Scofield er også en sånn mann som er veldig glad i sine nærmeste. Jeg tror med andre ord ikke han ville vært i fengsel og "sett" på hva The Company gjør med  Lincoln og LJ.

Lenke til kommentar
Det er bare klipp fra dagens episode i den nye traileren, du finner link på forrige side.

Det var jo traileren for episoden som allerede har blitt sendt. Hvor traileren for 312 er, har jeg ikke peiling på.

Utrolig bra episode i dag forresten.

EKSTREM SPOILERWARN:

De klarer å rømme, men ikke alle. Tror det er en del av planen til Michael at Lechero, T-Bag og Bellick skulle gå først. Det ender med at Lechero blir skytt, mens T-Bag og Bellick blir kastet inn i Sona sammen med Sucre. Michael, Mahone, Whistler og McGrady kommer seg vekk fra Sona.

Endret av Alfen92
Lenke til kommentar
Det er bare klipp fra dagens episode i den nye traileren, du finner link på forrige side.

Det var jo traileren for episoden som allerede har blitt sendt. Hvor traileren for 312 er, har jeg ikke peiling på.

Utrolig bra episode i dag forresten.

EKSTREM SPOILERWARN:

De klarer å rømme, men ikke alle. Tror det er en del av planen til Michael at Lechero, T-Bag og Bellick skulle gå først. Det ender med at Lechero blir skytt, mens T-Bag og Bellick blir kastet inn i Sona sammen med Sucre. Michael, Mahone, Whistler og McGrady kommer seg vekk fra Sona.

Hvor får du det fra?

Lenke til kommentar
EKSTREM SPOILERWARN:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Angrer som en hund på at jeg leste. Er dog ikke sikker på om det tremmer. Link til kilde?

Edit: Spoileren gikk vist til faens :p

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Synes det er så dumt å lese spoilere. Nå kan jeg vel si at jeg også har lest spoilere før, men det ødelegger så mye. Det er bare en uke til neste episode, og to uker til sesongavslutningen.

Og, forresten, det burde være en egen tråd for spoilere, denne tråden er strengt tatt ment til å diskutere episoder som har gått på tv i USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...