JFM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Grei episode. Noen som har funnet trailer til episode 12? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Grei episode, men de fortalte jo ikke noe om den kofferten som sofia fant, eller er det bare jeg som var uoppmerksom?? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva var det egentlig han vakten i sona ville Sucre? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva var det egentlig han vakten i sona ville Sucre? Fant ut at han var etterlyst. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva var det egentlig han vakten i sona ville Sucre? Fant ut at han var etterlyst. Men han er jo ikke etterlyst i Panama (leif?), er han vell? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Han sa vel han hadde finni ut at de var etterlyst i USA. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jævlig irriterende slutt... Lenke til kommentar
Hooogen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Virka som om det var det falske navnet til Sucre som var etterlyst i Panama. Når det gjelder kofferten så er det veldig merkelig at de ikke viste noe av det. Forresten utrolig bra episode i dag, alle er livredde for hva Scofield planlegger og jeg morer meg like mye hver gang jeg ser Bellick være desperat.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Virka som om det var det falske navnet til Sucre som var etterlyst i Panama. Ja, det var slik jeg skjønte det også. Men, hvis han havner i Sona, da blir jeg lei meg. Etter alt han har ofret for Michael og Linc Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Da veit vi hvertfall hva neste sesong handler om Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Knall episode i dag! Saftig cliffhanger. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dritt episode jo skjedde ikke en dritt. Det som skjedde var: de gravde litt i tunnellen og åpnet lokket. Dama til Whistler fikk en sigarett tenner i nakken og Han latinoen ble tatt inn på kontoret. WOAOW Hore show TRailer til neste eipsode kommer her: http://pb.24fans.net/ Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fikk vondt i magen så spent jeg var i slutten av episoden, nå gleder i alle fall jeg meg sykt til neste! Litt teit at de ikke rømte denne episoden da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Grunner på om de greier og dra ut flukten enda mer neste episode Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dritt episode jo skjedde ikke en dritt. Det som skjedde var: de gravde litt i tunnellen og åpnet lokket. Dama til Whistler fikk en sigarett tenner i nakken og Han latinoen ble tatt inn på kontoret. WOAOW Hore show TRailer til neste eipsode kommer her: http://pb.24fans.net/ Håper du kødder. I forrige var jo rømminga bare i planleggingssonen, og nå skal de rømme. Blir nok en episode med rømming, og en med byttehandelen. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dritt episode jo skjedde ikke en dritt. Det som skjedde var: de gravde litt i tunnellen og åpnet lokket. Dama til Whistler fikk en sigarett tenner i nakken og Han latinoen ble tatt inn på kontoret. WOAOW Hore show TRailer til neste eipsode kommer her: http://pb.24fans.net/ Håper du kødder. I forrige var jo rømminga bare i planleggingssonen, og nå skal de rømme. Blir nok en episode med rømming, og en med byttehandelen. Episoden som kommer bli sikkert bra, denne var driiit kjedelig. Kan du si meg hva som skjedde i episoden som var så alt for spennende? (Utenom at hun dama fikk en sigarett tenner i nakken, og Latinoguy fikk en kjennepreken på kontoret? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Syns det med lastebilen var ganske nervepirrende. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, og Sucre som dreiv rundt å snoka xD Og hele episoden lurte jeg på den enedelige planen + all snakken rundt planen osv til T-Bag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Ja, lurer på om noen av de som rømmer med Schofield kommer til og sabotere av en eller annen teit grunn.. Edit: Dårlig trailer. Virker som om vi må vente 2 uker på neste episode da :/ Endret 5. februar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå