aleksanderro Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 ÅÅ, enda mer å vente. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Selv om annenhver uke ikke er noe særlig, så er det kanskje like greit siden det bare er 13 episoder denne sesongen. Med ny episode hver uke så er vi jo ferdig på null komma niks. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg kan tenke meg at det står lengre bak, men er det pause i pb nå? Den siste episoden jeg så var episode 8... Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det har kommet ut 10 episoder av sesong tre så langt, så du har to igjen å glede deg til. =D Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hadde det ikke vært greit om førstepost hadde blitt oppdatert litt, slik at man kan så når neste episode kommer? Hvis trådstarter tar seg tid. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 SP: Hvilken episode var den sist sendte i Prison Break?SV: Da kan du sjekke tvrage sin Prison Break-side , TV.com eller liknende sider. Goscinny Han har jo linka til en side der det står, da. =) Tar sikkert ikke såå lang tid å sjekke selv. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tok meg 20 sek å finne det. LINK Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hehe. Må innrøme at jeg ikke leste førsteposten så nøya at jeg så det. Tar selvkritikk. Ikke så lenge til neste episode da. Gleder meg. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det gjør jeg og! =D Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvorfor plantet Sucre bomben i bilen til hun agent dama? En annen ting jeg lurer på, Er det en grunn til at Sammy døde? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hvorfor plantet Sucre bomben i bilen til hun agent dama? En annen ting jeg lurer på, Er det en grunn til at Sammy døde? Slik at de kan hevne seg, og sammy tok jo over fengselet, så da fikk ikke de andre sjansen til å rømme.. Endret 2. februar 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 De planta bomba i bilen hennes siden linc og sucre ville drepe henne vel. Velkommen tilbake kjakan, du hadde jo mange morsomme kommentarer^^ Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 De planta bomba i bilen hennes siden linc og sucre ville drepe henne vel. Velkommen tilbake kjakan, du hadde jo mange morsomme kommentarer^^ takk .. skjønnte ikke hvorfor. Betyr ikke "Susan B" / Gretchen M død at LJ dør garantert? PS! når sendes PB i USA, hvilken dag. Sender de annenhver uke eller hver uke? takk takk Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Akkurat det med LJ lurte jeg og på. Hvordan i all verden de har tenkt å få tak i ham hvis de blåser hu i lufta. De har vel en slags plan, regner jeg med. Det er link i førsteposten ang. datoer for sending av de neste episodene. =) Edit: Her er datoene jeg fant, ihvertfall: Season 3, episode 11. Under and Out: 4. februar 2008. Season 3, episode 12. Hell or High Water: 11.februar 2008. Season 3, episode 13. The Art of the Deal: 18. februar 2008. Endret 3. februar 2008 av Sapientia Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Season 3, episode 11. Under and Out: 4. februar 2008. Season 3, episode 12. Hell or High Water: 11.februar 2008. Season 3, episode 13. The Art of the Deal: 18. februar 2008. Da blir det jo bare en uke mellom de to siste eppisodene!! Jippppppppi!!! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja dette var godt å høre...at vi får se resten på "løpende bånd" Da blir denne sessongen ferdig også da gitt..spennende å se hvordan det hele slutter. Er det siste sessong eller finnes det rykter om sessong 4? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er vel mulig at sesongen ikke slutter etter episode 13, men at de gjør som Heroes har gjort med sesong 2, altså delt opp sesongen i to deler, hvor den siste delen ikke har begynt ennå. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er vel mulig at sesongen ikke slutter etter episode 13, men at de gjør som Heroes har gjort med sesong 2, altså delt opp sesongen i to deler, hvor den siste delen ikke har begynt ennå. Eller akkurat som PB faktisk har gjort de første sesongene. Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=sYfGIem-HtI Fant et utdrag av dagens eppisode på youtube. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Damn, ser ut som om de for problemer der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå