Sonja84 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Mahone er i Sona, fordi politiet fant kokain/heroin i båten hans, som ble plantet der av Michael. Etter å ha drept Shales ble han avhengig av sterke medisiner, i Sona fikk han ikke tak i disse, og brukte da heroin. Nå har han besluttet seg for å slutte med disse. Så han skjelver når han får abstinens symptomer. Og er rolig når han får dop. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Se der ja, jenta si har gjort leksa si. Hehe Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Takker og bukker. Er ikke godt å få seg alt som skjer. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fikk Sugar planta bomba i bilen? Jeg skjønte ikke helt det der. hehe , sukkeret fikk det ja... men han vurderte å ta ut bomba igjen ettersom hun truet han med mari cruz. men tror han lot den ligge Ok, jeg fikk inntrykk av at han ikke fikk trykka på en aktiveringsknapp elns, da hun ba ham gå ut av bilen hennes. Fint at han lot den ligge, så den ekle heksa blir blåst ditt peppern gror. Hvis jeg husker riktig, så aktiverte Lincoln bomba før han la den inn i posen.. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 *Mine innlegg* Er da endelig "på tur" med siste episoden, slik at jeg kan lese de siste innleggene i denne tråden her. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bestillte nettopp filmen Carandiru som er basert på det samme fengselet som Sona er inspirert av. Noen som har sett filmen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har ikke sett den, men den så bra ut. God rating og den fikk meg til å tenke "prison break". Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er jo ett fengsel i kongo som er som sona, hvor de har jaget ut vaktene. Men sisteepisode var jo spennende da. endelig glad at sammy døde, men samtidig føler jeg det fjerna veldig mye av motstanden dems i sona. Får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Skjønner ikke hvorfår ikke vaktene tar tilbake Sona egentlig? Man ser jo hvor mye respekt fangene har får vaktene når de går inn i Sona... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fordi de har gitt dem opp. Det var helt umulig å få noe styring på ting der, så da ga de opp, trakk seg tilbake, og styrer fengselet fra utsiden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror de hadde fått lett styring over dem i og med at de har våpen, og de har vist at de ikke er redd for og drepe. Syns det er merkelig at ikke de høyere maktene i Panama reagerer på antall dødsfall på Sona også.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er jo det verste der inne på Sona, så det er vel straff nok i seg selv å være der inne. Nesten dødstraff Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Neste episode kommer i USA om en uke? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Neste episode kommer i USA om en uke? Tror det. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Og det kommer da ikke en episode i dag da, for de som ikke skjønte helt hva jeg mente? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 De sender episoder annenhveruke nå Ikke første gang de gjør det.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er det sant, annen hver uke?? Uff, det er ille. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Dumme, dumme rev... Endret 29. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
neoman Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jepp jepp:) men dette blir sikkert bare midlertidig, de drar ut tiden pga manus streiken. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 De gjorde det i sesong 2 også, da det ikke var streik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå