Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sikkert veldig off topic.. men! er det noen som vet hva sangen heter når Sammy sitter og heater up til kampen med bellick? rap sangen.. hørtes ut som det var noe med Infamous; men det er ikke mobb deep.. forslag?

 

Det er faktisk Mobb Deep. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place fra Blood Money albumet.

 

kem bryr seg. den var jo drit stygg uansett.

Lenke til kommentar
sikkert veldig off topic.. men! er det noen som vet hva sangen heter når Sammy sitter og heater up til kampen med bellick? rap sangen.. hørtes ut som det var noe med Infamous; men det er ikke mobb deep.. forslag?

 

Det er faktisk Mobb Deep. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place fra Blood Money albumet.

 

kem bryr seg. den var jo drit stygg uansett.

 

Prøv å vis litt respekt for andres musikksmak a. Jeg likte det ikke selv, men går ikke å håner det for det. Bare en liten lære i normal folkeskikk.

 

 

Så akkurat siste episoden. Den var mye bedre enn den forrige. At Sammy døde var bra, jeg fikk aldri sansen for ham. Fikk Sugar planta bomba i bilen? Jeg skjønte ikke helt det der.

Lenke til kommentar
sikkert veldig off topic.. men! er det noen som vet hva sangen heter når Sammy sitter og heater up til kampen med bellick? rap sangen.. hørtes ut som det var noe med Infamous; men det er ikke mobb deep.. forslag?

 

Det er faktisk Mobb Deep. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place fra Blood Money albumet.

 

kem bryr seg. den var jo drit stygg uansett.

 

Prøv å vis litt respekt for andres musikksmak a. Jeg likte det ikke selv, men går ikke å håner det for det. Bare en liten lære i normal folkeskikk.

 

Mine dypeste beklagelser går til de som føler seg såret av min uttalelse. Men jeg sa tross alt bare min egen mening. Det må da være lov?

Endret av brann123
Lenke til kommentar
Fikk Sugar planta bomba i bilen? Jeg skjønte ikke helt det der.

hehe , sukkeret fikk det ja... men han vurderte å ta ut bomba igjen ettersom hun truet han med mari cruz. men tror han lot den ligge :)

 

Ok, jeg fikk inntrykk av at han ikke fikk trykka på en aktiveringsknapp elns, da hun ba ham gå ut av bilen hennes. Fint at han lot den ligge, så den ekle heksa blir blåst ditt peppern gror.

Lenke til kommentar
sikkert veldig off topic.. men! er det noen som vet hva sangen heter når Sammy sitter og heater up til kampen med bellick? rap sangen.. hørtes ut som det var noe med Infamous; men det er ikke mobb deep.. forslag?

 

Det er faktisk Mobb Deep. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place fra Blood Money albumet.

 

kem bryr seg. den var jo drit stygg uansett.

 

Prøv å vis litt respekt for andres musikksmak a. Jeg likte det ikke selv, men går ikke å håner det for det. Bare en liten lære i normal folkeskikk.

 

Mine dypeste beklagelser går til de som føler seg såret av min uttalelse. Men jeg sa tross alt bare min egen mening. Det må da være lov?

haha selvfølgelig er det lov

Lenke til kommentar

 

sikkert veldig off topic.. men! er det noen som vet hva sangen heter når Sammy sitter og heater up til kampen med bellick? rap sangen.. hørtes ut som det var noe med Infamous; men det er ikke mobb deep.. forslag?

 

Det er faktisk Mobb Deep. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place fra Blood Money albumet.

 

kem bryr seg. den var jo drit stygg uansett.

 

Prøv å vis litt respekt for andres musikksmak a. Jeg likte det ikke selv, men går ikke å håner det for det. Bare en liten lære i normal folkeskikk.

 

Mine dypeste beklagelser går til de som føler seg såret av min uttalelse. Men jeg sa tross alt bare min egen mening. Det må da være lov?

haha selvfølgelig er det lov

 

 

Ja, men han sa det på en veldig antagonistisk måte.

 

edit: Superquote! :p

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Håper gretchen dør, og at kellerman kommer tilbake og sier at sara er i live- ja det hadde vært en super sesongavslutning :!:

 

Kellerman lever jo garantert, me fekk jo aldri sjå at han blei skote, berre at ein maskert fyr skaut inn i bilen han var i :) .

Men Sara er nok død, hovudet hennar blei jo levert i ein boks :( .

 

EDIT: Leif!

Endret av PHdZ
Lenke til kommentar

forundrer meg ikke om han ikke er død, iogmed at vi ikke fikk se liket.

mulig det var en set up for at vi skulle tro han var død, men lite sannsynlig. tviler på at dem faller så lavt at dem må gjøre det for å få opp spenningsnivået. så han er nok død.

 

gleder meg sånn til neste episode pga traileren!!

It's going to be legendary!

 

 

I hope :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...