Aleks Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Haha, ja, lever egentlig litt i håpet om at det hodet som var i boksen var fake, ligna jo hvertfall ikke i det hele tatt. Kellerman hadde vært drit gøy om kom tilbake! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Håper gretchen dør, og at kellerman kommer tilbake og sier at sara er i live- ja det hadde vært en super sesongavslutning :!: Og sesong 4 starter med at Scofield våkner hjemme i senga si og hele greia hadde vært en drøm :!: Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Da hadde jeg fått meg en god latter! Ser det for meg, alle diskusjonene på forumene hvis han hadde våknet opp i en seng og alt var en drøm. Lenke til kommentar
Cigarette Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 sikkert veldig off topic.. men! er det noen som vet hva sangen heter når Sammy sitter og heater up til kampen med bellick? rap sangen.. hørtes ut som det var noe med Infamous; men det er ikke mobb deep.. forslag? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 sikkert veldig off topic.. men! er det noen som vet hva sangen heter når Sammy sitter og heater up til kampen med bellick? rap sangen.. hørtes ut som det var noe med Infamous; men det er ikke mobb deep.. forslag? Det er faktisk Mobb Deep. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place fra Blood Money albumet. Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 sikkert veldig off topic.. men! er det noen som vet hva sangen heter når Sammy sitter og heater up til kampen med bellick? rap sangen.. hørtes ut som det var noe med Infamous; men det er ikke mobb deep.. forslag? Det er faktisk Mobb Deep. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place fra Blood Money albumet. kem bryr seg. den var jo drit stygg uansett. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Cigarette bryr seg tydeligvis... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 sikkert veldig off topic.. men! er det noen som vet hva sangen heter når Sammy sitter og heater up til kampen med bellick? rap sangen.. hørtes ut som det var noe med Infamous; men det er ikke mobb deep.. forslag? Det er faktisk Mobb Deep. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place fra Blood Money albumet. kem bryr seg. den var jo drit stygg uansett. Prøv å vis litt respekt for andres musikksmak a. Jeg likte det ikke selv, men går ikke å håner det for det. Bare en liten lære i normal folkeskikk. Så akkurat siste episoden. Den var mye bedre enn den forrige. At Sammy døde var bra, jeg fikk aldri sansen for ham. Fikk Sugar planta bomba i bilen? Jeg skjønte ikke helt det der. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fikk Sugar planta bomba i bilen? Jeg skjønte ikke helt det der. hehe , sukkeret fikk det ja... men han vurderte å ta ut bomba igjen ettersom hun truet han med mari cruz. men tror han lot den ligge Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) sikkert veldig off topic.. men! er det noen som vet hva sangen heter når Sammy sitter og heater up til kampen med bellick? rap sangen.. hørtes ut som det var noe med Infamous; men det er ikke mobb deep.. forslag? Det er faktisk Mobb Deep. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place fra Blood Money albumet. kem bryr seg. den var jo drit stygg uansett. Prøv å vis litt respekt for andres musikksmak a. Jeg likte det ikke selv, men går ikke å håner det for det. Bare en liten lære i normal folkeskikk. Mine dypeste beklagelser går til de som føler seg såret av min uttalelse. Men jeg sa tross alt bare min egen mening. Det må da være lov? Endret 24. januar 2008 av brann123 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fikk Sugar planta bomba i bilen? Jeg skjønte ikke helt det der. hehe , sukkeret fikk det ja... men han vurderte å ta ut bomba igjen ettersom hun truet han med mari cruz. men tror han lot den ligge Ok, jeg fikk inntrykk av at han ikke fikk trykka på en aktiveringsknapp elns, da hun ba ham gå ut av bilen hennes. Fint at han lot den ligge, så den ekle heksa blir blåst ditt peppern gror. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så ut som om han prøvde å ta den ut men greide ikke og nå fram uten at hun så det. Tviler på at han ville lagt den under setet hennes uten og aktivere den først Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 sikkert veldig off topic.. men! er det noen som vet hva sangen heter når Sammy sitter og heater up til kampen med bellick? rap sangen.. hørtes ut som det var noe med Infamous; men det er ikke mobb deep.. forslag? Det er faktisk Mobb Deep. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place fra Blood Money albumet. kem bryr seg. den var jo drit stygg uansett. Prøv å vis litt respekt for andres musikksmak a. Jeg likte det ikke selv, men går ikke å håner det for det. Bare en liten lære i normal folkeskikk. Mine dypeste beklagelser går til de som føler seg såret av min uttalelse. Men jeg sa tross alt bare min egen mening. Det må da være lov? haha selvfølgelig er det lov Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) sikkert veldig off topic.. men! er det noen som vet hva sangen heter når Sammy sitter og heater up til kampen med bellick? rap sangen.. hørtes ut som det var noe med Infamous; men det er ikke mobb deep.. forslag? Det er faktisk Mobb Deep. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place fra Blood Money albumet. kem bryr seg. den var jo drit stygg uansett. Prøv å vis litt respekt for andres musikksmak a. Jeg likte det ikke selv, men går ikke å håner det for det. Bare en liten lære i normal folkeskikk. Mine dypeste beklagelser går til de som føler seg såret av min uttalelse. Men jeg sa tross alt bare min egen mening. Det må da være lov? haha selvfølgelig er det lov Ja, men han sa det på en veldig antagonistisk måte. edit: Superquote! Endret 24. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Cigarette Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tusen takk for svar:) la meg nå ha musikksmaken min i fred da:) Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Håper gretchen dør, og at kellerman kommer tilbake og sier at sara er i live- ja det hadde vært en super sesongavslutning :!: Kellerman lever jo garantert, me fekk jo aldri sjå at han blei skote, berre at ein maskert fyr skaut inn i bilen han var i . Men Sara er nok død, hovudet hennar blei jo levert i ein boks . EDIT: Leif! Endret 24. januar 2008 av PHdZ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg synes Sara var noe av det kjipeste med PB, så jeg er bare glad hun er brote. Hadde vært knallfett med Kellerman tilbake da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kellerman var rå ja, men han har vel ikke så mer han skulle få gjort egentlig, han ville jo bare ha hevn på hu presidenten, som nå har gått av. Tror ikke han har så mye mot the company nå. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 forundrer meg ikke om han ikke er død, iogmed at vi ikke fikk se liket. mulig det var en set up for at vi skulle tro han var død, men lite sannsynlig. tviler på at dem faller så lavt at dem må gjøre det for å få opp spenningsnivået. så han er nok død. gleder meg sånn til neste episode pga traileren!! It's going to be legendary! I hope Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvorfor er egentlig Mahone i Sona, og hvorfor har han plutselig anfall og noen ganger er han helt vanlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå