Aleks Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tror dere det blir flere episoder i 2008 etter disse 5? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hm, dette var en bra episode. Lurer på hva det er i kofferten, og ikke minst hva Micheal kommer til å gjøre med Whistler. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Foreløping ingenting, men når Scofield skal ha sin hevn over "the company" blir det nok andre boller.. Edit: hvordan tror dere det skjer egentlig? Tviler på at han og Linc løper rundt med pumpehagler liksom Endret 23. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ikke mange episoder igjen av sesong 3 nå ? om det var bare 13 som skulle bli denne sesongen? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ganske god episode for denne sesongens lave standard. Slutten åpner jo for spekulasjoner. Kanskje inneholder kofferten mye info om The Company? Er Whistler muligens høyt oppe i systemet? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ligna jo veldig på en sånn pistolkoffert som man ser i de fleste action filmer. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Etter å ha sett traileren gleder jeg meg enda mer til neste episode, og det gjør at jeg blir enda mer forarget over streiken, skulle den absolutt komme i år Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ligna jo veldig på en sånn pistolkoffert som man ser i de fleste action filmer. Og da er det selvsagt ikke noe skytevåpen i den, hvis jeg kjenner Prison Break rett. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Det første som falt meg inn at er i kofferten er jo penger, men tviler på at det er det. Tipper det som er i kofferten er grunnen til at the company vil ha Whistler ut av fengselet. Han har noe de vil og må ha. Edit: Forøvrig veldig bra episode. Endret 23. januar 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Sikkert noen papirer, tror ikke det er noe våpen, men det er nok sikkert det han trenger til og gjøre det han skal for the company. Siden det var så godt bortgjemt liksom Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Syns det var digg episode, bra at Sammy døde Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tror det er heller noe Whistler trenger, enn The Company. Med tanke på hvor gjennomført de er i alt de gjør, ville de lett funnet kofferten hvis de var på jakt etter den. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Fantastisk episode. Skikkelig PB følelse igjen. Blir spennende å se hva som er i kofferten, garantert noe med The Company. Tipper Sucre ender opp med å gjøre det riktige også ^^ Noen med promo på neste? EDIT: Fant promoen på forje side. Håper de kommer seg ut. Vist det bare skal være 13 episoder bør det begynne å komme en skikkelig avslutning på sesongen. Endret 23. januar 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gleder meg veldig til neste episode, litt synd det er to uker ventetid. Også håper jeg ikke streiken varer så lenge, vil ikke vente til 2009 for å se flere episoder av PB. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) rart å tenke på at michael drepte sammy, lurer på om han kommer til å drepe gretchen Endret 23. januar 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 rart å tenke på at michael drepte sammy, lurer på om han kommer til å drepe gretchen Var vell ikke akkuratt Michael som drepte Sammy? Men han fjærna jo den tingen, så man kan vell si at det var Michael? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Michael visste hva som ville bli konsekvensen hvis han fjernet den skruen, dessuten fikk han sammy til å gå opp. Så michael drepte ham, han har forandret seg svært mye, og det jeg da lurer på er om han klarer å drepe Gretchen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 I og med at Gretchen drepte Sarah tror jeg ikke Micheal vil få store problemer med og drepe henne om han får sjansen, men så prater sikkert Linc han ut av det pga en eller annen grunn er så typisk. Lurer på om de greier og drepe henne med den bomba forresten. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Håper gretchen dør, og at kellerman kommer tilbake og sier at sara er i live- ja det hadde vært en super sesongavslutning :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå