Sonja84 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 ohhhhh, gleder meg til episode 10, hva kommer til å skje med sammy og lechero, vil bellick utfordre sammy? Så mange spørsmål Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ah, jobber til 6, er hjemme 7! Prison break Kyle XY The sarah Connor Chronicles Blir en fin morgen dette Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Fy faen det var litt fet episode ass. Sammy døde og greier. Hva tror folk at Whistler er? Jeg tipper han er en leiemorder ellerno og at Sofia finner en rifle med lyd demper ellerno i den kofferten. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) noen som har sett episode 10 enda? og når vises episode 10 på tv? Endret 22. januar 2008 av neoman Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du kan jo se på posten over deg. Burde ha stått i spoiler den kanskje. Den ble vist i natt på amerikansk TV. Kommer sikkert hit om noen uker. Jeg håper å få sett på den i dag via min personlige kanal. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er det manusforfattere som skriver disse siste episodene siden det er streik, eller er de skrevet før streiken? Jeg syntes det blir altfor mange tempoendringer i serien nå, selv om det er spennende, har serien tapt seg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 De er skrevet og spilt inn før streiken. De sender dem med lang mellomrom for å kompensere med streiken, slik at hvis og når streiken avsluttes, har de litt tid å gå på. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 så siste episode akkurat nå, jeg må si at det var en utrolig spennende episode, satt på kanten av stolen min hele tiden. Mye som skjedde, sitter med så mange inntrykk akkurat nå Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) slett Endret 22. januar 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Wohoo, nå begynner det å skje noe her. Den Gretchen-bitchen kan ikke undervurderes, hun ligger alltid et steg foran. Nå er det 3 som vil kappe huet hennes. Håper det skjer snart. Bare håper at det ikke blir noen eksplosjoner i neste episode. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har ikke fått sett den siste episoden enda. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Spennende episode! Men hater de avslutningene der det er lagt opp til at man får vite noe viktig, men neida Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 bra episode, trailer til neste episode : http://videos.24fans.net/PRISON_BREAK/episode11/ omgzor, vente 2 uker før ny episode :S ang trailer: fy fader så rått , ser ut til at dem endelig skal rømme! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Gleder meg sykt. Traileren var jo bare helt rå. Synd vi må vente to uker. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hva het sangen Sammy satt og hørte på rett før han skulle slåss mot Bellick? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Neste episode ser sykt bra ut Gleder meg Ser endelig ut ja som de skal og klarer og rømme. Blir skuffet hvis de nok en gang ikke prisonbreaker. Endret 22. januar 2008 av Remains Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hva het sangen Sammy satt og hørte på rett før han skulle slåss mot Bellick? Mobb Deep - Put 'Em In Their Place Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Var ganske sikker et øyeblikk der at Bellic skulle ut av serien Var morro og se han skryte, for en slask Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Var ganske sikker et øyeblikk der at Bellic skulle ut av serien Var morro og se han skryte, for en slask hehe begynte å få mine tviler der jeg også, om at han skulle ut av serien men er egentlig litt glad han ble med videre. Han er er god charakter for serien Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Var mange som kunne endt sin historie i serien i denne episoden, og er egentlig litt overrasket at ingen mer sentral person enn Sammy ble drept. Var stunder der jeg så for meg Bellick, Whistler, Mahone og Lechero bli drept. Likte forøvrig episoden, den var mindre fokusert på Bellick-Sammy-fighten enn jeg fryktet på forhånd. Det som er synd er at med bare 3 episoder igjen ser det farlig stygt ut for at vi også denne sesongen avslutter med at de rømmer, og at vi må vente helt til....ja hvem vet hvor lenge, før vi får se fortsettelsen. Edit: Ok, utifra det jeg så på traileren nå så kan det se ut som flukten er i gang i neste episode, så da får vi muligens to episoder "etter flukten" før sesongen er over. Endret 23. januar 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå