Aleks Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tror generalen var veldig skeptisk til hele greia + at han var ganske arrogant og undervurderte hele situasjonen. Syns ikke det var så urealistisk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Synes ikke det var så veldig urealistisk kanskje, som de andre sier var jo generalen skeptisk til det hele. Det dårlige var at det var så pokkers forutsigbart at akkurat det kom til å skje, skjønte det jo med en gang egentlig. Men skjønte ikke at det hele var en plan for å komme inn igjen da, det var jo litt finurlig.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Syns da den planen til Sucre og Linc var litt vel urealistisk eller veldig lucky. Edit: Hva var den tortur stolen sin effekt egentlig? Han vippa den jo bare bakover så sa Whistler alt.. Endret 16. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Whistler hadde ikke lyst til å prøve torturstolen. Vi så hvordan den virket med Gretchen. Er det så ille å få masse vann i ansiktet med plast over? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det med vannet skjønner jeg var ekkelt, spessielt om man er litt klustrofobisk.. Jeg hadde ikke orka det spessielt lenge tror jeg. Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 En annen torturmetode som ikke høres så ille ut, er jo å bli plassert i en stol med hode bakover. Så får du kontinuerlig vanndråper plaskende i panna. Det er visstnok en psykisk for m for tortur. Så vil ikke tro den måten de brukte i pb er så snill. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Syns det var en god episode, lurer på hva som skjer neste gang med Lechero. Hater hun Gretchen heftig ass, plagsom fitte. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Gretchen har mista litt "form" ass. Hu har jo ingen personlighet, eller noe spennende med seg. Dessuten var det to ting som irriterte meg. Hvordan Gretchen kom ut av alt, og planen til Sucre-Lincoln. Ble i sikkelig PB-stemning da vi så hvordan Bellick fant, og når jeg skjønte at det var en gunner i pakken. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hater hun Gretchen heftig ass, plagsom fitte. Men hu er sykt pen Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Det er episode 9 nå? Jeg fant den ikke på "TV-kanalen" min ... Goscinny Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hun er sexy som f! Og hvorfor må de fleste hotteste damene være onde? Syns også det som skjedde med generalen var litt forutsigbart, hun dama er jo forberedt på enhver situasjon. Nå er det store spørsmålet hvordan ting vil utvikle seg. Først tenkte jeg at det var ute med LJ, men Scofield oppklarte det fort (LJ <--> Whistler opplegg). Når det gjelder Lechero, så tror jeg på den vanlige klisjeen. Jegeren vil bli jaget istedenfor. Hurra for mynten! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er episode 9 nå? Jeg fant den ikke på "TV-kanalen" min ... Goscinny Ja, episode 9 vistes her om dagen. Du må nok prøve å finne den på en annen "TV-kanal" Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror Mahone dreper Sammy jeg. Før Sammy rekker å drepe Lechero. Tror egentlig mye av neste episode vil handle om Sammy/grave-problemet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror Mahone dreper Sammy jeg. Før Sammy rekker å drepe Lechero. Tror egentlig mye av neste episode vil handle om Sammy/grave-problemet Det er nok det som er mest opplagt ja, men jeg har en følelse at t-bag kommer til og stryke med i duellen :/ Håper ikke det... Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 T-bag har bare en hånd.... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) T-bag har bare en hånd.... Å poenget ditt er at John Abruzi (leif?) hugget den ene av under flykten fra Fox River? Endret 16. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) At han har en hånd gjør han ikke udødelig, tvert om Edit: Det er Abruzzi Endret 16. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
neoman Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Når kommer egentlig episode 9 på tv Jeg har fulgt dårlig med i det siste? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kommer vel på norsk TV om noen uker tenker jeg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nå er det Bones som sendes på torsdager. Tror ikke de viser den før Bones er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå