Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Mulig dem bare vil vi skal spekulere ja.

 

ps:

den skjøt ca 5 skutt med haglene sine. Med tanke på at de bare var 2 i bilen virker det litt drøyt hvis dem bare skal drepe han ene. Vakten hadde ikke skuddsikker vest på seg eller noe.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du dem kan vise han blir skutt i ansiktet med en hagle? på kloss hold :p

8497624[/snapback]

 

Ja.

 

 

... Kanskje ikke helt direkte men de kunne bekreftet at han var død om de ville.

8497641[/snapback]

 

Jepp, men siden de ikke gjorde det så kan de nå velge å skrive han inn i serien igjen om de vil det. Og det ville bli en overraskelse om han dukket opp igjen.

Lenke til kommentar

Må si jeg hadde føretrukket at de avsluttet etter sesong 2, det la godt opp til en flott og lykkelig slutt, som jeg er veldig veldig stor fan av. Men så lenge det ender godt til slutt kan de holde på i de uendelige.

 

Selv om de nok har mye bra stoff til sesong 3 fikk jeg en følelse av at planen kun var 2 sesonger, men litt i siste liten la de på en sesong til++

 

Blir utrolig sint og skuffet viss Sucre er dø, kanskje den mest uskyldige av de alle skal dø på en slik måte, ikke bra :|

 

Men viss kun 4stk skulle være i Sona, så er det kun plass til t-bag, Sucre eller Kellerman?

 

Har et pitte lite håp om at Kellerman forsatt lever, ble litt glad i han mot slutten og kunne godt tenkt meg han med på laget i sona.

 

Og viss grunnen til at Sucre dør er at han skifter serier eller noe sånt, så er det lusent gjort!

 

Ja jeg høres ut som en liten unge :D

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Blir utrolig sint og skuffet viss Sucre er dø, kanskje den mest uskyldige av de alle skal dø på en slik måte, ikke bra :|

 

Sucrè er nok ikke den mest uskyldige av dem, C-note er. Han er jo bare tversgjennom god slik som fremstil i serien. Tviler sterkt på at Sucre døde.

 

Men viss kun 4stk skulle være i Sona, så er det kun plass til t-bag, Sucre eller Kellerman?

Hva mener du? De som er i fengslet Sona er Scofield, Bellick og Mahone.

 

Og viss grunnen til at Sucre dør er at han skifter serier eller noe sånt, så er det lusent gjort!

 

Ja.

 

 

Redigert: tull med quotes.

Endret av Anathema
Lenke til kommentar

Det var ganske hyggelig at det kan se ut som c-note har blitt skrevet ut av serien og med en lykkelig slutt, men kan ikke si at han har vært mer sympatisk og "snill" enn Sucre. Mener at c-note var ganske utidig i fengselet.

 

Leste et sted i emnet\tråden at fire personer skulle i Sona, så da lurte jeg på hvem det kunne vær av t-bag, Sucre og Kellerman som endte opp der. Vi har allerede tre, så hvem blir den siste?

 

Dårlig framstilt men lurer på hva som skjer med de som ikke ender opp der? Ferdige i serien? Det kan jo se ut som Sucre og Kellerman er ferdige og da gjenstår vel bare t-bag....og det hadde vært trist.

Lenke til kommentar
Det var ganske hyggelig at det kan se ut som c-note har blitt skrevet ut av serien og med en lykkelig slutt, men kan ikke si at han har vært mer sympatisk og "snill" enn Sucre. Mener at c-note var ganske utidig i fengselet.

 

Nja fengslet er en ting, men jeg mente før fengselstiden. Sucrè røk jo inn for tyveri osv, mens C-note ble fengslet for ulydighet i hæren elns - hvor han egentlig raporterte misshandling av en fange var det vel.

 

Leste et sted i emnet\tråden at fire personer skulle i Sona, så da lurte jeg på hvem det kunne vær av t-bag, Sucre og Kellerman som endte opp der. Vi har allerede tre, så hvem blir den siste?

 

Vet ikke, T-bag kanskje? Han er jo allerede i skikkelig knipe.

Lenke til kommentar
Trodde c-note kom i fengsel pga han kjørte en lastebil med noen ulovlige varer, han slet jo med å få jobb etter han ble "sparket" fra militære da han sa ifra om noe ulovlig? Er jeg ute og sykler nå? Begge to er uansett good guys vil jeg si :)

8535962[/snapback]

 

Stemmer, stemmer. Hadde glemt den, da er de to nok på lik linje i godhet skalaen vil jeg tro ;p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
PB-Tweener skal antagelig i fengsel :!:

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=188181

8670433[/snapback]

 

Haha, fy faen. :!: Første gang den saken var oppe, like etter ulykken, så sa jeg at kanskje det førte til fengselsopphold for han. Jammen går det kanskje den veien også. Forferdelig både for han og for alle andre involvert i den ulykken selvsagt, men likevel utrolig festlig. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Sesong 1 var utmerket, men selv der var det perioder hvor man hadde lite å jobbe med hvor man endte opp med å hale ut tiden.

Sesong 2 var etter min mening en regelrett katastrofe, 2/3 av episodene endte da med at politiet nærmest banket på døren deres.

Lenke til kommentar

Så lenge kvaliteten holder seg, slik som den har både i sesong 1 og 2 etter min mening, ser jeg ingen grunn til å ikke ønske sesong 3 og evnt. flere sesonger velkomne.

Synes de har skapt et bra utgangspunkt for sesong 3. Gleder meg!

 

Angående Kellerman tenkte jeg umiddelbart at sannsynligheten for at han ikke ble skutt var ganske stor, pga filmingen og måten den scenen ble vist på. Men etter å ha lest følgende ble jeg litt mer i tvil:

agent PAUL KELLERMAN (Paul Adelstein) found himself paying the ultimate price after he testified against The Company
Hentet fra fox sine hjemmesider.

 

Tipper forresten også at T-Bag blir sistemann inn i Sona :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...