Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 13?oO Og det her var episode 9? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 13?oO Og det her var episode 9? Jepp, sesongen blir kun på 13 episoder på grunn av streiken. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ååh. Hollywood kan brenne Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Men episode 9 var bra da....min mening i hvertfall Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Synes ikke episoden var så bra, men litt framgang og grei var den. Ikke noe å skryte eller klage over. Likte hvordan Bellick slo ut han karen i ringen, vedder på at T-Bag kommer til å bruke Bellick nå for å få drept Sammy sikkert. Hadde jo vært bra hvis både Lechero og Sammy dør i T-Bag sitt tilfelle, fordi da er det han som trolig blir sjefen. Kan jo tenkes at han finner noe som kan gjøre han til sjef, som gjør at han får overtaket eller kan smiske seg til det. Som f. eks våpen, dop(større mengder) og penger. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Det er kommet en ny "sneak peak" på hjemmesiden til Prison Break LINK Fant også en promo for episode 10 på youtube Se filmen hos Youtube Endret 15. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Veldig bra episode. Skjedde mye, men OMG jeg hater susan/gretchen. Gleder meg til neste episode, promoen lover bra Endret 15. januar 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg synes det var utrolig lite gjennomtenkt at det bare skulle dra 2 stykker med Gretchen for å finne LJ. Generalen og han ene vakten. Det var jo bare dømt til å slå feil. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Han offiseren undervurderte nok Henne :/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hm, Gretchen er sleip. Lurer på hva som skjer videre, og hva kommer til å skje med Lecheros? Blir han drept? Isåfall kommer Micheal og Whistler til å slite med å komme seg ut, da de mister tilgangen til tunnelen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Med mindre T-bag får drept Sammy og T-bag får lederstatus på en eller annen måte.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sykt digg episode synes jeg! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jepp, men den kunne vært mye bedre da.. Var enkelte steder hvor jeg kjeda meg litt. Men en veldig bra episode Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 bra episode det, som sagt lite gjennomtenkt med en vakt og sjefen for å hente LJ. typisk sånn standar at hun skulle klare å rømme så fort. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) PB sesong 3 er jo blitt helt latterlig, de skulle gitt seg på andre sesong jah. Endret 16. januar 2008 av PaperWalls Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Syns dem heller kunne utnytta at hun Gretschen eller hva hun slemme dama heter, ble så sur. At hun trua med og kille LJ litt mer osv. Hadde blitt mer spennende Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sesong 2? Vi har kommet til 3, men jeg synes det er bra de ikke har stoppet. Har kost meg mye med PB, og synes enda det er en av de beste seriene som går. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Spennende episode. Likte hvordan det hele tiden bygde seg opp mot en skikkelig oppvask, med Whistler som tilsto, og at de fikk tak i Gretchen. Men så falt alt sammen igjen når hun på en helt latterlig måte klarte å komme seg unna. Hvorfor var de bare to stykker med henne? Og hvordan i all verden er det mulig at hun fikk overtaket på dem begge to? Syns ikke det var noe sannsynlig i det hele tatt. Men samtidig, hadde alt i denne serien vært realistisk så hadde det vel ikke blitt noe særlig spenning. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Spennende episode. Likte hvordan det hele tiden bygde seg opp mot en skikkelig oppvask, med Whistler som tilsto, og at de fikk tak i Gretchen. Men så falt alt sammen igjen når hun på en helt latterlig måte klarte å komme seg unna. Hvorfor var de bare to stykker med henne? Og hvordan i all verden er det mulig at hun fikk overtaket på dem begge to? Syns ikke det var noe sannsynlig i det hele tatt. Men samtidig, hadde alt i denne serien vært realistisk så hadde det vel ikke blitt noe særlig spenning. Det er en viss grense på hvor urealistisk det skal være. Det var bare latterlig dumt at sjefen og en vakt skulle stikke for å hente LJ. Nr 1: Det kunne ha vært 40 folk der når de kom dit. Nr 2: 2 stykker for å hente et gissel hos en av de mektigste folkene som antaglig styrer USA var faen meg bare IDIOTI. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Generalen var jo opprinnelig skeptisk til hele den historien Michael fortalte, for det andre visste ikke han hvor syke de folka i company er. Så han gikk ut i fra den informasjonen han hadde, ikke ut fra den informasjonen vi sitter med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå