Aleks Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Gleder meg Håper bare dem ikke dreper T-bag, har ikke hørt noe om det, men det hadde vært så typisk.. Så skal liksom en ny litt Texas type komme inn.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som kan fortelle meg hva som skjedde i siste episode egentlig? Har glemt det.. Gidder ikke å se episoden på nytt.. xD Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det siste vi så var vel at Micheal ble tatt ut av Sona av vaktene siden han ene hoved vakten ikke ville ha han der eller noe sånt. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 9 Dager igjen Gleder meg noe ekstremt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er det 9 dager til den kommer på norsk TV? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Okei. Noen som aner når den kommer på TV3? Mulig det er skrevet, sorry hvis jeg ikke har lest det, men har ikke tid nå :o Endret 5. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Okei. Noen som aner når den kommer på TV3?Mulig det er skrevet, sorry hvis jeg ikke har lest det, men har ikke tid nå :o Tipper på at det kommer til ligge 2-4 uker etter amerikansk skjema. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Hei. Fikk en PM av en "norsk" PB-tilhenger, som ikke tørr besøke denne tråden mht spoilere. Ettersom jeg følger amerikansk sendeskjema, håper jeg dere kan hjelpe meg: 1. På hvilken kanal og når går den i Norge? 2. Når kommer den ut på DVD, hele sesongen? Goscinny Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Prison Break går på TV3, torsdager kl. 21.30, men har for tiden pause på grunn av streiken vi alle kjenner til. Når Tv3 kommer tilbake med nye episoder, er det ingen som vet enda, men det skjer hvertfall ikke før det har kommet fler episoder i USA. Når det kommer til DVD-en så regner jeg med det er sesong 3 han spør etter? (Om de skulle være sesong 2 så har den allerede kommet ut på dvd). Hva sesong 3 angår så kommer den hvertfall ikke på dvd før hele sesongen er ferdigsendt, og det er som sagt vanskelig å si noe om enda. Men om ting går som vi håper utover våren, og at sesongen blir ferdig, så kommer vel DVD-en etter all sannsynlighet i Norge ca ett år etter sesong 2 kom, altså en eller annen gang i august/september. Håper det var til hjelp. Endret 8. januar 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg skal bringe det videre. Takk, Nevnarion <3 Goscinny Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 gleder meg til prison break starter igjen, trodde virkelig ikke at tiden skulle gå fort, men, men, nå er det bare 5 dager igjen, jippi!!! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nytt sneak peek på http://fox.com/ . Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 johoo!! to små dager til jeg får min dose av prison break, gleder meg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jepp, skoledagen i morra kommer til og bli laaaaaang. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hæ? Den kom vel i dag? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hæ? Den kom vel i dag? I natt... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hæ? Den kom vel i dag? I natt... Det var det jeg tenkte. Downloading now ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har den kommet enda???! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå