Myst Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva er vitsen med å legge ut trailere når episoden ikke vises før om 2 måneder? TV-selskapene kan det med å irritere folk. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Oversetting i Prison Break. Hva sier Tyge til Bellick i Episoden der Michael bruker kikkert for å overvåke vaktene ? Har lurt på hva Tyge sier til Bellcik her: ( husker ikke helt 100% hva de sier) Tyge: I saw the other americans here, so none of your XXXXXXXXX is here huh? (aner ikke hva han sier her, dette er mitt beste tips) Bellick: Not all of us gringos are butt buddys. Hva sier Tyge på XXXXX delen ? Dette er rundt 6-8 minutter ut i episoden. Jeg mener han sier noe som: "So none of your collegum is here huh ? Føler jeg må ha hørt feil, men skjønnte enda mindre da norske Tv 3 akkurat oversatte det til: Så ingen av dere har ringt ambasaden ? Håper noen av dere PB guruer kan hjelpe til her. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Litt off-topic, men litt morsomt. Leste en fortelling av Roald Dahl i dag, der det var en som faktisk het Mike Schofield. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nå heter karakteren faktisk Michael Scofield da, ikke Mike Schofield. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nå heter karakteren faktisk Michael Scofield da, ikke Mike Schofield. Tror alle vet det, men du ser likheten, ikke sant? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nå heter karakteren faktisk Michael Scofield da, ikke Mike Schofield. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Nå heter karakteren faktisk Michael Scofield da, ikke Mike Schofield. Å herregud. Ingen som heter Mike i England/USA. Mike er en forkortelse for det kristne navnet Michael. Endret 23. november 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Selvfølgelig ser jeg likheten, men rett skal være rett. Edit: Kjakan: som kommer fra St. Michael, jada, jeg vet, jeg vet. =) Og det finnes nå faktisk folk som heter Mike. Endret 23. november 2007 av Ryuk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 6 totalt unødvendige innlegg er slettet. Nå diskuterer vi prison break. Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) 6 totalt unødvendige innlegg er slettet. Nå diskuterer vi prison break. ok sjef. Endret 25. november 2007 av brann123 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Er jo sykt hvis denne tråden skal ligge død til Februar, i mangel på andre innlegg også videre. Er det ikke bra at noen ivhvertfall holder liv i tråden? Hvis dere Modder ikke liker det, hva med å oppfordre til at folk skriver bedre, en bare å komme med korte beskjeder om at siste dagers aktivitet har blitt slettet ? Jeg vil ihvertfall diskutere PB. Noen som har noen teorier om hva som vil skjer fremover i PB ? Jeg tror ihvertfall at vi vil få vite mer om hvem Whitstler er / var før han ble satt inn i Sona. Dessuten tror jeg Padman vil komme mer og mer frem og vi vil få større innsikt til hva The Company er. Grunnen til dette er at hvis serien skal leve videre (manusforfatteren av orginalen har jo sagt at han har manusideer for 5-6 sesonger). Skal serien videre ser jeg det nesten som utelukkende instansen The Company som eneste vei å gå. Dermed tror jeg vi vil få vite mer om hvordan TC fungerer og er bygd opp. Noen som er enig / uenig ? Endret 26. november 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er jo sykt hvis denne tråden skal ligge død til Februar, i mangel på andre innlegg også videre. Er det ikke bra at noen ivhvertfall holder liv i tråden? Hvis dere Modder ikke liker det, hva med å oppfordre til at folk skriver bedre, en bare å komme med korte beskjeder om at siste dagers aktivitet har blitt slettet ? Jeg vil ihvertfall diskutere PB. Noen som har noen teorier om hva som vil skjer fremover i PB ? Jeg tror ihvertfall at vi vil få vite mer om hvem Whitstler er / var før han ble satt inn i Sona. Dessuten tror jeg Padman vil komme mer og mer frem og vi vil få større innsikt til hva The Company er. Grunnen til dette er at hvis serien skal leve videre (manusforfatteren av orginalen har jo sagt at han har manusideer for 5-6 sesonger). Skal serien videre ser jeg det nesten som utelukkende instansen The Company som eneste vei å gå. Dermed tror jeg vi vil få vite mer om hvordan TC fungerer og er bygd opp. Noen som er enig / uenig ? Hmm både og. Jeg tror de vil måtte oppsumere alt i løpet av denne sesongen ettersom at de har skjønt at det ikke kommer til å funke med en 3 sesong. Dessuten vil jo Michael aldri kunne drepe noen så jeg er litt skeptisk. Tror derimot at det er en viss mulighet for at Lincoln dør. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg føler meg også sikker på at det er flere av karakterene vi kjenner til nå som vil død i denne sesongen. Jeg for min del tror at LJ må bøte med livet, slik at serien kan åpne for et hevnlystent brødrepar som kun har et mål, nemlig å knuse "The Company". Dessuten tror jeg at Kellerman kommer tilbake heeeelt mot slutten av sesongen. Dette vil da legge opp til en sesong 4, som står og faller på seertallet i USA. Hvem tror dere er den neste faste rolleinnehaveren som dør i Prison Break ? - LJ Burrows ? - Lincoln Burrows ? - Michael Schofield ? - Brad Bellcik ? - Alex Mahone ? - Susan B Anthony (aka Gretchen) ? - T-Bag aka Theodor Bagwell ? Mitt tips blir LJ ! (PS! går det an å lage en Poll på dette, eller må jeg lage en ny tråd for det? ) Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tror dere/ 'kjakan24' virkelig at brødrene vil dra ut på et "hevntokt"? Altså, mye av serien bygger jo på akkurat det, godheten til brødrene, da spesielt Michael. Blir det ikke -litt- mye forandring ang. det, hvis de plutselig skal dra ut på 'hevntokt'. Personligehetene deres vil jo skifte helt. Selv om det kan flettes inn, blir det litt for mye forandring på trekkene til hovedpersonene, syns jeg, da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tviler på at LJ dauer, da blir det jo sånn som dere sier at brødrene drar ut på "hevntokt". Se for dere slutten da, brødrene har knerta the company og så står dem der og sørger over sarah og LJ, eller at de jubler og alle problemer er løst pga hevn. Hvis sesong 3 blir siste sesong så tror jeg nok det siste ansikts uttrykket til scofield blir et trist et, eventuelt en klem med broren sin eller noe sånt drama klisje greier. Alt som er skrevet ovenfor er hva jeg tror, har ikke lest det noen steder. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Tviler på at LJ dauer, da blir det jo sånn som dere sier at brødrene drar ut på "hevntokt". Se for dere slutten da, brødrene har knerta the company og så står dem der og sørger over sarah og LJ, eller at de jubler og alle problemer er løst pga hevn. Hvis sesong 3 blir siste sesong så tror jeg nok det siste ansikts uttrykket til scofield blir et trist et, eventuelt en klem med broren sin eller noe sånt drama klisje greier. Alt som er skrevet ovenfor er hva jeg tror, har ikke lest det noen steder. Velger å svare deg i en "stor spoiler om sesong 3" : Dominic Purcell (han som spiller Lincoln). Sa følgende før sesong 3 i et intervju: "-Denne sesongen vil bli i et annet tempo en det vi er vant til. Og "the stakes are up", vi vil miste flere kjente. Både Sarha og LJ vil død i løpet av sesongen." Utifra det vi har sett så langt denne sesongen så tror jeg på det Purcell sier her. Endret 26. november 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tror dere/ 'kjakan24' virkelig at brødrene vil dra ut på et "hevntokt"? Altså, mye av serien bygger jo på akkurat det, godheten til brødrene, da spesielt Michael. Blir det ikke -litt- mye forandring ang. det, hvis de plutselig skal dra ut på 'hevntokt'. Personligehetene deres vil jo skifte helt. Selv om det kan flettes inn, blir det litt for mye forandring på trekkene til hovedpersonene, syns jeg, da. Dere unge idag vet jo ikke lenger forskjell på hevn og vold. For dere er det et og samme ord. Med hevn, så mener jeg mer at de skal blottlegge The Company for de amerikanske mediene, og deretter befolkningen. På den måten vil The Company miste mye av sin makt osv, og fengselstraffer osv vil bli delt ut. Mener ikke at de skal jakte The Company ned med kniv og pistol å drepe alle de kommer over, bare dere Rambo fanatikere som klarer å tenke ut det når noen slenger ut ord som hevn. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dominic Purcell (han som spiller Lincoln). Sa følgende før sesong 3 i et intervju: "-Denne sesongen vil bli i et annet tempo en det vi er vant til. Og "the stakes are up", vi vil miste flere kjente. Både Sarha og LJ vil død i løpet av sesongen." Utifra det vi har sett så langt denne sesongen så tror jeg på det Purcell sier her. Har du link til intervjuet? Kunne tenkt meg å lese det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kunne jeg også tenke meg å lese, for jeg kan aldri se for meg at han hadde fått lov til å avsløre noe så vesentlig som at både Sarah og LJ kommer til å dø. Som skuespiller har han taushetsplikt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg velger og ikke lese spioleren din, og hva faen mener du med dere unge i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå