War Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Noen som vet hva som kreves? vil dem ha " one million dollar`S" eller hva er opplegget. Endret 14. november 2007 av War Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Tøff episode, tok jo av når de begynte å angrepe Sona. Men det endte litt dødt syns jeg. Eneste som skjedde var at Michael ble tatt ut av Sona. (Noe som forøvrig er en spennende vei å ta historien videre) Men gaah, så lenge å vente til neste episode. Nøyaktig hvor lenge? Det sies 14 januar, men man vet jo alldri hvor lenge streiken varer. Tror dere det er en liten mulighet at den kan komme tidligere? Endret 14. november 2007 av JFM Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Synst siste episode var bra. Begynner å få følelsen av at Michael er på riktig spor igjen. Han ligger som vanlig ett steg forann resten osv. Merkelig at han ble tatt ut av Sona ja, lurer på hvor han blir tatt nå. Antar han ikke blir slipt fri akuratt. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Blir vel sendt til statene regner jeg med.... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Tøff episode, tok jo av når de begynte å angrepe Sona. Men det endte litt dødt syns jeg. Eneste som skjedde var at Michael ble tatt ut av Sona. (Noe som forøvrig er en spennende vei å ta historien videre) Men gaah, så lenge å vente til neste episode. Nøyaktig hvor lenge? Det sies 14 januar, men man vet jo alldri hvor lenge streiken varer. Tror dere det er en liten mulighet at den kan komme tidligere? nei tror ikke det , tror spørs alt på streiken. tror helle det KAN bli senere. men hvertfall ikke før 14 januar tror jeg da. Synst siste episode var bra.Begynner å få følelsen av at Michael er på riktig spor igjen. Han ligger som vanlig ett steg forann resten osv. Merkelig at han ble tatt ut av Sona ja, lurer på hvor han blir tatt nå. Antar han ikke blir slipt fri akuratt. ja bra episode , han laget visst for mye trøbbel der inne at dem kunne ikke holde han der inne lenger;P blir spennende og se hvor de tar ham nå ja. gleder meg edit; se trailer til episode 9 : http://videos.24fans.net/PRISON_BREAK/episode9/ fytti katta det ser spennende ut! gleder meg sykt! tror det blir mer fart nå enn all den somlinga inni sona Endret 14. november 2007 av Cryflopp Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Blir vel sendt til statene regner jeg med.... Ja, det er veldig sannsynlig ! -tipper ikke han blir satt inn på et slags isolat, og der må han "tyste" på hva Whistler driver med, tror heller ikke at Susan B kommer å besøker fengelset, og Michael tipser vaktene om henne. Deretter er det LITE sannsynlig at Susan B og Whistler blir anholdt av vaktene og utspørt om hva som skjer. Dessuten er det lite sannsynlig at Sucre blir spurt om å levere en pakke av Augosto igjen. Har heller ikke noe tro på at Bellick kommer i en større konflikt med T-Bag. Men jeg tar vel feil, og disse tingene faktisk skjer. Endret 14. november 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kjakan, at du foretrekker å lese spoilere for kommende episoder, er helt greit. At du velger å poste dem her, er også helt greit SÅ LENGE du putter det i spoilertags. Ja, jeg vet det du "tipper IKKE skjer" i den posten der er spoilere, og hvordan du formulerer det kommer akkurat på ett ut, bare du putter det i spoilertags. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kjakan, at du foretrekker å lese spoilere for kommende episoder, er helt greit. At du velger å poste dem her, er også helt greit SÅ LENGE du putter det i spoilertags.Ja, jeg vet det du "tipper IKKE skjer" i den posten der er spoilere, og hvordan du formulerer det kommer akkurat på ett ut, bare du putter det i spoilertags. Du har så rett så rett Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Spoiler er lagt til. Å ødelegge for andre er ikke akkurat hyggelig, respekter dette. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 jaja, ikke ser jeg poenget i å lage så mye av så lite, men dere får holde på som dere vil , personlig tar jeg verken skade av spoils eller forum drama. Her er forresten sendeskjemaet sånn det ser ut nå(for de som ikke har fått det med seg enda ): Season 345. 3- 1 3AKJ01 17 Sep 07 Orientación 46. 3- 2 3AKJ02 24 Sep 07 Fire/Water 47. 3- 3 3AKJ03 1 Oct 07 Call Waiting 48. 3- 4 3AKJ04 8 Oct 07 Good Fences 49. 3- 5 3AKJ05 22 Oct 07 Interference 50. 3- 6 3AKJ06 5 Nov 07 Photo Finish 51. 3- 7 3AKJ07 5 Nov 07 Vamonos 52. 3- 8 3AKJ08 12 Nov 07 Bang & Burn 53. 3- 9 3AKJ09 14 Jan 08 Boxed In 54. 3-10 3AKJ10 21 Jan 08 Dirt Nap 55. 3-11 3AKJ11 28 Jan 08 Under and Out 57. 3-13 3AKJ13 11 Feb 08 The Art of the Deal Grønn = sendt (amerikans sendeskjema) Gul = neste episode (amerikansk sendeskjema) Rød = Kommende episoder (amerikansk sendeskjema) Kilde: http://epguides.com/PrisonBreak/ Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hater at det kommer en pause altså. Når jeg ENDELIG blir hektet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 13 innlegg er fjernet, blant annet reaksjoner på moderering, støtte, personangrep og annet. Dette er fjernet fordi det blir off topic i forhold til tråden, samt at personangrep bryter med retningslinjene. Om man har synspunkter på modereringer er det lov å sende pm til moderator . Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ser på 08 nå og jeg fatter ikke helt hvorfor han mørkhuda fengselsledern hjelper Whistler og Scofield? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Fordi etter alt som skjedde sist har han ikke lenger noe respekt hos de andre fangene i Sona, altså han er i ferd med å bli avsatt fra lederstillingen sin. Dermed vil han komme seg vekk fra Sona, og vet at eneste mulighet er planen til Michael. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) En spennende episode. Men jeg syns det går litt over stokk og stein med prison break for tiden. Syns de forandrer hele serien på hver eneste episode. Når det begynner å bli urealistisk, da kaster jeg inn håndkleet. Men selvfølgelig skal jeg følge med pb Forresten, så tror jeg Scofield blir flyttet til et isolat utenfor Sona pga hans tendens til å lage bråk og kaos. Hvorfor skal han bli deportert til statene? -Ahh! Nå har du vært en så flink gutt Michael, at nå sender vi deg til statene, i et fengsel hvor faktisk vaktene passer på! Nei, tror nok ikke det. Endret 17. november 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
sull Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det ble urealistisk når helikopteret kom og ingen av de 238 vaktene med M16 greide å treffe det mens d svirret ca 20 meter over bakken... utrolig dumt å se på... Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det ble urealistisk når helikopteret kom og ingen av de 238 vaktene med M16 greide å treffe det mens d svirret ca 20 meter over bakken... utrolig dumt å se på... 238 vakter? Hvor har du fått det fra? Jeg tipper det var rundt 20 vakter der. Det var faktisk en på helikopteret som ble truffet, og alle fengselsvaktene ble heller ikke drept. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hadde sett for meg mer røyk og ruteknusing, var tross alt radio P4 helikoprer til å frakte turister i og ingen a64 Endret 17. november 2007 av War Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja, det var en dum scene, men det er faktisk ikke så mye action i pb. Mest spenning. Men jeg fikk se den tøffeste scenen jeg noen gang har sett i pb: Den slåsskampen mellom Lincoln, Sucre og de vaktene. Utrolig hvordan og hvor hardt Burrows slår. Jeg storkoste meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå