Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett alle episodene, og jeg er litt spent på hvordan Michael skal komme seg ut av Sona dersom det er Lincoln som skal hjelpe ham ut :p Han har irritert meg mange ganger, selv om det alltid har løst seg..

Blir spennende å se hvilken vending serien tar i neste sesong.

Ja, forresten. Mulig dumt spørsmål på gang her. Døde Sucre? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Guri malla. Er det virkelig såååå ille at de lager en sesong til altså? Det er så mange som syns det burde endt etter både 1. og 2. sesong. Javel, men så la vær å se på da! "Annenhvert" innlegg her og på ses-2-tråden handler om hvor skuffet en er over flere sesonger. OK, we get it.

Lenke til kommentar

@Mollin, sånn tror jeg de fleste føler det i starten. Etterhvert som man blir mer vandt med hvordan serier osv fungerer skjønner man tegninga, og lærer seg til å se det positive i det. Min første tanke om sessong 3 var: Å nei, milky milky - nå er jeg svært positiv :)

Lenke til kommentar

ser positivt på sesong 3 nå jeg , hadde aldri troen på sesong 2 engang. jeg tenkte prison break utenfor fengselet går det ann a? tydeligvis sesong 2 var veldig bra! spenning i hver episode så jeg tar sesong 3 imot med åpne armer.

har mange ideer om hvordan sesong 3 kan bli :) blir nok hardt for michael , bellick og mahone inne i sona tenker jeg.

Lenke til kommentar

Jammen godt å høre det er flere enn meg som er positive til en ny sesong. Selv om sesong 1 kanskje var den beste hittil, så var sesong 2 knall, men på en annen måte. Opplegget var jo så forskjellig, og i følge produsentene så kommer det til å bli like annerledes denne gangen. Ho, ho, tror lillebror kommer til å oppleve mye rart nå gitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tipper nok Kellerman er død for godt. Likte godt den avslutningen han fikk.

De kan ikke innføre samme mystikk i denne serien som med andre serier.

I en annen serie ville dem nok kunne vridd det slik at dem trengte han til noe spesielt bare han kunne gjøre, og derfor valgte å heller ta han til fange.

Tror dette vil egne seg dårlig i en serie som PB.

Lenke til kommentar

I en annen serie ville dem nok kunne vridd det slik at dem trengte han til noe spesielt bare han kunne gjøre, og derfor valgte å heller ta han til fange.

8492921[/snapback]

Helt enig. Men samtidig kan vi ikke utelukke sjansen :] Vi så jo tross alt ikke at han døde.

Lenke til kommentar

8492921[/snapback]

Helt enig. Men samtidig kan vi ikke utelukke sjansen :] Vi så jo tross alt ikke at han døde.

8493227[/snapback]

Er jo ikke umulig at det var han fangevokteren dem skøyt.. Heller ikke umulig at de ikke viste oss at han døde bare fordi at vi skulle begynne å spekulere i sånne ting.. :p Jævler :ph34r:

Lenke til kommentar

8492921[/snapback]

8493227[/snapback]

Tror du dem kan vise han blir skutt i ansiktet med en hagle? på kloss hold :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...