Anathema Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er det det nye fengselet som heter Sona? Er ikke alle fangene i Panama nå? 8393000[/snapback] Det nye fengslet heter Sona ja. "Alle fangene" er spredd godt rundt. Michael, Bellic og Mahone er de som er i Sona. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg har sett alle episodene, og jeg er litt spent på hvordan Michael skal komme seg ut av Sona dersom det er Lincoln som skal hjelpe ham ut Han har irritert meg mange ganger, selv om det alltid har løst seg.. Blir spennende å se hvilken vending serien tar i neste sesong. Ja, forresten. Mulig dumt spørsmål på gang her. Døde Sucre? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ja, forresten. Mulig dumt spørsmål på gang her. Døde Sucre? 8403203[/snapback] Det vet vi ikke. Tviler på at han gjorde det Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tviler på at Lincoln kommer til å være til så mye hjelp. Han veit vel ikke engang hvor Michael har havna. Blir nok Mahone og Michael som blir nødt til å samarbeide. Lenke til kommentar
three-bees Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvis dette ikke er siste sesong, skuffer FOX. Syntes serien burde bli avsluttet etter sesong 2, men jeg forstår jo at man melker kua til den er tom. Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Guri malla. Er det virkelig såååå ille at de lager en sesong til altså? Det er så mange som syns det burde endt etter både 1. og 2. sesong. Javel, men så la vær å se på da! "Annenhvert" innlegg her og på ses-2-tråden handler om hvor skuffet en er over flere sesonger. OK, we get it. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg er veldig klar for S3. Virker som de har nok innhold til å fylle den! Goscinny Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 @Mollin, sånn tror jeg de fleste føler det i starten. Etterhvert som man blir mer vandt med hvordan serier osv fungerer skjønner man tegninga, og lærer seg til å se det positive i det. Min første tanke om sessong 3 var: Å nei, milky milky - nå er jeg svært positiv Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 ser positivt på sesong 3 nå jeg , hadde aldri troen på sesong 2 engang. jeg tenkte prison break utenfor fengselet går det ann a? tydeligvis sesong 2 var veldig bra! spenning i hver episode så jeg tar sesong 3 imot med åpne armer. har mange ideer om hvordan sesong 3 kan bli blir nok hardt for michael , bellick og mahone inne i sona tenker jeg. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hvorfor i svarte granskogen kan vi ikke ha flere sesonger så lenge kvaliteten holder seg på topp? Den har jeg jo holdt seg bra siden første episode sesong 1 til siste episode sesong 2. Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jammen godt å høre det er flere enn meg som er positive til en ny sesong. Selv om sesong 1 kanskje var den beste hittil, så var sesong 2 knall, men på en annen måte. Opplegget var jo så forskjellig, og i følge produsentene så kommer det til å bli like annerledes denne gangen. Ho, ho, tror lillebror kommer til å oppleve mye rart nå gitt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Prison Break er en herlig serie, og jeg gleder meg noe utrolig til neste sesong. Det må bare bli knallbra. Det er godt å se en serie som ikke faller helt fra hverandre iløpet av andre sesong (LOST, selvfølgelig). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ja, jeg gleder meg utrolig mye jeg å. Men det er jo sååå lenge til det er premiere for Sesong 3. Lenke til kommentar
AmadeuSS Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) hva skjedde med kellerman igjen? edit: kom på det. blei dudda i fangetransport Endret 28. april 2007 av AmadeuSS Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 hva skjedde med kellerman igjen? edit: kom på det. blei dudda i fangetransport 8492845[/snapback] Dèt vet ingen. Kan godt hende han lever for alt vi vet, ingen så om han ble skutt eller ikke. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Tipper nok Kellerman er død for godt. Likte godt den avslutningen han fikk. De kan ikke innføre samme mystikk i denne serien som med andre serier. I en annen serie ville dem nok kunne vridd det slik at dem trengte han til noe spesielt bare han kunne gjøre, og derfor valgte å heller ta han til fange. Tror dette vil egne seg dårlig i en serie som PB. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Tipper nok Kellerman er død for godt. Likte godt den avslutningen han fikk. De kan ikke innføre samme mystikk i denne serien som med andre serier. I en annen serie ville dem nok kunne vridd det slik at dem trengte han til noe spesielt bare han kunne gjøre, og derfor valgte å heller ta han til fange. Tror dette vil egne seg dårlig i en serie som PB. 8492921[/snapback] Helt enig. Men samtidig kan vi ikke utelukke sjansen :] Vi så jo tross alt ikke at han døde. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tipper nok Kellerman er død for godt. Likte godt den avslutningen han fikk. De kan ikke innføre samme mystikk i denne serien som med andre serier. I en annen serie ville dem nok kunne vridd det slik at dem trengte han til noe spesielt bare han kunne gjøre, og derfor valgte å heller ta han til fange. Tror dette vil egne seg dårlig i en serie som PB. 8492921[/snapback] Helt enig. Men samtidig kan vi ikke utelukke sjansen :] Vi så jo tross alt ikke at han døde. 8493227[/snapback] Er jo ikke umulig at det var han fangevokteren dem skøyt.. Heller ikke umulig at de ikke viste oss at han døde bare fordi at vi skulle begynne å spekulere i sånne ting.. Jævler Lenke til kommentar
O.J Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tipper nok Kellerman er død for godt. Likte godt den avslutningen han fikk. De kan ikke innføre samme mystikk i denne serien som med andre serier. I en annen serie ville dem nok kunne vridd det slik at dem trengte han til noe spesielt bare han kunne gjøre, og derfor valgte å heller ta han til fange. Tror dette vil egne seg dårlig i en serie som PB. 8492921[/snapback] Helt enig. Men samtidig kan vi ikke utelukke sjansen :] Vi så jo tross alt ikke at han døde. 8493227[/snapback] Tror du dem kan vise han blir skutt i ansiktet med en hagle? på kloss hold Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tror du dem kan vise han blir skutt i ansiktet med en hagle? på kloss hold 8497624[/snapback] Ja. ... Kanskje ikke helt direkte men de kunne bekreftet at han var død om de ville. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå