Cryflopp Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 tror det blir en spennende episode som kommer ut i natt, pleier alltid være det før pauser men etter å ha sett promoen så må jeg si at jeg har høye forventinger til dagens/nattens episode Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ikke regn med den helt store pausecliffhangeren. Episoden som kommer nå var aldri opprinnelig ment å være siste episode før ferien. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvor lenge vil det bli pause etter episoden som kommer ut i natt? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det vet vi ikke enda. Kommer an på hvor lenge streiken varer. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Så da er det mulig Norge tar igjen USA? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Norge tar nok igjen USA, men det vil jo uansett bare være midlertidig. Tv3-seere må også belage seg på lang Prison Break-pause. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har norge kjøpt episoder , eller kan norge kjøpe episoder selv om det er streik i usa? Isåfall blir det vi som må laste opp på nett. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Flere her som irriterte seg over at ikke Lincoln satte en kule i hodet på han som holdt L.J.? Han står jo to meter unna! Han kunne skutt i blinde og fortsatt truffet ham mellom øynene. hehe.. satt faktisk å sa det til meg selv menst jeg så den. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Han holder et solid grep rundt avtrekkeren og armen knyttet godt rundt L.J Krampe eller fallet /rykket ville ha fått den avtrekkeren til å gå av. Jeg funderte mer på han som kjørte bilen. Daua? Lå han igjen? Brydde dem seg ikke? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har norge kjøpt episoder , eller kan norge kjøpe episoder selv om det er streik i usa?Isåfall blir det vi som må laste opp på nett. Det er ikke tv-kanalene som streiker, det er manusforfatterne. Og uten manusforfattere blir det ikke laget episoder av Prison Break eller noen annen serie i det hele tatt. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hm, gi dem sparken da og ansett nye talentfulle unge som ikke har en jobb. Møkkaforfattere, dem kunne da sjekket tariffene før dem søkte på skriveskolen. Bli vaskehjelp og klage etterpå når du ser lønnsslippen på 190k Endret 13. november 2007 av War Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Var det ikke 2 body bags eller flere lincoln fant etter bilen hadde kjørt på slutten av episoden? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hm, gi dem sparken da og ansett nye talentfulle unge som ikke har en jobb.Møkkaforfattere, dem kunne da sjekket tariffene før dem søkte på skriveskolen. Bli vaskehjelp og klage etterpå når du ser lønnsslippen på 190k Du vet tydligvis ikke så mye om det lille aktivum vi kaller; arbeidslivet. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Han holder et solid grep rundt avtrekkeren og armen knyttet godt rundt L.JKrampe eller fallet /rykket ville ha fått den avtrekkeren til å gå av. Jeg funderte mer på han som kjørte bilen. Daua? Lå han igjen? Brydde dem seg ikke? Sjåføren ble vel skutt av Lincoln såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Helt grei episode, men kanskje litt urealistisk? Hvis 2 helikopptere hadde ambusha fengslet mitt og skutt ned 40vakter og drept dem. Hadde jeg vært litt surere enn bare, it's time you go to another place. som sikkert er isolasjon eller noe sånt. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Helt grei episode, men kanskje litt urealistisk? Hvis 2 helikopptere hadde ambusha fengslet mitt og skutt ned 40vakter og drept dem. Hadde jeg vært litt surere enn bare, it's time you go to another place. som sikkert er isolasjon eller noe sånt. Enig der, å hvorfor ikke sende en rakett eller noe i porten så alle fangene hadde gått berserk også. Hadde vaktene fått masse å holde styr på utenom bare å skyte på helikopterene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå kom jo Burrows i samme situasjon da, og nå virka det som om han gjorde det rette Men så var ikke pistolen pekt på hun dama til whistler heller da Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Og hva mener du med det Noreng? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bilder fra episode 9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå