Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes begge episodene var jævlig bra jeg. Det eneste som var litt skuff var at de faktisk ikke kom seg ut. Blir spennende å se hva forholdet mellom Whistler og hu heite dama egentlig er. Alt i alt veldig fornøyd med begge episodene, synes ses3 har tatt seg veldig opp etter en dårlig start, men fortsatt ikke på høyde med ses1 enda.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal man bruke spoiler tag i en tråd merket med "MED SPOILERE" i tillegg til at episoden er sendt. Hold dere unna tråden om dere ikke vil bli spoilet.

 

Fordi moderatorer har vært her inne og advart flere av oss mot akkurat dette.

 

Men hvis du nå har laget en ny regel, så er det helt greit for meg. Jeg har ikke noe problemer med å bli spoilet, jeg digger å se promoer, manus-sider osv osv. Hvis det er slik at man kan skrive uten spoiler tekst, så er jeg mer for det, en at man skal bruke Spoiler funksjonen.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal man bruke spoiler tag i en tråd merket med "MED SPOILERE" i tillegg til at episoden er sendt. Hold dere unna tråden om dere ikke vil bli spoilet.

 

Fordi moderatorer har vært her inne og advart flere av oss mot akkurat dette.

 

Men hvis du nå har laget en ny regel, så er det helt greit for meg. Jeg har ikke noe problemer med å bli spoilet, jeg digger å se promoer, manus-sider osv osv. Hvis det er slik at man kan skrive uten spoiler tekst, så er jeg mer for det, en at man skal bruke Spoiler funksjonen.

Hva er det du snakker om egentlig? Det ble jo diskutert episodene som kom ut i dag. Det er spoilere om framtidige episoder som skal i spoilertag da. Det er jo ens eget problem om man går inn i tråden rett etter at episoden har kommi og diskusjonen er i gang.

Lenke til kommentar
Jeg ville ha serien avsluttet i slutten av sesong 2. Sesong 3 har så langt vært UTROLIG skuffende.

 

haha?

Hva med å faktisk se på serien istedefor å leke seriekspert med å si at serier burde slutte tidlig også videre?

Sesong 3 er fult på høyde med gamle PB!

 

Det var du som spurte da.. Jeg er ærlig og ser at sesong 3 har vært skuffende. Alt for skuffende faktisk. Prison Break skulle vært avsluttet etter sesong 2.

Lenke til kommentar

da var episodene sett , må si det var ok episoder... spennende var det men hadde egentlig forventa at dem skulle komme seg ut av sona. får håpe de kommer seg på utsiden snart og får rydda opp i alt som er uklart. Sesong 3 bør virkelig avslutte bra! serien burde heller ikke ha mer enn 3 sesonger etter min mening. håper at tv kanalen, produserene er enig med meg :) fordiom tv kanalen kun tenker seertall :dontgetit:

Lenke til kommentar

Synes sessong 3 har vært helt ok, men trodde virkelig at de skulle komme seg ut i "dag"

 

Må jo si at det ble en STOR skuffelse da de ikke kom seg ut :thumbdown: Jeg mener....de bør virkelig ikke dra dette ut i det uendlige :no:

 

Har ikke mye negativit å si om sessong 3 og kommer til å se hele sessongen uansett hva som skjer videre.

 

Håper bare at jeg ikke sitter veldig skuffende og angrende på at jeg så sessong 3.

 

Sessong 3 BRA så langt...men på fort vei nedover, DE må komme ut neste eller neste episode der igjen hvis de skal ha min støtte på at sessong 3 er bra.

 

Så jeg sier det igjen, uansett om den skulle bli dårligere og dårligere så kommer jeg til å se helt til siste slutt........ JA jeg har blitt avhengi :blush:

Lenke til kommentar

Hadde jo vært rart hvis de kom ut nå. Veldig mange "mysterier" inside Sona også. Har jo blitt lagd mange nye karakterer osv.

 

Må bare spørre da jeg ikke gidder å se episoden engang til:

Var det Mahone som drepte Tiger? Og hvorfor egentlig?

Endret av Noreng
Lenke til kommentar

Så nettopp episode 7 og det er et par ting som jeg sitter igjen med jeg ikke helt skjønner.

 

-Hvorfor ville Mahone få høringa si framskyndet så voldsomt?

- Hva var det med Whisler og Gretchen helt på slutten? Er det en slags samarbeid?

 

 

Og det var litt ergerlig at episode 7 var litt ødelagt. Introen kom 2 ganger, pluss at vi misset noen minutter av den ordentlige handlingen. Men en knakende spennende serie, avhengighetsskapende deluxe.

Lenke til kommentar
Og det var litt ergerlig at episode 7 var litt ødelagt. Introen kom 2 ganger, pluss at vi misset noen minutter av den ordentlige handlingen. Men en knakende spennende serie, avhengighetsskapende deluxe.

 

Bare å skaffe seg en "Proper utgave" det så er det ikke noe kluss med episode 7 ;) Min funket helt knall.

Lenke til kommentar

Disse episodene var på en side en stor skuffelse, men samtidig var de mildt sagt fenomenalt bra. Spenningen var i 110 hele veien, og man føler det skjer veldig mye når man får servert to episoder på en gang.

Det skuffende var at de ikke kom seg ut, jeg hadde faktisk (dum som jeg var) forventa at det skulle gå denne gangen, men dengang ei. Men selv om det var skuffende, så klarer jeg ikke være skuffet over episodene, fordi de var så bra, og det er bare å konstatere at Prison Break fortsatt får meg til å sitte på kanten av stolen, bite negler og boble over av engasjement innvendig. For eksempel scenen hvor fyren var like ved å blåse hodet av LJ, der kunne det for alt jeg visste faktisk ha skjedd. For i Prison Break vet man virkelig ikke hvem som stryker med, det er ingen som er trygge her.

Og så fikk historien en helt ny og spennende vending på slutten, når vi virkelig ser hvem Whistler samarbeider med, selv om dette riktignok var en smule forutsigbart. Det kom som en overraskelse, men jeg har tenkt tanken tidligere, så sjokket var ikke optimalt. Men godt nok. :wee:

Lenke til kommentar
Og det var litt ergerlig at episode 7 var litt ødelagt. Introen kom 2 ganger, pluss at vi misset noen minutter av den ordentlige handlingen. Men en knakende spennende serie, avhengighetsskapende deluxe.

Jim Ramse skrev; Bare å skaffe seg en "Proper utgave" det så er det ikke noe kluss med episode 7 ;) Min funket helt knall.

 

Blir litt provosert her !

Er på grunn av folk som deg JimRamse at jeg er glad undertegnede er sosialist. Å "gloate" seg over andres behovs-mangler uten å prøve å gi av overskuddet man har er jo grunnen til at utrolig mange mennesker lider idag. Hvis jeg vet om et epletre med 50 gode epler, og TheWiz bare vet om et epletre med fire råtne epler. Hvorfor skal jeg da håne han å si, han bare kan finne et bedre tre? Hvorfor ikke ta med TheWiz og dele av mitt tre, mens vi venter på at hans tre skal gi nye epler neste år?

 

PS! regner ikke med at en slik diskusjon blir tatt godt imot blant 20-åringene her inne.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Jaggu ble jeg ikke lurt til å se dobbeltepisoden også.

Vel, dette har virkelig tippet helt over kanten av det parodiske. Hele showet bærer preg av manusfattere med skriveblokkering og mangel på forståelse for hva en god serie skal ha. Om showet skal ha en framtid må det relanseres under sjangeren komedie. Lykke til!

Endret av Montag
Lenke til kommentar

jeg er alldri skuffet over seriene, er glad dem pumper dem i flere sesonger, jo mer episoder desto mer underholdning. Sånn er det hos meg, dere andre som blir skuffet og synsing kan vel få lov til det, men synes dere vinteren hadde vært trist, uten prison break sesong 3, hva skulle dere sett på "the who" i reprise, jeg følger ikke med alle torrent seriene, klarer kun et par av dem som er godkjent underholdningsverdi, så dem må bare leke escape i 10 sesonger til for min del. Men det er greit å bli kvitt det også, vel slippe avhengiheten, slippe ventingen, den er verst. Sluttoppgjøret, fred med lost, spent på 24 om Kiefer Sutherland skal i fengsel for fyllekjøring og fartsovertredelse, noe sånt. Blir det mer sesonger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...