Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faens torrent idioter som legger ut fake da, lurte litt når jeg ikke fant den på Piratbukta.

Noen torrentsider legger ut torrenter tidligere. Så laster folk de ned og åpner dem i utorrent (eller hva de nå btuker). Når episoden da legges ut starter de som har torrenten å laste det ned

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Faens torrent idioter som legger ut fake da, lurte litt når jeg ikke fant den på Piratbukta.

Noen torrentsider legger ut torrenter tidligere. Så laster folk de ned og åpner dem i utorrent (eller hva de nå btuker). Når episoden da legges ut starter de som har torrenten å laste det ned

Ja men det er noen som har lagt opp en torrent som vistnok skal være ep6, men det viste seg at det var ei fil som ikke kunne åpnes

Lenke til kommentar
Link?

Klikk deg inn på http://www.fox.com/home.htm

Litt ned på høyre side er det en boks som heter: Fox.com - video central. Der kan de se korte previews av Fox serier. Hvis du går under video boksen står det forskjellige serier, idag, Søndag kl 20.50 var Prison Break nr 3 på denne listen. Klikk på PB og du vil se en samtale mellom Michael og Lincoln der sistnevnte besøker Sona for å snakke med Michael.

Jeg tror det er i denne scenen at Michael forteller Lincoln om kaffe-koppen. Her forteller også M at han ikke vil rømme hvis han ikke får se et bilde av LJ / Sarah samme dag. Han stiller også spørsmålstegn til hvorfor Lincoln viser så mye lit til Susan B.

Lenke til kommentar
Hmm, var noe feil med min eller?

I episode 7 så vi alt som skjedde helt til "openingen" begynte. Så begynte det på nytt igjen alt som skjedde de første fem minene. Så etter openingen den gangen var de ute på gården..

Japp. Missa 7 minutter eller noe gitt.

Lenke til kommentar
Episoden var bra den. Nå blir Leechero med på the great escape også. Synd de ikke klarte denne gangen da, men ellerså en kanske ok episode.

Hva med å skrive at du likte episoden, og synes den var bra. Men legge direkte handling inn i spoiler tekst ??

-For å legge inn spoiler tekst så markerer du teksten du vil ha, og setter inn "spesialelement -SETT INN Spoiler".

PS! episodene var veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...