CrashTestDummy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Faens torrent idioter som legger ut fake da, lurte litt når jeg ikke fant den på Piratbukta. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Faens torrent idioter som legger ut fake da, lurte litt når jeg ikke fant den på Piratbukta. Noen torrentsider legger ut torrenter tidligere. Så laster folk de ned og åpner dem i utorrent (eller hva de nå btuker). Når episoden da legges ut starter de som har torrenten å laste det ned Endret 30. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Faens torrent idioter som legger ut fake da, lurte litt når jeg ikke fant den på Piratbukta. Noen torrentsider legger ut torrenter tidligere. Så laster folk de ned og åpner dem i utorrent (eller hva de nå btuker). Når episoden da legges ut starter de som har torrenten å laste det ned Ja men det er noen som har lagt opp en torrent som vistnok skal være ep6, men det viste seg at det var ei fil som ikke kunne åpnes Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ble skuffet ove at det ikke var noen ny episode denne uka. Disse greierne her er seriøst avhengighetsskapende! Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 noen som har sett det utraget fra morgendagens eppisode på fox.com? Michael sier at han ikke går noen steder før han får se et nytt bilde av sara.. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Link? Klikk deg inn på http://www.fox.com/home.htm Litt ned på høyre side er det en boks som heter: Fox.com - video central. Der kan de se korte previews av Fox serier. Hvis du går under video boksen står det forskjellige serier, idag, Søndag kl 20.50 var Prison Break nr 3 på denne listen. Klikk på PB og du vil se en samtale mellom Michael og Lincoln der sistnevnte besøker Sona for å snakke med Michael. Jeg tror det er i denne scenen at Michael forteller Lincoln om kaffe-koppen. Her forteller også M at han ikke vil rømme hvis han ikke får se et bilde av LJ / Sarah samme dag. Han stiller også spørsmålstegn til hvorfor Lincoln viser så mye lit til Susan B. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Skulle ikke neste episode komme rundt disse tider? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Skulle ikke neste episode komme rundt disse tider? Episodene blir sendt natt til tirsdag, ikke mandag. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Skulle ikke neste episode komme rundt disse tider? Episodene blir sendt natt til tirsdag, ikke mandag. Usa ligger litt etter resten av verden Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Episoden var bra den. Nå blir Leechero med på the great escape også. Synd de ikke klarte denne gangen da, men ellerså en kanske ok episode. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Husk at det er 2 episoder da folkens! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hmm, var noe feil med min eller? I episode 7 så vi alt som skjedde helt til "openingen" begynte. Så begynte det på nytt igjen alt som skjedde de første fem minene. Så etter openingen den gangen var de ute på gården.. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hmm, var noe feil med min eller? I episode 7 så vi alt som skjedde helt til "openingen" begynte. Så begynte det på nytt igjen alt som skjedde de første fem minene. Så etter openingen den gangen var de ute på gården.. Japp. Missa 7 minutter eller noe gitt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Argh.. Nå ble jeg irritert. Kan de ikke for en gangs skyld klare det på første forsøk. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Episoden var bra den. Nå blir Leechero med på the great escape også. Synd de ikke klarte denne gangen da, men ellerså en kanske ok episode. Hva med å skrive at du likte episoden, og synes den var bra. Men legge direkte handling inn i spoiler tekst ?? -For å legge inn spoiler tekst så markerer du teksten du vil ha, og setter inn "spesialelement -SETT INN Spoiler". PS! episodene var veldig bra. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvorfor skal man bruke spoiler tag i en tråd merket med "MED SPOILERE" i tillegg til at episoden er sendt. Hold dere unna tråden om dere ikke vil bli spoilet. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvem vil fortsatt ha serien avsluttet? Seksern var jo kanskje den beste episoda jeg har sett! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg ville ha serien avsluttet i slutten av sesong 2. Sesong 3 har så langt vært UTROLIG skuffende. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Kan noen fortelle meg hva en "domplayer" er. Får opp den meldingen når jeg åpner tv-kanalen som sender season 03 episode 06 Gjerne også en link til hvor jeg kan laste ned en domplayer. Endret 6. november 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå