Winydancer Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Haha. Fantastisk personlighet.. Her har vi en tråd der vi diskutere forskjellige meninger og tanker, og du (Kjakan24) kommer inn med denne kommentare: "Alt jeg sier stemmer". Hvorfor er du her da? Hva skal du gjøre på forumet vist du vet ALT? Og i tillegg vist vi ikke har lov til å spør spørsmål til deg, fordi du mener at alle spørsmål er for dumme, fordi de blir besvart i serien? Ta deg 3 minutter å tenk over hva du gjør på dette forumet vist du har _alt_ klart forann deg, og vist det ikke er lov å stille spørsmål. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Men hva er vitsen med forum hvis man ikke kan spørre om det man lurer på? Ingen spørsmål er vel for dumme? Kjære JFM Hvis jeg lurer på noe om Prison Break så spør jeg. Men hvis jeg lurer på hva en av karakterene heter, eller lurer på noe som skjedde i en episode jeg akkurat har sett. Da ser jeg episoden en gang til, prøver å finne svaret. Går ikke det så spør jeg her. Folk spør jo om helt enkle ting som man TYDLIG ser i episodene, blant annet dette med koppen. Den flyr inn med vinden i starten av episoden. Alex plukker den opp og han har den hele veien i episoden. Så på slutten får vi vite hvor denne koppen kom fra, nemlig fra vakten som Michael og Whistler skulle kartlegge. Hvor vansklig er dette å oppdage hvis man ser episoden en gang til? Er bare poenget mitt, hvis jeg har vært for krass så beklager jeg det. Jeg er litt enig. At koppen kom inn med vinden bør de fleste fått med seg. Men jeg mener fortsatt: Ingen spørsmål er for dumme Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Haha. Fantastisk personlighet.. Her har vi en tråd der vi diskutere forskjellige meninger og tanker, og du (Kjakan24) kommer inn med denne kommentare: "Alt jeg sier stemmer". Hvorfor er du her da? Hva skal du gjøre på forumet vist du vet ALT? Og i tillegg vist vi ikke har lov til å spør spørsmål til deg, fordi du mener at alle spørsmål er for dumme, fordi de blir besvart i serien? Ta deg 3 minutter å tenk over hva du gjør på dette forumet vist du har _alt_ klart forann deg, og vist det ikke er lov å stille spørsmål. Hei "Alt jeg sier stemmer" går ikke på at ALT jeg sier stemmer. Men det at mine poenger i det første innlegget (fakta opplysningne) var riktige. Skjønner du forskjellen, jeg ordla meg nok litt feil. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Tanker om episode 6, dobbel episoden. Den 5.novemeber kan bli en høydag for mange Prison Break fans. Dette er nemlig dagen for dobbelt episoden "photo finish". Jeg tenkte jeg skulle diskutere mine tanker om hva som vil skje i neste episode; Jeg legger dette i en Spoiler seksjon. Det er en lang avhandlig med mange teorier om fremtiden til karakterer, rømingsforsøk, Whistlers fortid og ikke minst hva som kan skje i neste episode av PB. Håper alle setter pris på lesingen Kjakan sitt syn på Episode 6 og fremtiden til Michael og de andre i Panama ! Det er ganske sikkert at i neste episode så vil det være et rømmningsforsøk. Michael er innstilt på å redde Sarah (han vet jo ikke at hun er drept) og han vil prøve å få ut Whitstler før det har gått en uke. Vi har også fått høre en del detaljer i selve planen, de skal rømme i dagslys under en fotballkamp i fengselet klokken 14. Vaktene i tårnene har de observert og funnet ut at den ene blir blendet av sollyset rundt klokken 15.15. Den andre drikker en kopp kaffe hver dag til samme klokkeslett og dermed kan de sette han ut av spill hvis de får puttet ting i koppen hans. Dessuten har Sucre begynt å spraye strøm-gjerdet med et etsende stoff. Dessuten har Michael og Whistler begynt å lage et tau som de skal fire seg ned fra fengsel cellen med. De vil bryte opp vinduet som den ene fangen gjorde i episode 1. Om alt dette faktisk vil fungere er det vel liten tvil om at ikke vil skje. Sesong 1 lærte oss såpass mye, noe skjer underveis og Michael må improvisere. Her er høydepunktene jeg tror skjer: -Det blir et rømmningsforsøk, noe går galt eller en sannhet kommer for dagen som gjør at rømmningen må avbrytes eller at overvekslingen mellom Whistler og LJ ikke skjer. Jeg tror i hvert fall at det er 100% sikkert at vi ikke får se noen bytte handel mellom Whistler og LJ. Så enten avbrytes rømningsforsøket eller så kommer Michael, Whistler og sikkert en og annen til, seg ut av fensgselet. Men noe skjer. Hva skjer? Jo jeg har en teori, bare å fortsette å lese; Men det er ikke bare bare for Michael og Whistler å rømme. Alle våre bekjentskapninger innenfor murene jobber mot å få informasjon som de kan bruke for å komme seg oppover på rangstigen. Andre vil være med på flukten. Bellick vet at Michael pønsker på noe Han vil helt sikkert prøve å skaffe informasjon for igjen å gå til Lechero for å få goder. Bellick prøvde dette, men brant seg da Michael var litt smartere og så et trekk frem i tid (noe Michael gjorde flere ganger i S01). –Jeg tror Bellick vil prøve å alliere seg med franskmannen ”Tyge”. Han hjalp han litt i forrige episode og dette er garantert puttet inn der for en grunn. Om vi får se mer av dette forholdet i denne episoden er noe uklart. Tror Lechero finner ut noe Det er opplagt at lederen i fangegruppen, Lechero vet at Michael er veldig utspekulert. Han vet om ”Fox River”, og han har blitt tipset av Belllick ang Michael. Jeg tror at Lechero får mer informasjon og vil konfrontere Michael med dette. Er rimelig sikker på at Lechero ikke vil bryte seg ut, men stoppe fluktforsøk. Da dette kan medføre ubalanse mellom fengselet og vaktene utenfor. Lechero har det ikke så ille inne i Sona. Utenfor murene vil han bli jaget av hele Panamas politistyrke. T-Bags posisjon er usikker ”Theodore” som han nå heter i serien har steget i gradene veldig kjapt innen for Sonas fire vegger. Dette er jo morsom for oss T-Bag fans. (liker rollefiguren hans og mener han leverer beste skuespiller prestasjonen i serien). Men i siste del av forrige episode fikk vi se at han har et godt øye til Lecheros elskerinne ”Mary”. T-Bag vet hvordan han skal komme seg inn på damene og fikk sjarmert henne på bare fem minutter. Dessuten reddet han henne da Lechero fant de 30 dollarne hun hadde tatt. Forholdet mellom T-Bag og jenta vil vi garantert få se mer av. Men tror det blir etter E06. Det viktigste nå er å vite hvor mye stjernen hans har sunket hos Lechero. Vil T-Bag rette opp feilen ved å bruke sin nye kontakt Mahone for å få informasjon han kan gi Lechero? Eller Vil T-Bag se seg om etter nye ”venner”? Jeg tror i hvert fall ikke han selv vil gå tilbake til den tjenerrollen han hadde de to første episodene av S03. Så det er mye mulig at T-Bag kan stelle i stand noe i neste episode. Rømmningsforsøket Det er helt opplagt at dette er episoden ting kommer til å skje. Jeg har skrevet at det blir et rømmningsforsøk. Fordi jeg er ikke sikker på om Michael/Whistler kommer seg ut. Jeg tror vi får en sinnsyk tvist i denne episoden som vil forandre plottet. En sannsynlig ting er noe som oppstår under rømmningsforsøket og planen forandres for Michael i siste sekund. Det som kan få plottet til å forandre seg er noe usikkert. Men jeg føler meg rimelig sikker på at det vil innbære en sannhet som kommer frem, enten om franskmannen ”Tyge” eller om James Whistler. Mange har spekulert i hans rolle kontra ”The Company”, kanskje vi får en klarhet i dette i denne episoden? Jeg tror det er en kombinasjon, nemlig at det Tyge sa i slutten av forrige episode om at han hadde sett Whistler i Frankrike for noen år siden. Dette stemmer jo helt sikkert, grunnen til at Whistler benektet det er jo fordi han sjuler noe. Hva dette er vil vi helt sikkert få bedre innsikt i etter at neste epsiode er over. Jeg er i hvert fall 100% sikker på at ting ikke skjer helt perfekt med rømingsplanen, enten så blir Michael og Whistler stuck i fengselet, eller mer sannsynlig; de kommer ikke frem til møtestedet for å utveksle Whistler mot LJ. Et eller annet skjer, hva? Her er min teori; Jeg tror at Whistler og dama hans lurer Michael og Lincoln når de har kommet seg ut av fengselet. Sofia, dama til Whistler har med seg et våpen, og hun tar med seg Whistler i sikkerhet vekk fra The Company og brødrene står alene utenfor fengselet (i jungelen) uten Whistler. Dette skjer sikkert helt mot slutten av dobbel-episdoen og avslutningen kan lett bli at Lincoln får en telefon fra Susan B Anthony om at nå har de forspilt sine sjanser, vi hører hun truer LJ, og episoden avsluttes med at vi hører skudd eller noe som tyder på at LJ kan være død. En av de siste bildene blir av Lincoln som er vettskremt og svett mens han roper fortvilet ”LJ, ”LJ”. Så er det bare å vente en uke for å se om LJ følger Sarah i graven. Når det gjelder Mahone så tror jeg at han ikke rømmer med Michael og Whistler. Men jeg tror han vil bli hjulpet av The Company med å komme seg ut. De trenger en frisk Mahone for å innhente Whistler. Alt jeg har kommet med her er bare teorier og spekulasjoner. Jeg vet bare det alle dere andre vet. Jeg har sett hele sesong 1 rundt 5-6 ganger. Dessuten har jeg sett alle 5 episodene fra sesong 3. Når det gjelder sesong to så har jeg ikke sett noen av de siste 8 episodene i den sesongen. Det vil si, jeg så halvparten av den siste episoden der Sona ble satt opp, og man var klar for en ny sesong inni fengsel. Av alt vi vet om Prison Break så følgende ting 100% sikre før episode 6; ¤ LJ blir ikke gjenforent med Lincoln ¤ Rømmningsforsøket møter store hinder som må løses ¤ Det kommer et stort plott skifte et eller annet sted, det som skjer vil alle Prison Break fans få frysinger nedover ryggen av. ¤ Episoden avsluttes med en ”Cliffhanger” av de sjeldne, og det kommer en sinnsykt ”Twist” mot slutten. De siste poengene er basert på alt jeg har sett av Prison Break sesong 1, og de fem episodene av sesong 3. Sist Dette er et bilde en fetter sendte meg, vet ikke hvor han fikk det fra, jeg fikk det på MSN. Men viser vistnok scener fra S03-E06 Kom gjerne med innspill. Og, til alle dere som vil spøre dumme spørsmål, så skal jeg sjerpe meg og svare på ALLE ting dere lurer på. "Ingen spørsmål er for dumme" har jeg lært av en her inne. M.V.H Gunnar "Kjakan" Sønsteby Endret 26. oktober 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Haha. Fantastisk personlighet.. Her har vi en tråd der vi diskutere forskjellige meninger og tanker, og du (Kjakan24) kommer inn med denne kommentare: "Alt jeg sier stemmer". Hvorfor er du her da? Hva skal du gjøre på forumet vist du vet ALT? Og i tillegg vist vi ikke har lov til å spør spørsmål til deg, fordi du mener at alle spørsmål er for dumme, fordi de blir besvart i serien? Ta deg 3 minutter å tenk over hva du gjør på dette forumet vist du har _alt_ klart forann deg, og vist det ikke er lov å stille spørsmål. Winy, en ting til. Jeg sier ikke at det er dumt å spørre om ting fra Prison Break. Det er jo bare bra. Men å spørre om hvordan koppen kom inn i fengselet eller hva han som styrer fengselet heter. Det blir jo litt dumt hva? Mulig jeg er heldig som har en ok hukommelse, fordi når jeg har sett en episode så husker jeg et par ting fra den. Er du enig eller uenig i at det er "litt" dumt å spørre om kaffekoppen / navn på folk som blir nevnt hele tiden ? Jeg mener alt man trenger å gjøre er å følge med mens man ser en episode. Eller er det slik at folk her inne leser forumet, ikke har sett noen episoder, men bare spør om masse FØR de skal se episodene? Ikke vet jeg, men noe er det. Endret 26. oktober 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Synes egentlig det er greit at alle ikke er like perfekte som deg jeg Kjakan24, da hadde dette forumet vært en veldig kjedelig plass og være på. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da lurer jeg på en ting, er det slik at alle dere her inne er 14 år og ikke klarer å tyde engelsk fra en tv-serie uten tekst?, Eller ser dere på åtte forskjellige serier samtidig ? Et eller annet er det, og jeg tviler på at det er det siste. Så da betyr det at engelsken må pusses på hos en god del her inne. Istedet for å stille spørsmål om ting du akkurat har sett og hørt, hvorfor ikke se episoden en gang til ? Siste som tar kaken her er at folk ikke har fått med seg hva som var med denne koppen. De skal bruke dette mønsteret til vakten til egen vinning. Hvor enkelt kan det bli? Da kan du vel fortelle meg hvordan de skal utnytte det til egen vinning? Det er jo opplagt at de utnytter absolutt alt de kan i så stor grad som mulig, det er ikke det som er spørsmålet. Og det er jo ikke det i seg selv som er interessant - det interessante er hvordan. Så nå er jeg spent på svaret ditt. (For øvrig er min eneste idé at Sucre hiver avføringsmiddel i vaktens kopp. ) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Sist Dette er et bilde en fetter sendte meg, vet ikke hvor han fikk det fra, jeg fikk det på MSN. Men viser vistnok scener fra S03-E06 Bildene finnes i Promoen til E06 og 07.; http://videos.24fans.net/PRISON_BREAK/episode6_7/ I Promoen får vi sett mye, men mye kan forsatt skje. Personlig tror jeg Michael rømmer iløpet av dobbeltepisoden. Endret 26. oktober 2007 av Alastor Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fy faen som jeg gleder meg. God promo Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da lurer jeg på en ting, er det slik at alle dere her inne er 14 år og ikke klarer å tyde engelsk fra en tv-serie uten tekst?, Eller ser dere på åtte forskjellige serier samtidig ? Et eller annet er det, og jeg tviler på at det er det siste. Så da betyr det at engelsken må pusses på hos en god del her inne. Istedet for å stille spørsmål om ting du akkurat har sett og hørt, hvorfor ikke se episoden en gang til ? Siste som tar kaken her er at folk ikke har fått med seg hva som var med denne koppen. De skal bruke dette mønsteret til vakten til egen vinning. Hvor enkelt kan det bli? Da kan du vel fortelle meg hvordan de skal utnytte det til egen vinning? Det er jo opplagt at de utnytter absolutt alt de kan i så stor grad som mulig, det er ikke det som er spørsmålet. Og det er jo ikke det i seg selv som er interessant - det interessante er hvordan. Så nå er jeg spent på svaret ditt. (For øvrig er min eneste idé at Sucre hiver avføringsmiddel i vaktens kopp. ) Peppep Jeg vet ikke helt sikkert jeg heller, men det du Quoter meg på er jo det jeg referer til om at folk sa at det fantes en hemmlig Tunnel eller lignende ut av Sona. Fordi ifølge dem var det slik Mahone fikk tak i koppen, han hadde en kopp i hånden mens vi så at vakten utenfor kastet fra seg en lik kopp i ingenmannsland. Michael spør så; "Were did you get your cup Alex?". Og fra det begynner folk å spekulere i om det finnes en hemmlig vei ut til ingenmanns land som Alex har brukt. -Denne teorien er jo helt hinsides dårlig, vi får jo svaret på hvordan Mahone fikk koppen etter tre minutter inn i episoden. Men over til spørsmålet ditt; -Jeg tror de bruker kunnskapen om vakten og hans kaffevaner på følgende måte; Lincoln og/eller Sucre følger vakten og prøver å finne ut hvor han får kaffen fra. De oppsøker så stedet og tilsetter et stoff i kaffen som gjør at vakten blir satt ut av spill. Er vel opplagt at han ikke vil bli syk med engang, ei heller at det er gift vi snakker om. Men noe som får han til å løpe på toalettet rundt klokken 15.15. Det er jo da den andre vakten er satt ut av sollyset. Så jeg er med andre ord rimelig enig med din påstand om Sucre og avføringsmiddel. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kjakan sitt syn på Episode 6 og fremtiden til Michael og de andre i Panama ! Det er ganske sikkert at i neste episode så vil det være et rømmningsforsøk. Michael er innstilt på å redde Sarah (han vet jo ikke at hun er drept) og han vil prøve å få ut Whitstler før det har gått en uke. Vi har også fått høre en del detaljer i selve planen, de skal rømme i dagslys under en fotballkamp i fengselet klokken 14. Vaktene i tårnene har de observert og funnet ut at den ene blir blendet av sollyset rundt klokken 15.15. Den andre drikker en kopp kaffe hver dag til samme klokkeslett og dermed kan de sette han ut av spill hvis de får puttet ting i koppen hans. Dessuten har Sucre begynt å spraye strøm-gjerdet med et etsende stoff. Dessuten har Michael og Whistler begynt å lage et tau som de skal fire seg ned fra fengsel cellen med. De vil bryte opp vinduet som den ene fangen gjorde i episode 1. Om alt dette faktisk vil fungere er det vel liten tvil om at ikke vil skje. Sesong 1 lærte oss såpass mye, noe skjer underveis og Michael må improvisere. Her er høydepunktene jeg tror skjer: -Det blir et rømmningsforsøk, noe går galt eller en sannhet kommer for dagen som gjør at rømmningen må avbrytes eller at overvekslingen mellom Whistler og LJ ikke skjer. Jeg tror i hvert fall at det er 100% sikkert at vi ikke får se noen bytte handel mellom Whistler og LJ. Så enten avbrytes rømningsforsøket eller så kommer Michael, Whistler og sikkert en og annen til, seg ut av fensgselet. Men noe skjer. Hva skjer? Jo jeg har en teori, bare å fortsette å lese; Men det er ikke bare bare for Michael og Whistler å rømme. Alle våre bekjentskapninger innenfor murene jobber mot å få informasjon som de kan bruke for å komme seg oppover på rangstigen. Andre vil være med på flukten. Bellick vet at Michael pønsker på noe Han vil helt sikkert prøve å skaffe informasjon for igjen å gå til Lechero for å få goder. Bellick prøvde dette, men brant seg da Michael var litt smartere og så et trekk frem i tid (noe Michael gjorde flere ganger i S01). –Jeg tror Bellick vil prøve å alliere seg med franskmannen ”Tyge”. Han hjalp han litt i forrige episode og dette er garantert puttet inn der for en grunn. Om vi får se mer av dette forholdet i denne episoden er noe uklart. Tror Lechero finner ut noe Det er opplagt at lederen i fangegruppen, Lechero vet at Michael er veldig utspekulert. Han vet om ”Fox River”, og han har blitt tipset av Belllick ang Michael. Jeg tror at Lechero får mer informasjon og vil konfrontere Michael med dette. Er rimelig sikker på at Lechero ikke vil bryte seg ut, men stoppe fluktforsøk. Da dette kan medføre ubalanse mellom fengselet og vaktene utenfor. Lechero har det ikke så ille inne i Sona. Utenfor murene vil han bli jaget av hele Panamas politistyrke. T-Bags posisjon er usikker ”Theodore” som han nå heter i serien har steget i gradene veldig kjapt innen for Sonas fire vegger. Dette er jo morsom for oss T-Bag fans. (liker rollefiguren hans og mener han leverer beste skuespiller prestasjonen i serien). Men i siste del av forrige episode fikk vi se at han har et godt øye til Lecheros elskerinne ”Mary”. T-Bag vet hvordan han skal komme seg inn på damene og fikk sjarmert henne på bare fem minutter. Dessuten reddet han henne da Lechero fant de 30 dollarne hun hadde tatt. Forholdet mellom T-Bag og jenta vil vi garantert få se mer av. Men tror det blir etter E06. Det viktigste nå er å vite hvor mye stjernen hans har sunket hos Lechero. Vil T-Bag rette opp feilen ved å bruke sin nye kontakt Mahone for å få informasjon han kan gi Lechero? Eller Vil T-Bag se seg om etter nye ”venner”? Jeg tror i hvert fall ikke han selv vil gå tilbake til den tjenerrollen han hadde de to første episodene av S03. Så det er mye mulig at T-Bag kan stelle i stand noe i neste episode. Rømmningsforsøket Det er helt opplagt at dette er episoden ting kommer til å skje. Jeg har skrevet at det blir et rømmningsforsøk. Fordi jeg er ikke sikker på om Michael/Whistler kommer seg ut. Jeg tror vi får en sinnsyk tvist i denne episoden som vil forandre plottet. En sannsynlig ting er noe som oppstår under rømmningsforsøket og planen forandres for Michael i siste sekund. Det som kan få plottet til å forandre seg er noe usikkert. Men jeg føler meg rimelig sikker på at det vil innbære en sannhet som kommer frem, enten om franskmannen ”Tyge” eller om James Whistler. Mange har spekulert i hans rolle kontra ”The Company”, kanskje vi får en klarhet i dette i denne episoden? Jeg tror det er en kombinasjon, nemlig at det Tyge sa i slutten av forrige episode om at han hadde sett Whistler i Frankrike for noen år siden. Dette stemmer jo helt sikkert, grunnen til at Whistler benektet det er jo fordi han sjuler noe. Hva dette er vil vi helt sikkert få bedre innsikt i etter at neste epsiode er over. Jeg er i hvert fall 100% sikker på at ting ikke skjer helt perfekt med rømingsplanen, enten så blir Michael og Whistler stuck i fengselet, eller mer sannsynlig; de kommer ikke frem til møtestedet for å utveksle Whistler mot LJ. Et eller annet skjer, hva? Her er min teori; Jeg tror at Whistler og dama hans lurer Michael og Lincoln når de har kommet seg ut av fengselet. Sofia, dama til Whistler har med seg et våpen, og hun tar med seg Whistler i sikkerhet vekk fra The Company og brødrene står alene utenfor fengselet (i jungelen) uten Whistler. Dette skjer sikkert helt mot slutten av dobbel-episdoen og avslutningen kan lett bli at Lincoln får en telefon fra Susan B Anthony om at nå har de forspilt sine sjanser, vi hører hun truer LJ, og episoden avsluttes med at vi hører skudd eller noe som tyder på at LJ kan være død. En av de siste bildene blir av Lincoln som er vettskremt og svett mens han roper fortvilet ”LJ, ”LJ”. Så er det bare å vente en uke for å se om LJ følger Sarah i graven. Når det gjelder Mahone så tror jeg at han ikke rømmer med Michael og Whistler. Men jeg tror han vil bli hjulpet av The Company med å komme seg ut. De trenger en frisk Mahone for å innhente Whistler. Alt jeg har kommet med her er bare teorier og spekulasjoner. Jeg vet bare det alle dere andre vet. Jeg har sett hele sesong 1 rundt 5-6 ganger. Dessuten har jeg sett alle 5 episodene fra sesong 3. Når det gjelder sesong to så har jeg ikke sett noen av de siste 8 episodene i den sesongen. Det vil si, jeg så halvparten av den siste episoden der Sona ble satt opp, og man var klar for en ny sesong inni fengsel. Av alt vi vet om Prison Break så følgende ting 100% sikre før episode 6; ¤ LJ blir ikke gjenforent med Lincoln ¤ Rømmningsforsøket møter store hinder som må løses ¤ Det kommer et stort plott skifte et eller annet sted, det som skjer vil alle Prison Break fans få frysinger nedover ryggen av. ¤ Episoden avsluttes med en ”Cliffhanger” av de sjeldne, og det kommer en sinnsykt ”Twist” mot slutten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Bare sånn til info: Om dere ikke begynner å vise mer respekt for de andre i denne tråden, vil jeg starte å dele ut advarsler. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Skal sjerpe tempen Alastor Har en spoiler som sikkert mange vet om. Kan bevise en teori som det blir spurt mye om. Det blir lagt i spoiler tekst, men det er en samtale mellom to karakterer i serien, kan noen klare å tolke seg frem til noe fra ordvekslingene ?? Her er en samtale fra manus som er mellom Whistler og Susan B. Noen som klarer å tolke noe fra samtalen? WHISTLER You know he’s innocent. SUSAN B ANTHONY Do what you’re talking about and he won’t be. WHISTLER But he’ll be alive. Susan B Anthony still can’t believe she’s having this conversation. SUSAN B ANTHONY You understand that I'm obligated to report everything you’ve just told me. WHISTLER Yes. SUSAN B ANTHONY So why would – ? WHISTLER Because you're the only one who can help. And because you want to be part of the solution. SUSAN B ANTHONY Aiding and abetting is not part of the solution. WHISTLER Neither is doing nothing - knowing what you know about his case. Do not put this on me - I did what I could. I gave my father the information from Glenn’s lawyers. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 PB blir stadig mer forutsigbart, samtidig med at serien går videre. Dog likte jeg det at de skulle bruke solens "glare" til sin fordel. Prison Break episode 5 var den beste episoden så langt, men når vi får en double feature, blir da dette nok det beste episoden i serien (så langt). Jeg er spent på hvordan de gjør det med EMP-transmitteren, vi får se hva Scofield klarer å "koke opp". Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg tror jeg skjønner hvordan de skal rømme. Etter at de er ute av fengselet, og gjennom murene, er det jo plenty med vakter. Men når du ser på promoen, og Micheal klatrer gjennom vinduet på cella, hører du den alarmlyden, og litt før du så den, så var alle vaktene inne i Sona. Så jeg tror at de utløser alarmen akkurat på rett tidspunkt, og det er da han ene vakten blir blendet av sola. Når de da har kommet seg gjennom gjerdet, møter de Linc, og de stikker avgårde. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ikke dum den Henrik Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Ja, slett ikke dumt Henrik. Hvis vaktene går inn, er jo de eneste som er igjen de i tårnene. Og de har de jo fikset. (Kaffe og Sola) Vakttårn en --------------- Vakttårn to ---------------Sona---------------- Hullet som Sucre lagde Vakttårn tre--------------------Vakttårn fire. Så hvis de får alle "bakke"vaktene inn, kan de klatre ut mellom vakttårn to (Som er blendet av sola) og vakttårn tre (Som på en eller annen måte skal tas ut= Endret 27. oktober 2007 av Noreng Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 har et spørsmål Kan noen forklare va de mener med det kruset i slutten av episode 5? forsto det ikke.. hvordan det kan hjelpe dem.. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 har et spørsmål Kan noen forklare va de mener med det kruset i slutten av episode 5? forsto det ikke.. hvordan det kan hjelpe dem.. Regner med at Kjakan24 forklarer dette for deg på en lettfattelig måte... Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 De sa det ikke. Egentlig er det ingen som vet det helt sikkert. Men er jo mange teorier da.. -Han må ha kruset for å ha energi. -Avføringsmiddel i kafeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå