Vrengtpolvott Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 de melker nok kua nok engang, med Sesong 4 Prison Break: The Revengepågrund av sarah Blir ganske feil å si at de melker kua når de ikke er blitt ferdig med historien enda :/ Om det kommer spinoff serier osv, DA kan man si at de melker kua, men ikke nå når de bare er på sesong 3 enda. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 jaja, det blir vel 16 sesonger, å masse styr! :] dette blir amerikansk hotellcæsar Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 jaja, det blir vel 16 sesonger, å masse styr! :] dette blir amerikansk hotellcæsar Mangler bare at Svein blir med da. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kommer vel en "kongen av texas" eller no i den dur , Anyway, håper de får en grei slutt på sesong 3, om det blir sånn at de er midt oppi handlinga i neste sesong før dem avslutter denne blir jeg skuffa... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 unnskyld meg, skjønner ikke hvorfor folk klager, Prison Break er en utrolig bra serie. Hvorfor dette ønsket om at de skal slutte å lage serien? Til nå har jeg ikke sett en eneste dårlig episode i denne serien. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 unnskyld meg, skjønner ikke hvorfor folk klager, Prison Break er en utrolig bra serie. Hvorfor dette ønsket om at de skal slutte å lage serien? Til nå har jeg ikke sett en eneste dårlig episode i denne serien. Vel, vi ser jo allerede nå at plotet begynner og gå igjen da. Kan fort bli veldig dårlig om man bare maler på med 20 sesonger og hele pakka. Best og gi seg mens leken er god. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Smaken er som baken, selv syntes jeg PB har tapt seg, og episode 1~3 av sesong 3 var etter min mening ikke i nærheten av hva sesong 1 var. Grunnen til at folk klager og vil de skal slutte er at ingen har lyst til at prison break skal gå fra å være den geniale serien den så langt har hvert til å bli den søppla slike serier ofte ender opp som etter at produsentene draaaar og draaar ut hele greiene til alt er et rot og bare møl. og trust me, det vil alltid være noen som klager, og slik vil det være så lenge vi har fri vilje og forskjellig smak Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Prison Break er bra. Ingenting å klage på. Har heller ikke sett en dårlig episode (ja, jeg har sett alle). Men fakta er at Prison Break har tapt seg.... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 JFM: Hva mener du med at serien har tapt seg? Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Skjønner ikke hvorfor alle vil at den skal slutte. PB er den beste serien som noen gang er lagd. elsker karakteren som er med og vil bare se mer av de. håper på et par sesonger til. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Helt enig, brann123. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Sesong 1 var veldig bra. Sesong 2 var helt grei. Sesong 3 har ikke vært all verden synes jeg. Tar det seg ikke opp, kommer ikke jeg til å følge med lengre. Er MANGE andre serier som har gått forbi denne nå synes jeg. Burde bare hatt en sesong, så hadde helhetsinntrykket forblitt bra istedet for at det faller mer å mer for hver episode jeg ser nå. Men er da lov å håpe at den tar seg opp igjen etterhvert, selv om jeg har min tvil. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 JFM: Hva mener du med at serien har tapt seg? Jeg mener det at serien ikke er så bra som den en gang var. PS: Jeg sier ikke at den er dårlig nå. Men dårligere enn før Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Forrig episoden var jo knallbra, og den har ikke tapt seg syns jeg. Så kan du gi noen eks på det du syns har blitt dårligere? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Forrig episoden var jo knallbra, og den har ikke tapt seg syns jeg. Så kan du gi noen eks på det du syns har blitt dårligere? Vell. Forige episode var jo sykt bra. Men synes at etter de 5 første episodene (i s2)har det går (veldig) sakte men sikkert ned. Når det er sakt må jeg også si at jeg tror det vil bli bedre igjen. Men alt dette er jo min mening Endret 16. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vi er tilbake der vi begynte. I ett fengsel. Hva blir det neste sesong? Ett fengsel i Russland? Tenk dere 5 - 6 sesonger da. Hva kommer samleboksen til å hete? PrisonBreaks Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er jo egentlig pb sesong 1 over igjen, nytt fengsel, litt annet plott... Du vet bare mer om hvem de forskjellige karakterene er, og hvor de kommer fra. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sesong 3 starta litt kjedelig for min smak, men har etter hvert eskalert noe sinnsykt. Å sammenligne Sona med Fox River blir som å sammenligne en gladiatorarena med en skolegård med bråkete unger. Episode 5 og 6, ettersom mine kilder ikke lyver, kommer til å ta helt av. Gled dere! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Enig. Har etter LOST blitt en trend å si "slutt serier tidlig" Slutt serien når de ikke har mer bra og komme med. Det har de nå. Så hvorfor klage? Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 noen som har sett det utkaste fra eppisode 5 på fox. han forklarer planen sin og hvordan de skal komme ut. den er jo ikke så veldig bra. men det kan funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå