DoktorBacon Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Synd at fengselsfulgen Scofield sin drivkraft er borte, nå som Sarah sitt hode ligger i en skitten pappeske. Lurer på hvordan dette vil påvirke serien fremover. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Han vet jo ikke om det da, Linc fortalte det ikke til Scofield fordi det ville ødelegge alt sammen. Jeg tenker mest på hva som vil skje ETTER at de rømmer og han får vite det. Den mafiadama, Susan eller Sophia eller hva hun nå heter, irriterer meg skikkelig. Hadde forestilt meg at Linc skulle ta et skikkelig kvelertak på deres neste møte, men den gang ei. Lurer på hva Scofield vil gjøre med den dama når han finner det ut, tror ikke hun vil leve særlig lenge. Hva hadde dere gjort med dama hvis dere var Linc? Jeg hadde antakeligvis brekt nakken på henne ved første sjanse. Endret 11. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Sånn at når de som har sønnen hans ikke hører fra henne, dreper sønnen? good choice my friend... Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg tipper det vil ta litt tid før de bryter seg ut av sona. Det skjer garantert ikke snart. Og en annen ting er at når Michael finner ut det om sara så kommer han ikke til å gå etter The Company for å drepe de som har gjort det ettersom de brukte 2 sesonger på å bevise at de ikke var mordere. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Beklager for off topic, men NaCl vanlig salt vi bruker i maten. Natronlut (aldri hørt det navnet) er mulighens NaOH. On topic: Var litt skeptisk til sesong 3, men etter å ha sett siste episode har jeg den gode PB følelsen igjen, bare håper de får brutt seg ut fra Sona litt kjapt. Hehe ja, selvsagt. NaOH er natronlut. Det de bruker i Fight Club Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 her en en trailer til episoden : http://videos.24fans.net/PRISON_BREAK/episode5/ Oj! Virker somd ette blir smålig intensinvt ja Blir en bra episode tror jeg! Tipper ahn studerte vaktene for å finne ut når de snudde seg osv. Så han kunne lage en "plan". Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Til de som ikke skjønte hva Micheal gjorde ute, han fikset det elektriske gjerdet, det ble nevnt ørten ganger. Dette gjorde han slik at Sucre kunne sprute på kjemikaliene, som ruster opp gjerdet - noe som kun skjer når det går strøm gjennom metallet. Gjorde faktisk dette forsøket på naturfaglaben for ca 5 år tilbake, der akselererte vi rustprosessen ved hjelp av strøm. Var jo han som slo av strømmen i utgangspunktet ? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Var jo han som slo av strømmen i utgangspunktet ? Han slo av strømmen i fengselet, så han kunne gå ut for å fikse strømmen til gjerdet. Menst han bare latet som han fikset begge. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Og i tillegg fikk han skaffa seg cellen han ville ha. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Personlig er jeg litt skuffet over denne sesongen. Savner den stemninga som fantes i sesong 2. Kjipt at de måtte drepe Sara også. Noen som vet hvorfor? Jeg håper PB tar seg opp ellers burde de ha gitt seg med sesong 2. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Personlig er jeg litt skuffet over denne sesongen. Savner den stemninga som fantes i sesong 2. Kjipt at de måtte drepe Sara også. Noen som vet hvorfor? Jeg håper PB tar seg opp ellers burde de ha gitt seg med sesong 2. Gravid, ble hun ikke..? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ok. Det var det jeg mente jeg hadde hört også. Sesong 1 og 2 var geniale, sesong 3 har ikke nådd opp til samme nivå ennå. Det er ikke en dårlig sesong, men så langt når den ikke opp til kvaliteten på de förste sesongene. Skal sove nå.-> Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ok. Det var det jeg mente jeg hadde hört også. Sesong 1 og 2 var geniale, sesong 3 har ikke nådd opp til samme nivå ennå. Det er ikke en dårlig sesong, men så langt når den ikke opp til kvaliteten på de förste sesongene. Skal sove nå.-> Jeg er enig. Det at det ikke er vakter i fengselet gjør det vel lettere for Michael og bryte seg ut også. Angående hvorfor han valgte den cella som han gjorde tror jeg er fordi at han skal grave seg ut derfra. Tviler på at han og Whistler og hvem nå andre som skal bli med på "the great escape" har tenkt å løpe forbi vakt tårna. Det hadde blitt litt dumt ass. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det blir virkelig spennende å se på hva som egentlig er planen til Michael. Den siste episoden var virkelig en høydare. Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 vet noen når neste prison break episode kommer? det står på fox at det er åtte dager igjen. Klarer ikke å vente så lenge. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) stemmer det, neste episode kommer 22 oktober, ble litt skuffet jeg også se link til episodelisten på tv.com http://www.tv.com/prison-break/show/31635/...p;tag=nav_bar;3 Endret 13. oktober 2007 av sonja84 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Så det er ikke til Mandag/Tirsdag`? :O Nå må jeg si jeg ble skuffet når jeg har gledet meg sånn etter jeg så traileren. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Episode 5 ser spennede ut Synd at vi må vente til 22 oktober Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fikk ikke med meg hva michael la oppi den groppen når de gravde når bellick merket det? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 tror ikke de fortalte hva han egentlig la der, når Luchero(han sjefen) konfronterte Michael om det fordi Bellick hadde gått og sladret, viste Michael at han bare hadde bundet gaffateip rundt ledningene for å isolere eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå