Myst Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror det er bare du som tror at hun ble spilt av Sarah. Det ble klargjort at hun var en annen person. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 var en ting som irriterte meg litt med det bildet av sarah, er det bare meg, eller var det egentlig 2 bilder? Bilde 1: Sarah hadde halve fjeset dekket av håret, du får heller aldri se dette bildet helt tydelig (kanskje fordi det egentlig ikke er henne bildet er av??) Bilde 2: Her ser du hele fjeset hennes og bildet blir vist skarpt, her er det den virkelige sarah Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 var en ting som irriterte meg litt med det bildet av sarah, er det bare meg, eller var det egentlig 2 bilder? 9638730[/snapback] Jepp, det er to forskjellige bilder som blir vist. Skjønner ikke hvordan serieskaperene fikk dette til. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det er en feil som inngår i "Continuity". Det betyr at scenene blir spilt inn helt tilfeldig og antar at det første bildet (uekte Sara) ble brukt først før de fikk tilgang til ekte Sara og erstattet den. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Synes dette var en god episode. En liten cliffhanger på slutten for oss som ikke leser spoilere og ikke bryr oss om de. 9623359[/snapback] bryr du deg ikke om de når du ikke leser de. Hehe det var da ganske opplagt! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Esken-i-garasjen-proplematikken diskuteres på høyt nivå allerede ja Nettopp ferdig med ep 3 og gud så irriterende avslutning! Vi så helt klart at det var et hode, og mest sannsynlig er det Sara sitt siden hun har forlatt serien. Nå får ikke vi bekreftet det før neste uke, men hvis det er tilfellet, har de gjort en stor tabbe. Å kutte ut Sara blir som å kutte ut Mahone i mine øyne. 9636272[/snapback] Hvis du ser episoden på en tv, stopper akkurat når Linc åpner esken og zoomer inn, ser at du ikke er et hode. Isåfall er det et veldig deformert hode. Veldig vanskelig å forklare hva det ser ut som, så jeg tok et bilde jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva tror folk det er etter å ha sett bildene? Neste episode blir bra. Spør du meg er det relativt høy standard på Prison Break fortsatt. Endret 6. oktober 2007 av dimiles Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Prøvde å ta et bilde jeg også, uten at det hjalp noe særlig i oppklaringen av hva som er i esken. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Helt ærlig, tror ikke de har et hode i esken. Mulig Sarah er død, men tviler om at de stresser med fake hodet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) ok, kanskje dere har rett. Får ta en nærmere titt senere. Ærlig talt aner jeg ikke hva den lille greia forestiller. Ingen hode, ingen finger. Blodig er den, så tror det er en kroppsdel, men hva er et mysterium. Endret 6. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Awww.. What's in the box?? What's in the box!? Tell me.. what's in the box!! ? DavidH, synes du har en STOOOOOOR spoiler på forrige side, som du bør legge i spoiler, eller fjerne.. det gjelder den ang. 24.. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg kan love dere at det ikke er et hode, det blir alt for drøyt for prison break... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Jeg kan love dere at det ikke er et hode, det blir alt for drøyt for prison break... 9654470[/snapback] Alt for drøyt? Så å hugge handa av T-Bag var ikke drøyt? Jaja. Er nok drøyere med et hode enn en hand. Men jeg tror at siden de gjorde dette men handa til T-Bag, så er det ikke umulig at de finner på å legge et hode i ei eske... Endret 7. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kanskje de har kutta ut hjertet hennes? Litt symbolikk inne i bilde og da. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kanskje de har kutta ut hjertet hennes? Litt symbolikk inne i bilde og da. 9654990[/snapback] Har vært inne på samme tanken selv. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror ikke at Sara forsvinner fra serien- og om hun gjør det, tviler jeg sterkt på at det kommer til å skje ved at det siste de viser oss er et avkappet hode. Tror blodet og det som er i esken stammer fra et dyr. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror ikke at Sara forsvinner fra serien- og om hun gjør det, tviler jeg sterkt på at det kommer til å skje ved at det siste de viser oss er et avkappet hode. Tror blodet og det som er i esken stammer fra et dyr. 9655890[/snapback] Har vi ikke oppklart at Sarah alt har forsvunnet fra serien? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hun er jo åpen for comeback Tviler på at det skjer, da ... Goscinny Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror ikke at Sara forsvinner fra serien- og om hun gjør det, tviler jeg sterkt på at det kommer til å skje ved at det siste de viser oss er et avkappet hode. Tror blodet og det som er i esken stammer fra et dyr. 9655890[/snapback] Har vi ikke oppklart at Sarah alt har forsvunnet fra serien? 9658768[/snapback] Sorry, trodde det bare var rykter, my mistake, i så fall er det jo trist lurer virkelig på hvordan serien utvikler seg da. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ayay, synest denne var bra Nermer seg nå ja, ser vertfall sånn ut Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hun er jo åpen for comeback Goscinny Not anymore! Endret 9. oktober 2007 av lago Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå