Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

Sesong 3 blir utrolig bra!

Håper det blir litt som sesong 1 igjen, men med en variasjon av innenfor fengselet og utenfor. Både Mahone og Michael er utrolig smarte så de blir sikkert et bra team... men det avhenger jo litt om hvordan Michael takler det som har skjedd tidligere da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De klarer i alle fall å holde et høyt nivå for hver episode, i motsetning til andre serier, som for eksempel Lost. Nye vendinger i historien hele tiden gjør det uforetsigbart og spennende, og det får vel veie opp for en del usansynlige situasjoner slik som at folk "dukker" plutselig opp i akkuratt rette øyeblikk osv.

Lenke til kommentar
Sesong 3 blir utrolig bra!

Håper det blir litt som sesong 1 igjen, men med en variasjon av innenfor fengselet og utenfor. Både Mahone og Michael er utrolig smarte så de blir sikkert et bra team... men det avhenger jo litt om hvordan Michael takler det som har skjedd tidligere da.

8335086[/snapback]

Nei gud forby, håper de tar en ny vri på det hele.

Lenke til kommentar

Det både håper og tror jeg også. Jeg ønsker på ingen måte noen panamaisk reprise av sesong én. Jeg håper de kommer seg kvikt ut av fengslet og blir forsøkskaniner for denne mystiske generalen. Håper jo at det ender bra, da, men ikke med at de rømmer Sona og lever lykkelige resten av sine dager. Det trenger mer innhold enn det.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det vil komme helt enda, iallfall ikke i videoform (noe har jo kommet allerede, men ikke med nye bilder). Jeg tipper nemlig de har stått på ganske bra den siste tiden for å hydrere oss tørstende fanatikere. I og med at sesongen ikke kommer før etter sommeren, blir det (håper jeg, iallfall) en del skriving og planlegging før filmingen begynner. Noen som husker hvordan dette var i fjor?

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

I fjor så fikk vi vel den første promoen i løpet av juli en gang, så det samme skjer vel i år. :) Filminga starter de nok i juni ja.

Gleder meg veldig til sesong 3, og ønsker den velkommen med positive øyne og åpne armer. :) Tror og håper at Scofield+Mahone kan bli et interessant sammarbeid.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
I fjor så fikk vi vel den første promoen i løpet av juli en gang, så det samme skjer vel i år. :) Filminga starter de nok i juni ja.

Gleder meg veldig til sesong 3, og ønsker den velkommen med positive øyne og åpne armer. :) Tror og håper at Scofield+Mahone kan bli et interessant sammarbeid.

8338850[/snapback]

Må si meg enig der, den duoen kommer til å være verdt å følge med på.

Men til den som har kommentert at Mahone har samme sykdom som Scofield, så er jeg ikke enig.

Lenke til kommentar

Mener å huske at de har samme sykdom, men to forskjellige varianter. Begge er usedvanlig smarte, men bare Michael klarer å beherske seg. Mahone må gå på litt ymse piller for å ikke frike helt ut.

Wikipedia sier Latent inhibition for Michael, men ingenting for Mahone som jeg klarte å skumlese meg til.

Lenke til kommentar

Her er det veldig lille av info som Wikipedia.org har på sessong 3 så langt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Season 3

Series creator Paul Scheuring has commented that the third season will consist of most of the original cast with new additions and that the overall theme will be "redemption".[7] The plot will continue from the second season finale, where most of the main characters have ended up in Panama with four characters incarcerated in prison. Although the conspiracy storyline has not finished, the third season's plot will be "as different in tone as Season 2 was from Season 1". According to the official website of Prison Break, the third season will return this fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...