Goscinny Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Iallfall på det bildet med avisen, burde de kunne klare å manipulere inn hennes hode. Ellers er det tragisk om Sarah blir skrevet ut av serien ved at hodet hennes ligger i eksen i hotellets garasje. Det blir for dårlig, men om Sarah ikke kommer tilbake selv etter graviditeten (noe hun vel ikke har tenkt til), så blir det jo ikke så lett. Syns dette var en veldig bra episode ENDRET: Jeg tror innholdet i esken er en kroppsdel eller noe slikt, men som ikke nødvendigvis tilhører Sarah eller LJ. Goscinny Endret 3. oktober 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 ENDRET: Jeg tror innholdet i esken er en kroppsdel eller noe slikt, men som ikke nødvendigvis tilhører Sarah eller LJ. 9624152[/snapback] Ja, jeg tror Saras hode i en boks hadde vært hakket for drøyt for Prison Break. Det er jo tross alt en prime time-serie. Jeg tror forøvrig at Sara kommer tilbake etterhvert. Selv om jeg ikke håper det. Misliker karakteren hennes. Eller kanskje bare skuespilleren. Whatev. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 ENDRET: Jeg tror innholdet i esken er en kroppsdel eller noe slikt, men som ikke nødvendigvis tilhører Sarah eller LJ. 9624152[/snapback] Ja, jeg tror Saras hode i en boks hadde vært hakket for drøyt for Prison Break. Det er jo tross alt en prime time-serie. Jeg tror forøvrig at Sara kommer tilbake etterhvert. Selv om jeg ikke håper det. Misliker karakteren hennes. Eller kanskje bare skuespilleren. Whatev. 9624994[/snapback] Hva feiler det deg? Prison Break trenger en så pen skuespiller Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hun kan jo skrives ut hele sesongen og komme igjen neste da? Siden denne handler om at han skal komme seg ut, så er ikke hu viktig. Men neste sesong derimot! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, men vis dem lager en sesong til så håper jeg den blir den siste. Jeg håper Sara kommer tilbake, siden jeg likte karakteren. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva feiler det deg? Prison Break trenger en så pen skuespiller 9625399[/snapback] Mener du at hu er stygg? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hu er jo ikke så veldig hot, men mere pen en styg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hu er jo fin. Ingen flere som syns det? Kan vell innrømme at hu er ikke super hot. Men hu er ganske pen da. Bilder av henne: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ikke rart sånne kvinner blir gravide Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Sarah Wayne Callies claims she was fired Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Syns i grunnen aldri hun var noe spesielt pen. Helt gjennomsnittelig, men ingenting å rope hurra for. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så nettopp ep 3, og håper ikke Sara's hode ligger i esken det blir for dumt at dem skal drepe hu med engang selv om hun ikke er med. Men hun har jo fått sparken å, så det er sikkert hennes hode som ligger der. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Syns i grunnen aldri hun var noe spesielt pen. Helt gjennomsnittelig, men ingenting å rope hurra for. 9628473[/snapback] Vedder på at du sannsynligvis er under gjennomsnittlig Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vedder på at du sannsynligvis er under gjennomsnittlig 9630851[/snapback] Og med kommentarer som det der vet jeg hva som "sannsynligvis er under gjennomsnittlig" hos deg. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Herregud og uverdig den dobbelen til Callies var, samt stemmen. Ble flau på vegne av Prison Break. Synes sesong 3 har tapt seg mye i forhold til 1 og 2. . Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Synes plottet har gått litt på tomgang nå i starten. Jeg føler at jeg har sett ting før, håper sesongen tar seg opp. Men til gratis underholdning å være, er det helt greit Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Begynt å se på sesong 1 igjen i senga før jeg sovner om kvelden jeg nå. Greit å ha noe å gjøre mens man venter på neste episode i sesong 3. Merker jo allerede nå etter å ha sett ferdig 4-5 episoder av sesong 1 var virkelig av et helt annet kaliber. Nei, med fare for å gjenta meg selv; de skulle avsluttet serien i sesong 2. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Esken-i-garasjen-proplematikken diskuteres på høyt nivå allerede ja Nettopp ferdig med ep 3 og gud så irriterende avslutning! Vi så helt klart at det var et hode, og mest sannsynlig er det Sara sitt siden hun har forlatt serien. Nå får ikke vi bekreftet det før neste uke, men hvis det er tilfellet, har de gjort en stor tabbe. Å kutte ut Sara blir som å kutte ut Mahone i mine øyne. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 I følge det intervjuet som ble linket til, hvor hun selv sa hun hadde fått sparken...Nevnte hun jo at hun ville sagt ja om hun ble spurt til å bli med igjen da Men hun visste jo ikke hvordan hun skulle bli "skviset" ut av serien..så det er jo fullt mulig at det er hennes hodet, og at hun ALDIRG kommer tilbake. Personlig synes jeg det er veldig dumt og trist men.....Skulle gjerne hatt hun med videre jeg Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Bare jeg som synst at Sara er veldig STOR når han sitter på stolen og snakker? Komt langt i graviditeten? Fikk heller ikke noe spesielt øye på henne da de skubbet henne inni bilen. Så skal ikke se bort fra at det er Sara's hode i esken, og at Michael klikker og skal ut får å ta de folkene. Menmen. Time will show. Håper det ikke da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå