Epleskrell Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tror at innholdet i esken var.... (NB! Spoiler basert på mer enn episode 3x3) Hodet til Sarah... ettersom jeg dessverre leste spoiler om at hun ikke kommer tilbake 9617377[/snapback] Tror dessverre jeg også... Serlig med tanke på at det er Linc som finner esken. Hadde det vert JD hadde han nok klikket så mentalt at han ville gått til direkte angrep på alt og alle. Hvis det er Sarah kan han holde kjeft om det til Michael så han arbeider for å redde hu.... Men litt døvt at han som ofrer alt mister alt.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Bra episode, ikke like spennede som de to siste. Tipper Linch er rimelig irritert over og ikke redde Sarah og sønnenhans, de kom seg unna akuratt ;P Hva trur dere er i den boksen by the way? Lenke til kommentar
whom Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Bra episode, ikke like spennede som de to siste. Tipper Linch er rimelig irritert over og ikke redde Sarah og sønnenhans, de kom seg unna akuratt ;P Hva trur dere er i den boksen by the way? 9618282[/snapback] Se innlegget over deg om du vil spoiles Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Vil spoiles? Er bare en teori det Epleskrell skriver da! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ahh. så epiosden nå. Ting jeg vil si noe om 1. Tipper James lyver. Tror ikke på den fiskehistorien hans. 2. Blir nok en fight mellom T-Bag og han negeren som også er med Luchero i toppetasjen der! 3. Noen som har begynt å tenkt på planen til Micheal? Har tydeligvis noe med de døde som blir fraktet ut, siden han virker så intressert i det. 4. Hva som var esken, er vanskelig å tippe. At det er hode er vel litt drøyt, men kanskje en arm eller noe? 5. Blir spennende å se hva som skjer når Lechero finner ut at den ringte var Scofield. Blir nok en liten konflikt der. 6. Mahone. Han MÅ spille en rolle her, eller så ville han ikke vært med. Klarer ikke helt å finne ut hva som skal skje med han. Tipper han blir venn med James, og skal sikkert hjelpe han med å finne med boken? Bare noen teorier! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 I en av de "Dunn-dun-dun!" greiene til reklame for vi jo gjennom en ventilasjonsgreie. Og øyeblikket etter var Scofield like ved et som var ganske likt. Så kan jo ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 2. Blir nok en fight mellom T-Bag og han negeren som også er med Luchero i toppetasjen der!9620471[/snapback] Tipper nok heller at T-Bag gjør Luchero paranoid nok til å få Luchero til å gjøre jobben for han. En T-Bag med kun en arm er jo ingen match mot noen i slåsskamp? Tipper nok heller han utnytter en av sine styrker, som f.eks. manipulasjon. 3. Noen som har begynt å tenkt på planen til Micheal? Har tydeligvis noe med de døde som blir fraktet ut, siden han virker så intressert i det. 9620471[/snapback] Det har du nok rett i. Hvordan han skal gjøre det er fortsatt et mysterium for meg. Kanskje organisere en kamp og forfalske sin egen og Whistlers død? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 3. Noen som har begynt å tenkt på planen til Micheal? Har tydeligvis noe med de døde som blir fraktet ut, siden han virker så intressert i det. 9620471[/snapback] Kanskje organisere en kamp og forfalske sin egen og Whistlers død? 9620585[/snapback] Det tviler jeg på. Det klippet vi har sett gjentatte ganger er at vaktene skyter likene igjen når de er på utsiden, for å forsikre seg om at de er døde. Å "spille død for så å være fri" er jo det første alle seerne tenker, så da viser de det klippet mange ganger for at vi også skal skjønne at det er umulig. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Mahone. Han MÅ spille en rolle her, eller så ville han ikke vært med. Klarer ikke helt å finne ut hva som skal skje med han. Tipper han blir venn med James, og skal sikkert hjelpe han med å finne med boken? 9620471[/snapback] Tror Bellik, og han "I love America"-gutten også kommer til å spille viktige roller. Tror T-bag kommer til å bli i Sona resten av sitt liv. Kanskje organisere en kamp og forfalske sin egen og Whistlers død? 9620585[/snapback] Det tror jeg ikke. Tror det er mange flere enn de to som vil prøve å rømme. F.eks Mahone, Bellik, han "I love America"-gutten og han "bossen" i fengselet. Men alt jeg skriver er vill gjetting Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Blir nok som i sesong 1 at mange fler joiner crusaden. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hvis jeg skulle gjette på innholdet i esken tror jeg at jeg tipper det var hodet til Whistlers kjæreste, eventuelt sønnen til Lincoln. Endret 2. oktober 2007 av contaminated Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kanskje organisere en kamp og forfalske sin egen og Whistlers død? 9620585[/snapback] Tviler jeg på at Scofield gjør, siden han vet at vaktene skyter de som er drept enda en gang når de kommer på utsiden av veggene, dette så vi jo et lite flashback av i denne episoden. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Tror kanskje mer på å komme inn i en bil, eller noe? Det som er med Sona er jo at de eneste vaktene, altså trusslene er de som står i tårnene. Så klarer Scofield og komme seg under! Endret 2. oktober 2007 av Noreng Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det var da ikke Sarah vi så i denne episoden? Synes de kunne funnet ei som ligna mer på henne =/ Kan ikke Scofield bare grave et hull under bakken og poppe opp langt unna gjerdet ? ^^ Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan ikke Scofield bare grave et hull under bakken og poppe opp langt unna gjerdet ? ^^ 9622514[/snapback] Om han graver seg unda er det vel ganske tror sjangs at hele greia raser i sammen. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Og dessuten, han har veldig dårlig tid. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Synes dette var en god episode. En liten cliffhanger på slutten for oss som ikke leser spoilere og ikke bryr oss om de. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Likte episoden. Syns det var litt mye styr med at Michael skulle prate med Sarah på telefonen, men han var vel ute etter å få noen tips. Merkelig at vi aldri så ansiktet til Sarah, bare bakhodet hennes. kan hende de brukte en annen skuespiller til det også. Er jo en enorm nedtur for serien hvis ikke Sarah kommer tilbake. Scofield mister litt av piffen da. Venter spent på neste episode. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Merkelig at vi aldri så ansiktet til Sarah, bare bakhodet hennes. kan hende de brukte en annen skuespiller til det også. Er jo en enorm nedtur for serien hvis ikke Sarah kommer tilbake. Scofield mister litt av piffen da. 9623433[/snapback] Synes også det var litt rart at vi aldri så ansiktet til Sarah. Jeg fikk nesten følelsen av at vi skulle tro at det ikke var den «virkelige» Sarah. Men trolig skyldes det som sagt kun at de har brukt en annen skuespiller, som ikke lignet veldig forøvrig. Er litt rart at de ikke kunne bruke den originale skuespilleren, var bare et bilde og en liten scene det var snakk om. Det kan hun vel greie om hun er gravid, eller har fått barn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå