JimRamse Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja men hvorfor vet du ikke det da?? :!: Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Syns synd på han Whistler fyren når han prøvde å mure seg inne igjen når Mohone er for å hente han. var bare noe så ynkelig med hele scenen. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Syns synd på han Whistler fyren når han prøvde å mure seg inne igjen når Mohone er for å hente han. var bare noe så ynkelig med hele scenen. 9584572[/snapback] Lurer på hvor han fikk all den maten ifra, han var jo der lenge? Ga jo kjøtt å greier til Bellick Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Lurer på hvor han fikk all den maten ifra, han var jo der lenge? Ga jo kjøtt å greier til Bellick 9586356[/snapback] Kan ikke se for meg det er så vanskelig å få tak i rottekjøtt i en kloakk Lenke til kommentar
O.J Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Maten skjønner jeg hvordan han fikk tak i, men ikke vann å drikke Endret 27. september 2007 av O.J Lenke til kommentar
O.J Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kloakk vann? 9586531[/snapback] Fullt av bakterier. Vil gi deg diare og feber. Kunne ikke overlevd på det. Lenke til kommentar
kristoffer00 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 noen som vet hvor det går a laste ned prison break episode 1 sesong 3? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja, men kan nok ikke poste det her Lenke til kommentar
kristoffer00 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja, men kan nok ikke poste det her 9588441[/snapback] pm? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Mange som snakker om PB feelingen. Må si jeg kjenner den svakt. Det sekundet episode 2 var ferdig vred hele kroppen seg i smerte! Fantastisk epsiode, dog det ikke skjedde det "store" så var det mye viktig som skjedde. Blir spennende å se hvordan Michael skal komme seg ut. Kan nesten garantere at han lille "I-love-America" gutten kommer på lag med dem. Lenke til kommentar
kristoffer00 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Mange som snakker om PB feelingen.Må si jeg kjenner den svakt. Det sekundet episode 2 var ferdig vred hele kroppen seg i smerte! Fantastisk epsiode, dog det ikke skjedde det "store" så var det mye viktig som skjedde. Blir spennende å se hvordan Michael skal komme seg ut. Kan nesten garantere at han lille "I-love-America" gutten kommer på lag med dem. 9588476[/snapback] noen som vet om noen enkle sider å laste ned fra? send pm?? torrent skjønte jeg ikke mye av:( Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nå føler jeg meg litt dum her... Men.. Hvorfor i helsikes klarte Scofield å få bounty'n av fra han Whistler -karen. Vannet? How? Why? ..hva hadde vann med saken å gjøre? ..og jeg har ennå ikke fått med meg hvorfor bounty'n var der i første omgang.. Begynner jeg å bli så dårlig i engelsk!? Please enlighten me! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Vannet var jo UBER viktig for å få tilbake "freden" i fengselet. Og MR. Boss lå litt dårlig ann fordi dem ikke hadde mer vann. Siden Scofield basicly reddet livet til alle og ikke mins bossen, så tenkte han at scofield ikke var så dum alikevel. Var i hvertfall sånn jeg tolket det, håper det ikke er langt fra hva andre mener også Hvorfor det var bounty på han........tja det skal jeg ikke si meg 100% sikker på Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Han hadde visst drept en eller annen fyr, ordføreren eller noe sånt, så den som drepte Whistler skulle få møte en dommer som var en god venn av ordføreren, som da kunne løslate de fra fengslet. Derfor var det bounty på Whistler =) Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jupp det med ordfører hørtes veldig kjent ut ja...lurer dog på om det var broren til ordføreren da Uansett et eller annet i den sjangern var det i hvertfall ja Orker ikke se episodene en gang til for å finne ut nøyaktig Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Huff, har nå sett episode 1 og 2, og jeg har samme inntrykk av serien som det jeg hadde på slutten av sesong 2: Den går i feil retning. Nytt fengsel, karakterer som ikke er spennende, og storien grenser til science-fiction. Sorry men nå orker jeg ikke mer "spenning". Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg syns sesong 3 har åpnet bra jeg, kanskje ikke helt den samme spenninga. Men den kommer Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Tja, kan ikke akkurat si meg enig: * Plutselig en helt annen story. * Sånn helt tilfeldig møtes linc og sucre mitt i panama. * Scofield kjører MacGyver med helt random items 17åringen fikk taki på noen sekunder, kun ved hjelp av penger: Som er helt fullstendig ubrukelig i fengselet * Hele whistler situasjonen, nesten ingenting er dratt med skikkelig fra de tidligere sesongene. Føles nesten ut som en ny serie "Prison Break 2" eller noe sånt * Og en sist goof: Whistler har levd gud vet hvor lenge nedi kloakken, han så helt forferdelig jævlig ut, hadde sikkert alt mulig av sykdommer, blodsukkernivå på 0, puls på 3, etc. Etter 10 sekunder og et glass vann ser han ut som en modell elns. Jaja, hører jeg mye om hvor bra sesong 3 av prison break er rundt på skolen av venner etc, kommer jeg nok til å se mer, men sånn der ser ut nå, er det bare et fattig forsøk på å tjene penger. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tja, kan ikke akkurat si meg enig: * Plutselig en helt annen story. * Sånn helt tilfeldig møtes linc og sucre mitt i panama. * Scofield kjører MacGyver med helt random items 17åringen fikk taki på noen sekunder, kun ved hjelp av penger: Som er helt fullstendig ubrukelig i fengselet * Hele whistler situasjonen, nesten ingenting er dratt med skikkelig fra de tidligere sesongene. Føles nesten ut som en ny serie "Prison Break 2" eller noe sånt * Og en sist goof: Whistler har levd gud vet hvor lenge nedi kloakken, han så helt forferdelig jævlig ut, hadde sikkert alt mulig av sykdommer, blodsukkernivå på 0, puls på 3, etc. Etter 10 sekunder og et glass vann ser han ut som en modell elns. Jaja, hører jeg mye om hvor bra sesong 3 av prison break er rundt på skolen av venner etc, kommer jeg nok til å se mer, men sånn der ser ut nå, er det bare et fattig forsøk på å tjene penger. 9591237[/snapback] Hva er vel ikke det i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå