Litraphy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg likte første episoden godt jeg. Kona derimot likte den ikke. Som mange her sier, så trengs det nok noen episoder før "det skjer" Skulle det mot fromodning ikke "skje" så er jeg litt små redd dette bli en ny "lost" (jeg slutta å se lost etter s02) gir første episoden 8\10 jeg 9525394[/snapback] Er det jeg er redd for også. Er synd hvis vi må se nok en stor serie med mye potensiale gå rett i dass, med mangel på bedre ord. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Blir trist uten Sarah da Drive å få barn sånn når man er med i Prison brake da... Men skal vel klare å se serien fordet, bare det ikke blir alt for likt s. 1 Neste episode kan ikke komme fort nok.......Så promoen..........Sessong 1 poppet fort opp i hodet mitt......Og det i seg selv er jo ikke et godt tegn......Men uansett om det går downhill eller uphill så har jeg vel blitt "prison break slave" og må nok se hele sessongen uansett. Synes første episode var ok....men gjorde meg jo litt skeptisk til resten av sessongen, og det hjalp jo ikke å se den promoen akkurat heller. Men jeg krysser fingerne og håper dette blir en KICK ASS sessong Endret 19. september 2007 av Goodall Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Sesong tre startet bra, jeg håper bare ikke at de kjører LOST-veien og trasher hele serien med nye plots hele tiden. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 AMEX Preview for neste episode Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Likte den promoen Alle fengselsserier har sine riots, håper det blir en del action i denne. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Likte den promoen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alle fengselsserier har sine riots, håper det blir en del action i denne. 9532129[/snapback] Takk for at du bruker spoilertag da hvertfall.. Endret 20. september 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Likte den promoen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alle fengselsserier har sine riots, håper det blir en del action i denne. 9532129[/snapback] Takk for at du bruker spoilertag da hvertfall.. 9532660[/snapback] Huh? Han røpte da vel ikke noe av neste episode, gjorde han? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Likte den promoen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alle fengselsserier har sine riots, håper det blir en del action i denne. 9532129[/snapback] Takk for at du bruker spoilertag da hvertfall.. 9532660[/snapback] Huh? Han røpte da vel ikke noe av neste episode, gjorde han? 9532725[/snapback] Veit ikke om jeg misoforsto det han skrev, men slik jeg ser det så står det nå noe fra neste episode der. Ikke noe stor spoiler akkurat, men jeg liker og ikke vite en dritt om episoden før jeg ser den. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg tror at denne sesongen har mye potensiale, men den kan lett bli ødelagt. Jeg håper ihvertfall at de gir seg etter denne sesongen, med mindre de finner på noe fantastisk genialt! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg tror at denne sesongen har mye potensiale, men den kan lett bli ødelagt. Jeg håper ihvertfall at de gir seg etter denne sesongen, med mindre de finner på noe fantastisk genialt! 9544151[/snapback] Lurer på om det skal komme 6 sesonger. Noen som vet ? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har vell kontrakt til 6 sesonger. Personlig tror jeg ikke dette skjer. Blir nok denne sesongen, og max 1 til. Bør dog gi seg etter denne. Lenke til kommentar
hojo Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Dette kan være nemnt før i denne posten men jeg gidder ikke å finkjemme posten for å finne det ut;) Er det noen som har lagt merke til at han mannen som besøker Michael Scofield i Sona, er samme mann som t-bag snakket med i episode 22 i sesong 2 (38:20)? Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvordan kan dere aper si at det ikke bør komme mer sesonger? Jo mer jo bedre, hvis dere ikke ønsker mer så ikke se på da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvordan kan dere aper si at det ikke bør komme mer sesonger? Jo mer jo bedre, hvis dere ikke ønsker mer så ikke se på da! 9563002[/snapback] fordi apene har lyst til og se en slutt, din pappegøye... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvordan kan dere aper si at det ikke bør komme mer sesonger? Jo mer jo bedre, hvis dere ikke ønsker mer så ikke se på da! 9563002[/snapback] vi tenker likt, Mrfluesikring Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) det er da ikke noe gøy og se en serie som blir strekt i det uendlig og bare resirkulerer og finner på dårlige unnskyldinger for og fortsette, derfor er det bra at det ikke går så altfor lenge og gir oss en bra slutt.. Endret 24. september 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 så lenge serien holder seg bra, syns jeg de kan fortsette. det eneste jeg håper er at jeg en gang før jeg dør får sett slutten. og jeg har forhåpentligvis mange år igjen å leve Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 greit nok det men, det er veldig rart at serier som Prison Break kan holde seg bra over 3 sesonger, men derimot Heroes og Lost har potensialet til å gå over 6 sesonger og holde koken Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Nå begynner dette å ta form! Så episode 2 nettopp. Tror vi har en god sesong i vente. Spoiler: I denne episoden får vi se hvordan Sucre har det. James Wistler (rottemannen) blir brøtte ut av dette rommet han er i, av Alex. Episoden handler stort sett om at fangene i Sona ikke får vann. Men Michael fikser problemet. gidder ikke skrive mere nå Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Haha, morsomt når Michael leker MacGyver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå