Nevnarion Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Episoden var ganske bra, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Likte Mahone i denne episoden, håper han og Michael kan få til et bra samarbeid etterhvert. Har også litt medfølelse med Bellick. Michael var tøff som alltid, ah beundrer måten han er på, råkul rett og slett. At LJ og Sarah holdes som gisler åpner også for mye spennende framover. Men håper virkelig ikke det blir en hel sesong til med å rømme fra fengsel. Tror historien kan blir veldig begrenset inne i Sona og Linc som flyr rundt i Panama. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Tenkt litt på det.Bør være en _GOD_ grunn for at Michael skal bryte ut han fyren. Vist USA vil ha ut en fyr fra fengsel der, trenger de nok ikke å gjøre mer enn å knipse fingrene. 9524468[/snapback] Er ikke sikkert The Company har så mye de skulle sagt der. USA har ingen myndighet i Panama, og Panama har så og si ingen myndighet i Sona. Hvis personen i fengsel er veldig viktig for The Company, forstår de sikkert at de ikke kan drepe Sarah - personen som kanskje betyr mest i scofields liv. Hvis ikke alt bare er en test, da.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg likte første episoden godt jeg. Kona derimot likte den ikke. Som mange her sier, så trengs det nok noen episoder før "det skjer" Skulle det mot fromodning ikke "skje" så er jeg litt små redd dette bli en ny "lost" (jeg slutta å se lost etter s02) gir første episoden 8\10 jeg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Skal se episoden i kveld, har oversatt teksten med noen andre. Så vær så snill og ikke røp veldig masse da Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Skal se episoden i kveld, har oversatt teksten med noen andre. Så vær så snill og ikke røp veldig masse da 9525400[/snapback] Såklart kommer jo vi til å fortsette og snakke om episoden, selvom du ikke har fått sett den enda? Da får du bare holde deg unna tråden! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Eg syns dette var ein ok start. Det bør virkelig ikkje ta ein hel sesong å komme seg ut av det fengselet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvis det blir det så blir det for dumt as Da gidder jeg ikke se på mer. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Tenkt litt på det.Bør være en _GOD_ grunn for at Michael skal bryte ut han fyren. Vist USA vil ha ut en fyr fra fengsel der, trenger de nok ikke å gjøre mer enn å knipse fingrene. 9524468[/snapback] Er ikke sikkert The Company har så mye de skulle sagt der. USA har ingen myndighet i Panama, og Panama har så og si ingen myndighet i Sona. The Company er en meget mektig organisasjon i verdens mektigste land. Drittstedet Panama og det råtne fengselet Sona er jo seff ingen hindring for disse folka. Dette er nok en test for Scofield av en eller annen uviss grunn, men det er jo vanskelig å skjønne hvorfor noen ville giddet å gå gjennom alt dette bryet. Men det er jo også mye mulig at det er noe meget spesielt med denne rottemannen, uten at vi dødelige ikke klarer å tenke hva det kan være. Uansett er det jo veldig klart nå at Sona og sesong 3 aldri var i serieskapernes hue når de først begynte å lage Prison Break. Men men, det kan jo absolutt bli spennende å følge med videre. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Berre lurte på om Sarah er på vei ut av serien iom at du ikkje fekk sett fjeset hennar, eller hørte ein einaste replikk frå ho... det kunne ho godt ha hatt i dei scenena med LJ. Berre tilfeldig? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Berre lurte på om Sarah er på vei ut av serien iom at du ikkje fekk sett fjeset hennar, eller hørte ein einaste replikk frå ho... det kunne ho godt ha hatt i dei scenena med LJ. Berre tilfeldig? 9526652[/snapback] Hu ska jo være gravid ellerno nå da, så er en viss sjanse for at hu ikke dukker opp før sent i sesongen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Tror ikke Sara får noen stor rolle denne sesongen, siden skuespilleren som sagt er gravid. Ikke var hun i introen heller, så kanskje hun blir skrevet ut (drept av de som holder henne fangen muligens?) Det jeg savnet i denne episoden var Sucre, men regner med vi får se hvordan det går videre med han senere Endret 19. september 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Tror ikke Sara får noen stor rolle denne sesongen, siden skuespilleren som sagt er gravid. Ikke var hun i introen heller, så kanskje hun blir skrevet ut (drept av de som holder henne fangen muligens?) Det jeg savnet i denne episoden var Sucre, men regner med vi får se hvordan det går videre med han senere 9526834[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Leste at Sarah ikke er gravid lenger, tror hun fikk en datter. Går en del rykter om at hun ikke kommer tilbake til serien pga familie. Kanskje Michael ikke klarer å bryte ut Whistler innen tidsfristen, og derfor dreper de henne og LJ.Sucre får vi se mer av i episode 2. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Likte nå episoden jeg da.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Tror ikke Sara får noen stor rolle denne sesongen, siden skuespilleren som sagt er gravid. Ikke var hun i introen heller, så kanskje hun blir skrevet ut (drept av de som holder henne fangen muligens?) Det jeg savnet i denne episoden var Sucre, men regner med vi får se hvordan det går videre med han senere 9526834[/snapback] Sucre kom vel til Panama i slutten av sesong 2, eller? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Syns episoden var ganske bra, og tror sesong 3 blir bra. Men håper dem ikke holder på for lenge, så det blir så dratt ut. Men er hun som spiller Sara gravid? Veldig synd vis hun blir drept eller skrevet ut fra historien. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Sucre kom vel til Panama i slutten av sesong 2, eller? 9529191[/snapback] Ja, det siste vi så var at han var på leting etter Maricruz (som Bellick har gjemt unna en plass), og at han falt om på bakken midt i veien. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Men er hun som spiller Sara gravid? Veldig synd vis hun blir drept eller skrevet ut fra historien. 9529241[/snapback] Gravid indeed. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Skulle det mot fromodning ikke "skje" så er jeg litt små redd dette bli en ny "lost" (jeg slutta å se lost etter s02) 9525394[/snapback] da har du virkelig gått glipp av noe! sesong 3 av lost er Ekstremt bra!! holder på nivå med sesong 1! skal være enig at sesong 2 var litt sånn boring.... men holder du ut den så får du mye bra i sesong 3 , lover deg! season 3 av lost sry off-topic praten men måtte bare si det... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Sarah er ikke gravid lengre, hun fikk en jente 1 september. On January 23, 2007, her publicist announced that the couple were expecting their first child. It was reported that on September 1, 2007 that Callies and her husband welcomed a baby girl who they decided to name Keala Winterhalt, stated by Michael Ausillo, TV Guide column from September 19, 2007. Dette er det en som har skrevet på IMDb: "Sarah Wayne Callies will be back in episode 4, where she’ll be doing off voices and the physical image of her character will be played by another character but by episode 6 SWC will be fully back. The voice offs will be done a couple of weeks before the episode airs, since she’s on maternity leave. I know this for fact because I auditioned for her replacement scene." (source: prisonbreakmanhunt.com) Her står det derimot at hun ikke kommer tilbake. Her står det også at hun ikke kommer tilbake. "The third season of “Prison Break” was to start shooting by then, so the producers used a body double for her in the first few episodes. Todd Adair, a Fox spokesman, explained that a double was used because the timeline progressed only a couple of months over the first two seasons and there was no way to incorporate Ms. Callies’s pregnancy into the story line. Mr. Adair declined to comment about whether Ms. Callies might reappear, and a spokeswoman for the actress did not return phone calls to comment, but a person involved in the show confirmed that Ms. Callies has decided not to return after giving birth." Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Så forøvrig episoden på natta når den kom, men har ikke brydd meg med å poste noen tilbakemeldinger før jeg fikk sette episoden èn gang til. Min konklusjon er vel i grunn det at dette var en ganske trøtt episode. Følte at det ble mye deja vu. Håper i hvertfall, som mange andre nevner, at dette ikke blir en reprise av den første sesongen. Men med tanke på så mye som skjedde fram og tilbake i sesong 2, så burde vel de som skriver serien ha noen gode ideer på lur. Vi får vente å se hva som skjer i de neste episodene. Selv så legger jeg nok PB på hylla for godt hvis det er samme gamle opplegget i de neste 2-3 episodene. Men for nå så gir jeg sesong 3 en sjans. 3/6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå