Winydancer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Grei start. Som forventet. Mener denne sesongen har stort potensiale! Lenke til kommentar
vk2elev Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Denne gangen har han jo bare en uke på å bryte dem ut. Dog kan jo tidsfristen bli forskyvet en del, det så vi jo i sesong 1. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Nå som vi har fått en egen Prison Break del på forumet her, syns jeg vi bør gjøre sånn som blir gjort i Lost delen, å lage en diskusjonstråd for hver episode og bruke dette som en generell diskusjonstråd for alle sesongene. Noen som er enige? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 wohoo. første episode endelig ute. gleder meg! men skal ikke se den før jeg får 37 tommer'n. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Helt brukbar episode. Spent på å få vite littt av plottet senere i sesongen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Helt grei episode, men faen a, jeg gidder ikke se reprise på sesong 1. Hvis ikke Michael er ute etter 10. episode gir jeg opp Prison Break 9519409[/snapback] Enig, de kan ikke ha en hel sesong med at Michael ska buste ut en kis igjen. 9519729[/snapback] Da skal i såfall sesong 3 kun gå over en tidsperiode på ei uke, så det tror jeg ikke. Var en god førsteepisode, og de kan fylle sesongen med en del! Likte Sona og han som satt nede i fangehullet. Gleder meg til å få vite mer om det! Men er det The Company som vil at Michael skal bryte ut denne mannen? The Company må jo ha noe større enn det i planene. Hvis ikke blir jeg skuffet. Tøft å se Mahone hjelpe Scofield i den slosskampen! Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Spennende start, jeg ville ikke akkurat vært i et slikt fengsel.. Men jeg ser frem til flere episoder Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bedre start enn jeg hadde ventet. Var en del "ooh" øyeblikk. Deriblant introen og i slosskampen når Mahone kom og drepte den store fyren. SNAP! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Spennende start, jeg ville ikke akkurat vært i et slikt fengsel.. 9523279[/snapback] Men du kunne godt tenke deg et opphold i et hvilket som helst annet fengsel ? Endret 18. september 2007 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Nei, holder meg unna slikt jeg:P Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Sitter her nå og leser deres innlegg. Dere som klager, hva forventer dere at manuskribenten skal levere dere i en episode som varer 45 min. på en serie som akkurat har startet på sin tredje sesong? Greit nok at Scofield har fått en liknende oppgave som i sesong 1, men dette betyr vel ikke at sesong 3 blir en blåkopi av sesong 1? Har dere en del av manuset liggenes forran dere? La Scofield få litt tid på seg. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Sitter her nå og leser deres innlegg. Dere som klager, hva forventer dere at manuskribenten skal levere dere i en episode som varer 45 min. på en serie som akkurat har startet på sin tredje sesong? Greit nok at Scofield har fått en liknende oppgave som i sesong 1, men dette betyr vel ikke at sesong 3 blir en blåkopi av sesong 1? Har dere en del av manuset liggenes forran dere? La Scofield få litt tid på seg. 9523937[/snapback] ja, la han få litt tid på seg. dette blir vel en bra sesong skal dere se. hvorfor skulle denne sesongen bli så mye dårligere enn de to første? det er jo samme produsent. er det ikke? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvorfor skulle denne sesongen bli så mye dårligere enn de to første? Fordi andre sesong var anderledes enn første. Første var å rømme fra fengsel. Andre var å ikke bli tatt igjen. Nå er vi pluttselig tilbake der vi startet, nemlig i fengsel. Men, jeg har ikke gitt den opp. Håper på enda en god sesong jeg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Men, jeg har ikke gitt den opp. Håper på enda en god sesong jeg 9524096[/snapback] Rett innstilling . Vi er enda tidlig i sesongen. Vi vet jo ikke hva som vil skje. Tidsfristen Scofield fikk var på en uke, var den ikke? Er ikke dermed sakt at han kommer til å bruke en uke (selvom jeg tror det går over en uke). Poenget mitt er at vi bare har sett de første 42 minuttene av sesong3. Det er enda flere timer igjen av sesongen og veldig mye spennende kan skje... edit: leif Endret 18. september 2007 av JFM Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 var egentlig litt skuffende sesongstart.... men jeg kom meg igjenom. ble spennende i slutten tho når linc kom med infoen til michael. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Det var ikke så mange badboys i Sona tbh, mange av dem var jo puslinger. Endret 18. september 2007 av St.Matias Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tenkt litt på det. Bør være en _GOD_ grunn for at Michael skal bryte ut han fyren. Vist USA vil ha ut en fyr fra fengsel der, trenger de nok ikke å gjøre mer enn å knipse fingrene. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg likte sesongstarten veldig bra jeg. Og hvorfor mener dere at det skal bli kjedelig bare fordi plottet tilsynelatende er temmelig likt som sesong 1? Når jeg så sesong 1 i reprise i sommerferien syntes jeg det var dritbra da også, så sesong 3 med lignende plot behøver jo ikke å bli noe dårligere av den grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) jo, synes dette var en dårlig start... fikk ikke lyst til å se mer, (men skal jo det) det virker som hele greia på nytt, blir litt for dumt, føler at utviklerene tror vi er noen dumme sauer som ikke kan bruke hodet... håper at dette blir den siste sesongen, det skulle ha endt etter sesong 2... edit: er hu dama på slutten som snakket med broren til scofield, kan det være scofields mot part? altså en smart kvinnelig versjon av ham? det var jo snakk om at det skulle komme en dame i bildet med scofields kunnskaper. Endret 18. september 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Lurer på om vi har sett samme serie? Starten på sesongen var jo kjempe bra. Forstår ikke hvorfor mange her ser på denne sesongen som en "reprise" av sesong 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå