666=TRIPPLE-SEX Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Helt ok start av sesong 3, men ikke helt overbevisende... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Virker som det blir en mer ekstrem versjon av sesong 1, kan bli vanskelig å holde interessen oppe om det drøyer ut i det fengselet. Vil ikke vite hva Bellick fikk å spise av han som satt inne der nede 9518928[/snapback] Tipper bellick spiste rotter ellerno. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Helt grei episode, men frykter at dette kan bli en "reprise" på sesong 1. Lenke til kommentar
Major Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 sykt fet ep det var.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noe magisk ala sesong 1 kommer vi nok aldri tilbake til, men det her var helt årleit. Kommer til å følge med videre, spess fordi jeg vil vite hvem denne mystiske rottemannen er. Sona virker som helvetes bakgård, men jeg er redd for at det blir mye repetisjon utover sesongen. Men vi får se.. Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Helt grei episode, men faen a, jeg gidder ikke se reprise på sesong 1. Hvis ikke Michael er ute etter 10. episode gir jeg opp Prison Break Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Helt grei episode, men faen a, jeg gidder ikke se reprise på sesong 1. Hvis ikke Michael er ute etter 10. episode gir jeg opp Prison Break 9519409[/snapback] Enig, de kan ikke ha en hel sesong med at Michael ska buste ut en kis igjen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Helt grei episode, men har følesen av at vi ender opp med å se på noe vi har sett før dessverre.... Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Helt grei episode, men faen a, jeg gidder ikke se reprise på sesong 1. Hvis ikke Michael er ute etter 10. episode gir jeg opp Prison Break 9519409[/snapback] Enig, de kan ikke ha en hel sesong med at Michael ska buste ut en kis igjen. 9519729[/snapback] Stor spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Episode 7 har tittelen "Vamonos", som betyr "Let's go" eller "We go", så det har kanskje noe med at det bryter seg ut i denne episoden. Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Stor spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Episode 7 har tittelen "Vamonos", som betyr "Let's go" eller "We go", så det har kanskje noe med at det bryter seg ut i denne episoden. 9519911[/snapback] Hvor mange ganger har vi ikke hørt scoefield si 'we are breaking out tonight' i sesong 1 uten at det virkelig har hendt. Endret 18. september 2007 av DaJev Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Syns det var en bra episode. Likte spessielt godt da Mahone trådde inn i kampen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 En ganske grei episode, men ikke på langt nær så god som jeg hadde håpet på, så kan vel si jeg er litt skuffet. Håper de kommer seg ut innen et par episoder snart altså. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Eit innlegg er fjerna. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 episoden var bra . men ikke på langt nær spenningen og kvaliteten på starten på sesong 2. får håpe dette ikke blir noe ala sesong 1 var det "The Company" som ville at Scofield skulle bryte seg ut av Sona? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Likte episoden godt. Et rollebytte mellom Linc og Michael. Nå ser det ut som T-Bag har komt på den sikre siden i fengselet, men kommer det til å vare lenge? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Syns dette var så som så. Syns ikke det kan måle seg med 1 og 2, fikk ikke samme go'følelsen. Men skitt au, dette blir sikkert også underholdene. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Sesong 3 titler på episoder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Episode 1: har tittelen "Orientación" Episode 2: har tittelen "Fire/Water" Episode 3: har tittelen "Call Waiting" Episode 4: har tittelen "Good Fences" Episode 5: har tittelen "Interference" Episode 6: Episode 7: har tittelen "Vamonos", som betyr "Let's go" eller "We go", så det har kanskje noe med at det bryter seg ut i denne episoden. Kanskje trådstarter kunne lagd episode listen i førstepost? noe ala denne? Endret 18. september 2007 av Alastor Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kanskje trådstarter kunne lagd episode listen i førstepost? noe ala denne? 9521476[/snapback] og kanskje hvordan dato de sendes..... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Syns det var en bra episode.Likte spessielt godt da Mahone trådde inn i kampen. 9520740[/snapback] Enig Jeg gleder meg til episode 2 nå Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg syntes det var en bra sesongstart, og jeg tror den vil bli spennende, selv om den kanskje vil delvis bli en kopi av sesong 1. Sesong 2 må jeg bare si at jeg ikke likte. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bra episode, ingen tvil om det. Får 4/6 av meg. Jeg, som mange andre her, håper at det ikke blir en repetisjon av sesong 1. Hvis man melker navnet (uten å skape noe nytt) til det blir ost blir det kjedelig. Vi får se hvordan det fortoner seg neste uke. Forøvrig var det kult å se Mahone i action. Kjente litt sympati med Bellick stakkar. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 likte episoden veldig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå