Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

Helt ok start av sesong 3, men ikke helt overbevisende...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Virker som det blir en mer ekstrem versjon av sesong 1, kan bli vanskelig å holde interessen oppe om det drøyer ut i det fengselet. Vil ikke vite hva Bellick fikk å spise av han som satt inne der nede  :p

9518928[/snapback]

Tipper bellick spiste rotter ellerno.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt grei episode, men faen a, jeg gidder ikke se reprise på sesong 1. Hvis ikke Michael er ute etter 10. episode gir jeg opp Prison Break

9519409[/snapback]

Enig, de kan ikke ha en hel sesong med at Michael ska buste ut en kis igjen.

9519729[/snapback]

Stor spoiler:

Episode 7 har tittelen "Vamonos", som betyr "Let's go" eller "We go", så det har kanskje noe med at det bryter seg ut i denne episoden.
Lenke til kommentar
Stor spoiler:

Episode 7 har tittelen "Vamonos", som betyr "Let's go" eller "We go", så det har kanskje noe med at det bryter seg ut i denne episoden.

9519911[/snapback]

Hvor mange ganger har vi ikke hørt scoefield si 'we are breaking out tonight' i sesong 1 uten at det virkelig har hendt. :D

Endret av DaJev
Lenke til kommentar

Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Eit innlegg er fjerna.

Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein p_pm.gif eller bruke p_report.gif-knappen.

Lenke til kommentar

Sesong 3 titler på episoder:

Episode 1: har tittelen "Orientación"

Episode 2: har tittelen "Fire/Water"

Episode 3: har tittelen "Call Waiting"

Episode 4: har tittelen "Good Fences"

Episode 5: har tittelen "Interference"

Episode 6:

Episode 7: har tittelen "Vamonos", som betyr "Let's go" eller "We go", så det har kanskje noe med at det bryter seg ut i denne episoden.

Kanskje trådstarter kunne lagd episode listen i førstepost? noe ala denne?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Syns det var en bra episode.

Likte spessielt godt da Mahone trådde inn i kampen. :D

9520740[/snapback]

Enig :p

Jeg gleder meg til episode 2 nå ;)

Jeg syntes det var en bra sesongstart, og jeg tror den vil bli spennende, selv om den kanskje vil delvis bli en kopi av sesong 1. Sesong 2 må jeg bare si at jeg ikke likte.
Lenke til kommentar

Bra episode, ingen tvil om det. Får 4/6 av meg. Jeg, som mange andre her, håper at det ikke blir en repetisjon av sesong 1. Hvis man melker navnet (uten å skape noe nytt) til det blir ost blir det kjedelig. Vi får se hvordan det fortoner seg neste uke.

Forøvrig var det kult å se Mahone i action. Kjente litt sympati med Bellick stakkar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...