Goscinny Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Prison Break Sesong 3! - Her diskuterer vi den tredje sesongen av den fantastiske serien Prison Break. Regler: Her diskuteres det etter det amerikanske sendingsskjemaet. Dersom du følger med på norsk TV og ikke vil at noe av handlingen skal røpes for deg, bør du altså holde deg unna. Ikke spør hvordan en laster ned Prison Break og slikt, da det ifølge forumets retningslinjer under punkt åtte står at det er fy-fy med piratkopiering og annen ulovelig nedlasning. Link. Dersom du kommer over informasjon fra lekasjer fra produsentene og liknende som røper noe om seriens videre handling, skal dette legges innenfor skjul-koden. Det samme gjelder snakk og diskusjon om promo-er til episodene. Har jeg glemt noe? Send meg PM! Ofte spurte spørsmål: SP: Når starter sesong 3? SV: Sesong 3 starter mandag 17. september i USA. SP: Hvilken episode var den sist sendte i Prison Break? SV: Da kan du sjekke tvrage sin Prison Break-side , TV.com eller liknende sider. Season 3 45. 3- 1 3AKJ01 17 Sep 07 Orientación 46. 3- 2 3AKJ02 24 Sep 07 Fire/Water 47. 3- 3 3AKJ03 1 Oct 07 Call Waiting 48. 3- 4 3AKJ04 8 Oct 07 Good Fences 49. 3- 5 3AKJ05 22 Oct 07 Interference 50. 3- 6 3AKJ06 5 Nov 07 Photo Finish 51. 3- 7 3AKJ07 12 Nov 07 Vamonos 52. 3- 8 3AKJ08 19 Nov 07 Bang and Burn 53. 3- 9 3AKJ09 26 Nov 07 Boxed In 54. 3-10 3AKJ10 3 Dec 07 Dirt Nap Kilde: http://epguides.com/PrisonBreak/ Kommer ikke på noe flere spørsmål nå, men send gjerne PM. Kan vel legge inn flere generelle spørsmål som måtte dukke opp her i tråden Gleder meg til oppstart av ny sesong etter sommerferien! Goscinny Endret 15. oktober 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 det er så søtt me Goscinny på hvert innlegg du skriver men sesong 3 kan bli veldig bra den , spennende og se hvordan michael , mahone og bellick får det inne i sona. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ser fram til sesong 3, ja. Tviler ikke på at det blir bra. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Tar meg den friheten å sitere to brukere fra den forrige tråden: Det kan det være at mr.general vil ha noe med Michael's spesielle evner som det ble nevnt i sesong 1, så ut som om generalen var på et forskningsted, der de eksperimenterte med dyr(?), man kan se at noe flakser/rører på seg inne i et bur bak om døren de står utfor, i det han sier at han vil at micheal skal rømme. 8332808[/snapback] På Fox stod det at det var aper i bur, der Padman og assistenten gikk inn... Dette har nok noe med Michael og Mahones evner, begge har jo den sykdommen, ikke sant? 8332831[/snapback] Dette synes iallfall jeg er veldig interessant. Det virker som om generalen virkelig har en plan for dem. Hvis ikke; hvorfor har han planlagt Sona i detalj, og hvorfor skulle de plutselig bare ha Scofield og ikke broren? Og atpåtil, han skulle være levende og settes inn i fengsel ... Virker som om de har nok stoff for en tredje sesong, noe de (produsentene) forsåvidt har sagt hele tiden uten å bli trodd. Goscinny Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Gleder meg som bare det til Sesong 3 begynner!! Goscinny: Resize bildet slik at det blir litt mindre i første post, så blir det perfekt PB fortjerner det [/pirke] Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skaperne av prison break skulle egentlig bare ha 2 sesonger har eg lest, men så maste fox så mye på en ny sesong på grunn av høye seertall at de ble "tvunget" til å lage enda en sesong. Om det er faktisk sant så kan det betyd at forfatteren kansje finner opp nye vendinger underveis, for å legge mer "fyll", men han har nok slutten ferdig lagret på et hemmelig sted Lost er jo et prakt eksemplar, "-Å vi trodde ikke folk ville henge seg sån opp i de tallene, selv om vi linket de til nesten alt. Å nei, de har ikke en spesiel betydning, men vi får vel finne opp noe da" Det ble jo faktisk sakt av forfatterne som skriver lost (ikke helt ord rett, men samme betydning). Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Gleder meg som bare det til Sesong 3 begynner!! Goscinny: Resize bildet slik at det blir litt mindre i første post, så blir det perfekt PB fortjerner det [/pirke] 8333828[/snapback] Jeg kjører HW Dynamisk-skinnet, så jeg merket ikke noe. Skal lage det bittegrann mindre, da ENDRET: Greit nå? Goscinny Endret 8. april 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Gleder meg til sesong 3, men håper den blir den siste. Her er forresten en promo til sesong 3, men den inneholder ingen nye klipp desverre. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Noen som vet når denne er ventet å starte? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Noen som vet når denne er ventet å starte? 8333925[/snapback] Ifølge promoen blir det til høsten en gang. Regner med at den starter i slutten på August. Endret 8. april 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 *legge til i mine innlegg* Gleder meg så utrolig til sesongen starter! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er først nå jeg kommer til å følge amerikanske sendinger. Har de mange pauser underveis? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har hørt det blir mot slutten av august. En uke etter skolestart, med andre ord en uke etter at sesong to startet i fjor. Kilden er en post i sesong to-tråden. Goscinny Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har hørt det blir mot slutten av august. En uke etter skolestart, med andre ord en uke etter at sesong to startet i fjor. Kilden er en post i sesong to-tråden. Goscinny 8334050[/snapback] Et sted mellom 22 og 29 august begynner seongen... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) satser pengene mine på 29 august , noen som er imot? Season 3 will premiere August 29, 2007 ! Endret 8. april 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Kan jo også være greit å skrive svar på vanlige spørsmål i 1. post, altså ting som sesongstart. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 GLEDE seg HARDT til neste sessong Spennende dette, hva er planlagt for Scofield nå tro? Virker jo ikke lovende for hans del, men alikevel...... Håper sessong 3 leverer varene sånn som 1 og 2 har gjort Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 jeg gleder meg noe utrolig til sesong 3. jeg har enda ikke tenkt ut en logisk teori angående hva generalen og sona angår, men jeg er temmelig sikker på at kellerman ikke ble skutt, og det hadde vært såå typisk prison break om den irriterende asiateren lever enda. Men, jeg tror nok det blir et kult samarbeid mellom mahone og scofield, som garantert sammen klarer å tenke ut en plan, men de må da få hjelp av linc og sarah, så kan bli spennende. michael har jo ingen blueprints og mahone har ikke medisinen sin, så blir så ufattelig spennende å se. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Blir spennede, gleder meg! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 De har såklart et bra konsept å bygge på, men jeg tror det ville vært best hvis de endte det hele med sesong 2. Jeg skal ikke snakke for tidlig eller. Vi må nok bare vente å se hva de gjør ut av sesong 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå