Gå til innhold

til alle de som har et land i Nationstates!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
btw, hvordan lager en lover i nasjonen? :dontgetit: Står ingenting om det i faq. murder attack.

8390007[/snapback]

Det kommer opp lovforslag o.l. under Issues opp til to ganger om dagen (alt etter som hva du har satt i settings).

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Om jeg husker riktig så kan du sende inn forslag til lover, viss det blir godkjent eller no så kommer den som "issue" og du kan gjøre valget ditt.

Er en stund siden "washing bear" ble oppløst, men jeg syns å huske det stod godt forklart på siden.

Lenke til kommentar
Det er OK, tror jeg holdt på 3-4 mnd før jeg gikk lei. Det er bare å prøve og se om du liker det, men jo mer du setter deg inn i det, jo morsommere blir det. Lage flagg og historien til landet ditt kan være morsomt.

8394308[/snapback]

Det er sånt skriftspill? Husker ikke hva det kaltes igjen :blush:

Lenke til kommentar

The Dictatorship of Great Nation Of Norway

"No Freedom no war"

UN Category: Corrupt Dictatorship

Civil Rights:

Good Economy:

Developing Political Freedoms:

Unheard Of

The Dictatorship of Great Nation Of Norway is a tiny, environmentally stunning nation, remarkable for its compulsory military service. Its compassionate, cynical population of 5 million are ruled with an iron fist by the dictatorship government, which ensures that no-one outside the party gets too rich. In their personal lives, however, citizens are relatively unoppressed; it remains to be seen whether this is because the government genuinely cares about its people, or if it hasn't gotten around to stamping out civil rights yet.

The enormous, corrupt, socially-minded government juggles the competing demands of Defence, Law & Order, and Commerce. The average income tax rate is 35%, but much higher for the wealthy. Private enterprise is illegal, but for those in the know there is a slick and highly efficient black market in Pizza Delivery.

Crime -- especially youth-related -- is relatively low. Great Nation Of Norway's national animal is the playboy bunny, which frolics freely in the nation's many lush forests, and its currency is the food.

Mitt land

Lenke til kommentar

Har laget mitt eget land nå.

The Borderlands of Bergens Border Regions

"We don't need no national motto!"

UN Category: Iron Fist Consumerists

Civil Rights: Outlawed

Economy: Good

Political Freedoms: Outlawed

The Borderlands of Bergens Border Regions is a tiny, safe nation, notable for its compulsory military service. Its hard-nosed, cynical population of 5 million are kept under strict control by the oppressive government, which measures its success by the nation's GDP and refers to individual citizens as "human resources."

The medium-sized, corrupt, moralistic government devotes most of its attentions to Law & Order, with areas such as Social Welfare and Religion & Spirituality receiving almost no funds by comparison. The average income tax rate is 19%, but much higher for the wealthy. A small private sector is dominated by the Furniture Restoration industry.

Crime -- especially youth-related -- is relatively low, thanks to the all-pervasive police force. Bergens Border Regions's national animal is the zombie and its currency is the brann.

Lenke til kommentar

Fant en litt komisk feil:

"This raises an interesting issue," says Jennifer Rifkin, your brother. "And that is: why do we need elections, anyway? Seems to me it would be much simpler if you just decided what was right, and did it. Wouldn't that save everyone a lot of time?"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+12341842
Og gud, hvem vil vel bo i en region for bare nordmenn? Jeg har laget en ny og møe bedre region jeg ser'u ser'u. Den heter The free states of world og har som mål og nedkjempe kapitalismen.

Bekjempe kapitalisme, sier du? Det kan du også prøve i Nova Norway :) Vi har nå et partisystem der du kan lage deg / bli med i et sosialistparti.

Endret av Slettet+12341842
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842

Et annet alternativ til NationStates er Cybernations.net. jeg har selv registrert meg på begge spillene, men jeg liker NS best. Cybernations er mindre sosialt og har dårligere miljø. I CN er handel og krig med, noe som gjør at nye nasjoner blir utnyttet av eldre nasjoner, noe som ikke går an i NS. I NS flyttet jeg først til Norway, men lagde senere en region sammen med mine venner der vi fokuserte på demokrati. Denne regionen gikk senere i oppløsning til fordel for Norway, og for ikke lenge siden flyttet jeg sammen med resten til Nova Norway. I dag er jeg utenriksminister i Gunfreak19's regjering. Dere kan btw sjekke forumet vårt:

http://norway.thoforum.com

Lenke til kommentar

Jeg hadde nasjonen Nogovar og Malden for en tid tilbake (Jeg tror NS wiki har disse to i registeret enda), men det ble liksom aldri noe av det. Det ble litt ensidig.

Hvor ble det av NationStates 2 forresten? :hmm:

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+12341842

Om folk kjapper seg og registrerer seg på NationStates, i Nova Norway og på forumet vårt, kan de heldige Nova Norway-ere stemme ved neste valg om få dager. Denne gang stemmer vi på partier! :thumbup: Oppfordrer alle til å stemme på det beste partiet i Nova Norway: Forente Høyre (eng: The Conservative Party) :D

Min nasjon: The Kingdom of Skatval, mitt politiske utopia!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...