Gunfreak Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei, jeg er nyvalgt leder i regionen Norway og ber alle nordmen med land i nationstats og flytte til denne regionen, vi er nå bare 30+ land, og det ville være fint om regionen vokser litt, letter spesielt etter land som har vært med en stund og som ikke kommer til å forsvinne med det første. Vi har fått et egentforum der vi diskuterer saker og ting, vi har valg og et sikkerhetsråd. vi er nå bare 20 medlemer på forumet og vil at flere skal komme inn dit så det blir litt liv og røre. link til nationstates http://www.nationstates.net/ og link til landet mitt der du kan komme til regionen Norway http://www.nationstates.net/gunfreak vet ikke om dette kvalifiseres som reklame, da det ikke er noe økonomisk vinning i dette, bare et søk om å få flere inn i dette litte spillet og i regionen vår Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Siden du ikke er ansatt eller leder i bedriften/temaet bak spillet tror jeg det skal gå bra. Blir jo som å opprette en egen post for et hvilket som helst annet spill. Men kan hende jeg tar feil her. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 kan ikke si at spillet virket så gøy . det skjer jo ikke noe spesiet etter at man har laget landet . hvor ofte går tiden frammover ?? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 på instillinger velger du hvor mange nye avgjørelser du gjør om dagen, max er 2. ut fra hvordan du velger å gjøre ting på disse avgjørelsene forandrer landet seg. så har du også FN som du kan stemme på saker, samt at noen regioner(som Norway) har egene forum, der ting og tang skjer. har holdt på i godt over 3 år nå. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tusen takk! Holdt på å lete meg ihjel etter dette spillet for noen få dager siden, uten at jeg klarte å finne det *begynne på nytt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Bra du tar et tak for oss i Norway Hilsen din egen utenriksminister Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) hadde et land før og var mde i gamle norway(or whatever) får se om jeg husker pass og likt EDIT: faen, husker ikke navnet Endret 11. april 2007 av AndyF Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Holdt på 3 år? Husker at det ikke tok lange tiden før man måtte begynne å svare på det samme om igjen. Skjønner ikke hvordan du da gidder å holde på i 3 år. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 vel, det er for at landet ditt skal komme høyt opp på lista over best eller dårligst i noe, så skjer det jo saker og ting hele tiden. og det tar deg liksom 1 min om dagen så det krever jo ikke mye av deg. og nå som forumet er oppe skjer det en del flere ting. så det blir spillet mye mer. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Tja, nå har jeg laget mitt eget land. Hva gjør jeg nå? Må si det spillet virker ganske artig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hvordan velger jeg region der jeg skal lage landet mitt? edit: nevermind Endret 11. april 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 tja , da fikk jeg samme spm om i igjen , litt kjedlig , synes det burde være flere spørsmål om dagen , som 10 eller noe der om kring Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Holdt på 3 år? Husker at det ikke tok lange tiden før man måtte begynne å svare på det samme om igjen. 8359570[/snapback] Det er jo det som gjør det så realistisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Holdt på 3 år? Husker at det ikke tok lange tiden før man måtte begynne å svare på det samme om igjen. 8359570[/snapback] Det er jo det som gjør det så realistisk. 8363685[/snapback] Du er også enig i at styresmaktene er litt treige, ja :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 http://www.nationstates.net/berserkerganger Her er mitt bidrag til nationstates... Ganske fersk land, men med store planer. Jeg har planer om å få Nord-Korea til å se ut som en pysete snørrvalp! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) *løst* bare glem det, fant på et. Endret 13. april 2007 av kenny- Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Og herved ærklærer vi landet Putensia for åpnet. Landet er liberale, mener at demokrati er viktig og har en grevling som nasjonalt dyr. Nasjonalt motto er: Power to the people! btw, har ikke fått medlemsmailen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg spilte det der for lenge lenge siden, tror du kan finne en traad om det i politkk og samfunn et sted. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 pga. av vi ikke får kontroll på reginoen norway, flytter vi nå ALLE land til Nova Norway. ber alle land som har laget et land i norway å flytte til nova norway. forum og alt blir likt. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Og gud, hvem vil vel bo i en region for bare nordmenn? Jeg har laget en ny og møe bedre region jeg ser'u ser'u. Den heter The free states of world og har som mål og nedkjempe kapitalismen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå