aloras Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Gleder meg noe sykt nå! Har nesten ikke klart å holde ut, men siden det bare er omtrent en måned igjen, skal jeg klare og holde ut de siste ukene. Jeg og en kompis såg sesong 4 sammenhengende ( 18 timer ) uten noe pause, skal si det var morro! Kan si det at jeg var ganske paranoid når jeg skulle gå gjennom nabolaget og hjem til huset klokken 3 om natten :!: Men ja, skal virkelig nyte denne sesongen, har hørt det at det blir en pause neste år, altså 2 år til ny sesong. Vår kjære Jack skal tydeligvis spille i en annen spillefilm, og de begynner filming av ny sesong i 2008. Go Jack! Endret 16. april 2007 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 De fire første episodene av 24 i sesong 6 er helt fantastisk spennende. Når den fjerde episoden var spennende gikk jeg nesten i bakken Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 WOOW! Hvorfor har jeg ikke sett reklamer på TV 2 enda? Jeg gleder meg som en übergris! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Så og si en uke igjen nå! Reklamene har til og med komt på tven Det blir vel dobbel episode premiere klokken 21.40 tenker jeg som normalt? Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Så og si en uke igjen nå! Reklamene har til og med komt på tven Det blir vel dobbel episode premiere klokken 21.40 tenker jeg som normalt? 8520612[/snapback] Jepp, dobbelt som vanlig Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ahhh.. Gleder meg.. Blir fantastisk spennende.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bare jeg som syns det er utrolig trist å se på TV2s 24 sendinger, når du kan se Foxs sendinger i HD? Satt nesten i vantro over den dårlige kvaliteten på TV2s 24. Nuvel, irriterer kanskje noen med dette utsagnet, men jeg måtte bare ... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Bare jeg som syns det er utrolig trist å se på TV2s 24 sendinger, når du kan se Foxs sendinger i HD? Satt nesten i vantro over den dårlige kvaliteten på TV2s 24. Nuvel, irriterer kanskje noen med dette utsagnet, men jeg måtte bare ... 8577795[/snapback] Er til en hvis grad enig, men noen serier følger jeg kun på Norsk TV, 24 er en av de. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Episoden begynner om ca. 1 time og 30 minutt. På tide å begynne forbredelsene. Gleder meg sjukt, eg har unngått all informasjon om handlingen denne sesongen. Eg aner ikkje meir om kva som skjer enn ikkjefrelste som kun har sett reklamen. Unntatt det som seier seg sjølv frå avslutningen av forrige sesong då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå