Meh. Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg snakker om komfort og design, ikke kvalitet... (Burde nok ha nevnt det...) Da jeg skrev "Lacoste er best når det gjelder sko!", mente jeg at det er det å lage sko de er best til, ikke at de er bedre en andre merker. Jeg vet jo godt at kvaliteten på Lacost-skoene er en helt annen enn på f.eks. Nike og Adidas... Du får problemer med å ro inn den der. Du er helt på jordet. Som jeg tror de fleste skjønner, dette er MIN mening Endret 6. mars 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 selvom du sleiker ræva til Homme Hihi Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg snakker om komfort og design, ikke kvalitet... (Burde nok ha nevnt det...) Da jeg skrev "Lacoste er best når det gjelder sko!", mente jeg at det er det å lage sko de er best til, ikke at de er bedre en andre merker. Jeg vet jo godt at kvaliteten på Lacost-skoene er en helt annen enn på f.eks. Nike og Adidas... Du får problemer med å ro inn den der. Du er helt på jordet. Som jeg tror de fleste skjønner, dette er MIN mening Men poenget er at det ikke er en mening. Du kommer ikke fram til noe i innlegget ditt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Men det er ikke vits i å dra dette lenger ut, kan vi ikke bare la det ligge? Jeg mener at skoene fra Lacoste er gode å gå i og har god design, og at Lacoste er flinkere på å lage sko (designmessig) enn de er på å lage t-skjorter og gensere. Jeg håper vi er ferdig med den saken nå Endret 6. mars 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg snakker om komfort og design, ikke kvalitet... (Burde nok ha nevnt det...) Da jeg skrev "Lacoste er best når det gjelder sko!", mente jeg at det er det å lage sko de er best til, ikke at de er bedre en andre merker. Jeg vet jo godt at kvaliteten på Lacost-skoene er en helt annen enn på f.eks. Nike og Adidas... Du får problemer med å ro inn den der. Du er helt på jordet. Som jeg tror de fleste skjønner, dette er MIN mening Det går ikke an å mene noe sånt. Det blir som å si at fotball-landslaget egentlig er best til å spille håndball. Lenke til kommentar
Babality Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Liker Lacoste sko og parfyme. Ikke så veldig fan av andre Lacoste klær. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Er litt kresen på sko, men Lacoste skoene jeg har fallt så godt i smak at jeg like godt kjøpte 3 par. Meget godt fornøyd med de. Har lite erfaringer med resten av produktene. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Lacoste er faktisk et merke jeg liker godt, men da helst de piquène deres, noen som vet av butikker i TRONDHEIM som ar piquèr fra Lacoste btw? Endret 7. mars 2009 av Sattern Lenke til kommentar
machonga Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Bruker lacoste parfyme og har ikke fått rent lite positive tilbakemeldinger fra damene=) Lenke til kommentar
huggy Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Parfymen er best ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå